>>>Berry<<<
MF veteraan
- 7 jul 2005
- 2.315
- 306
Wie wil even sparren (van gedachten wisselen, niet de bokshandschoenen aantrekken )?
Ik rij nu een aantal jaar met groot plezier op mijn 1000RR SC59 Repsol. Ook een aantal circuitdagen per jaar, en dat is het "probleem".... Dat is leuk
Alleen is het minder leuk als ik onderuit ga, dan is mijn Repsol minder mooi en een stuk minder waard (niet verzekerd op het circuit). Ik denk daarom dat als ik een circuitmotor koop ik "vrijer" ben op het circuit, dus meer met het rijden bezig ben dan met proberen om niet onderuit te gaan.
Nu is het ook zo dat mijn huidige motor voor op straat overkill is en ik ook niet meer zo heel veel kilometers maak vanwege gezin, fulltime baan en een 4-jarige HBO opleiding ernaast. Heb al eens op het punt gestaan om 'm te verkopen maar vond het toch zonde, ben er nog steeds erg blij mee!
Het gaat overigens vanwege de huidige drukte ook niet om heel veel circuitdagen, tot nu toe 4 a 5 per jaar. Wat is wijsheid, kijken voor een circuitmotor erbij of op de huidige motor de circuitdagen rijden en niet voor PR's gaan en hopen dat ik overeind blijf (wat ik overigens ook hoop mocht ik op een circuitmotor gaan rijden). Of zie ik andere opties over het hoofd?
Hebben jullie wel eens voor zo'n keus gestaan en wat was je beweegreden om de keus te maken die je gemaakt hebt?
Groet,
Berry
Ik rij nu een aantal jaar met groot plezier op mijn 1000RR SC59 Repsol. Ook een aantal circuitdagen per jaar, en dat is het "probleem".... Dat is leuk
Alleen is het minder leuk als ik onderuit ga, dan is mijn Repsol minder mooi en een stuk minder waard (niet verzekerd op het circuit). Ik denk daarom dat als ik een circuitmotor koop ik "vrijer" ben op het circuit, dus meer met het rijden bezig ben dan met proberen om niet onderuit te gaan.
Nu is het ook zo dat mijn huidige motor voor op straat overkill is en ik ook niet meer zo heel veel kilometers maak vanwege gezin, fulltime baan en een 4-jarige HBO opleiding ernaast. Heb al eens op het punt gestaan om 'm te verkopen maar vond het toch zonde, ben er nog steeds erg blij mee!
Het gaat overigens vanwege de huidige drukte ook niet om heel veel circuitdagen, tot nu toe 4 a 5 per jaar. Wat is wijsheid, kijken voor een circuitmotor erbij of op de huidige motor de circuitdagen rijden en niet voor PR's gaan en hopen dat ik overeind blijf (wat ik overigens ook hoop mocht ik op een circuitmotor gaan rijden). Of zie ik andere opties over het hoofd?
Hebben jullie wel eens voor zo'n keus gestaan en wat was je beweegreden om de keus te maken die je gemaakt hebt?
Groet,
Berry
Laatst bewerkt: