Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht

ik ben het helemaal met je eens.Zolang het niet de zelfde kant al de kickstart shows op gaat......(het ging goed tot Leiden imho)
 
Nou ik dacht dat ik zondag wat moeite had om op de beurs te komen met één niet startende Gixxer en één slecht startende Gixxer. Maar als ik de verhalen zo lees valt het allemaal weer mee. Fiets in de sloot, brrr. Maar Nitromax spant wel de kroon volgens mij. Leuk om je eindelijk eens in het echt ontmoet te hebben Max! Ik kom graag een keer een bakkie doen!

Verder vond ik het een prima beurs. Toch best veel fighters voor zo'n klein landje. Ik vraag me alleen af wat iedereen doet met z'n fiets als ie niet op een show staat want zoveel zie ik er helaas niet rondrijden...

Kan al weer niet wachten tot het volgende evenement (Fighterama) ;)
 
Nou ik dacht dat ik zondag wat moeite had om op de beurs te komen met één niet startende Gixxer en één slecht startende Gixxer. Maar als ik de verhalen zo lees valt het allemaal weer mee. Fiets in de sloot, brrr. Maar Nitromax spant wel de kroon volgens mij. Leuk om je eindelijk eens in het echt ontmoet te hebben Max! Ik kom graag een keer een bakkie doen!

Verder vond ik het een prima beurs. Toch best veel fighters voor zo'n klein landje. Ik vraag me alleen af wat iedereen doet met z'n fiets als ie niet op een show staat want zoveel zie ik er helaas niet rondrijden...

Kan al weer niet wachten tot het volgende evenement (Fighterama) ;)
 
I was there!!!!!!!!!!!!!!ik was er zaterdag en misschien hebben jullie me wel gezien, was een van de co riders van Arian van Zweden... *D *D