Straf / Boete bij ontsnapping aan de politie?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
vroeger met de brommer ze wel eens losgereden, 1 keer mislukt 9 overtredingen en brommer kwijt. daar stond toch mooi op" stoptekens negeren en vluchtmisdrijf" onder andere. werd wel een mooi rond totaalprijsje opgeplakt B|

Zal een artikel 5-je geweest zijn....
 
Zal later wel posten wat er gebeurt is....maar het is nu nog te vers in het geheugen en big brother leest misschien ook mee en de dader zal het nooit meer doen. :N
Dus die heeft z,n lesje geleerd. :Y
 
Ontsnappen mag je best doen en dat wil ook wel
Het lullige is dat de kentekenhouder de ellende krijgt
Dus in theorie moet je dan al gas bij geven als ze nog een paar km achter je zitten en je de ruimte hebt en een GSX-R 1000 Turbo met ABS, anders heb je weinig kans van slagen
 
Ontsnappen mag je best doen en dat wil ook wel
Het lullige is dat de kentekenhouder de ellende krijgt
Dus in theorie moet je dan al gas bij geven als ze nog een paar km achter je zitten en je de ruimte hebt en een GSX-R 1000 Turbo met ABS, anders heb je weinig kans van slagen

Ik denk niet dat mijn kentekenhouder het warm of koud krijgt mocht ik ooit besluiten een stop teken te negeren of te vluchten of zo :+ (misschien dat ze er een gat in schieten :P )
 
Ontsnappen...De politie heeft ook een controlebevoegdheid. Daartoe kunnen ze je laten stoppen (160WVW) en als je dan bewuist gas bijgeeft en ervantussen gaat dan heb je toch wel weer een serieus probleem dat verder gaat dan die 95 euro.

Maar zoals R(emco)1 al aangaf...dit alles is niet in een paar A4tjes te vertellen.
Veel haken en ogen.

Een concreet verhaal heeft meer nut, dan is er wat over te vertellen ;)
 
Staat op naam van reeds een lijk ofzo?

Ontsnappen uit en gevangenis is ook niet strafbaar, het onttrekken aan het gezag daar.

Maar wat je ondertussen uitvreet daar krijg je extra bajusbrood voor als ze je weer oppakken, want dat doen ze toch vroeg of laat.
 
Welke mongool gaat dan ook met een eenvoudig leesbaar kenteken op de vlucht voor de plici |(
 
Politie is net bij hem langsgeweest.....hij heeft alles ontkend.
Volgende de politie was dat heel dom....ze bleven het maar proberen maar ...it wasn't me :P
Ze gaan het voor justitie laten voorkomen met misschien inmane van het rijbewijs :X
Die muts zei ook dat ie gevaarlijk z,n banden zat op te warmen in de file door te slingeren :o |(
Dat slingeren is dhet gat opvullen die tussen de auto's ontstaat en het gevaar verminderen dat je voor je smoel wordt gereden door een blinde kloekblikker |(
Oh ja en omgebogen kentekenplaat die ze toch konden achterhalen -O-
 
Oh ja en omgebogen kentekenplaat die ze toch konden achterhalen -O-

als je gaat vluchten voor de plici neem dan iig de moeite je kenteken fatsoenlijk onleesbaar te maken... B|

je ziet Ghostrider toch ook niet met een half omgebogen kenteken rijden?
 
of rij zonder plaat rond met alleen een stukje nummerplaat rond de boutjes O-)
goh net afgebroken, thuis zat hij er nog op.
 
of rij zonder plaat rond met alleen een stukje nummerplaat rond de boutjes O-)
goh net afgebroken, thuis zat hij er nog op.


heb je met die bumperklevers van tegenwoordig he! :+

als je dan toch als een haantje door het verkeer heen raced wees dan ook een vent om de gevolgen ervan te accepteren..
 
rij altijd voorbeeldig in het verkeer,zonder plaat rijden zou niks uitmaken met mijn motor er rijd maar 1 zo een raspaardje hier in de buurt. :]
 
rij altijd voorbeeldig in het verkeer,zonder plaat rijden zou niks uitmaken met mijn motor er rijd maar 1 zo een raspaardje hier in de buurt. :]


ik ben ook niet roomser dan de paus en heb er met de brommer :X ook een aantal mogen ontvangen maar ik ben nooit op de vlucht gegaan.. als je ze toevallig niet ziet is wat anders, maar jezelf in gevaar brengen voor een stomme boete?
 
m R 628 b

Als weggebruiker niet stoppen voor een stopteken gegeven met een aan een politievoertuig aangebrachte transparant

95 euri...

Ik ben alleen bang dat er meer dingen bijkomen:
- te grote snelheid
- rijden op plaatsen waar je niet mag rijden
- stukkie spookrijden misschien
- gevaarlijk rijgedrag
- ...

:p
 
Volgens mij is er wel een subtiel verschil tussen niet stoppen en pleitte gaan....
 
Politie is net bij hem langsgeweest.....hij heeft alles ontkend.
Volgende de politie was dat heel dom....ze bleven het maar proberen maar ...it wasn't me :P
Ze gaan het voor justitie laten voorkomen met misschien inmane van het rijbewijs :X
Die muts zei ook dat ie gevaarlijk z,n banden zat op te warmen in de file door te slingeren :o |(
Dat slingeren is dhet gat opvullen die tussen de auto's ontstaat en het gevaar verminderen dat je voor je smoel wordt gereden door een blinde kloekblikker |(
Oh ja en omgebogen kentekenplaat die ze toch konden achterhalen -O-

Vandaar dat je ff niet postte... ;)
 
Vandaar dat je ff niet postte... ;)
Ja, was heel gezellig met je collega's :(
Die lui hebben ook een minderwaardigheids complex.
Beginnen meteen zo van ; " je denkt echt dat we dom zijn he nu je kenteken niet meer omgebogen is!" Nee hoor mijneer agent |(
 
Ja, was heel gezellig met je collega's :(
Die lui hebben ook een minderwaardigheids complex.
Beginnen meteen zo van ; " je denkt echt dat we dom zijn he nu je kenteken niet meer omgebogen is!" Nee hoor mijneer agent |(

Kat-muis.

Win some, lose some.

Als je eraan begint....neem je een risico.
Wil je dat niet, moet je er niet aan beginnen.
 
Ja, was heel gezellig met je collega's :(
Die lui hebben ook een minderwaardigheids complex.
Beginnen meteen zo van ; " je denkt echt dat we dom zijn he nu je kenteken niet meer omgebogen is!" Nee hoor mijneer agent |(

gelukkig hebben ze het zelf door
 
ik woon vlak bij de zwarte markt, dus is het soms een betje moeilijk om thuis te komen na een dag hard werken in het weekend. Dus meestal pak ik dan de vluchtstrook maar ff, gewoon rustig in zijn 1, en al verschillende malen mannetjes in rood/witte auto`s heel hard HEEEEEEE horen schreeuwen, maar ja, zo heet ik niet, dus ik rij dan meestal maar door, nog nooit wat van gehoord, en houden ze me aan vraag ik me af wat ze willen doen. volgens mij staat HEEEEEE in geen enkel wetboek van strafrecht.
 
Kat-muis.

Win some, lose some.

Als je eraan begint....neem je een risico.
Wil je dat niet, moet je er niet aan beginnen.
Ze weten ook precies welke snelweg hij heeft gepakt na ze hem kwijt waren dmv camera's.
Hij heeft naar zeggen daar wel boven de 230 gereden dus vraag me af wat de kwaliteit van die beelden is.

-O-
 
Ze weten ook precies welke snelweg hij heeft gepakt na ze hem kwijt waren dmv camera's.
Hij heeft naar zeggen daar wel boven de 230 gereden dus vraag me af wat de kwaliteit van die beelden is.

-O-

Eeuuhhmm...ben benieuwd naar wat straks dan daadwerkelijk in de tenlastelegging komt te staan...Denk dat je maatje maar vast moet gaan sparen :X :X :?
 
Vind het wel knap dat ze hem nog hebben gevonden ondanks omgevouwen plaat...gemiddelde tasjes/auto/fiets/motor/etc/etc dief vinden ze nooit

lekker he om oernederlands dom te lopen zeiken op de politie :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan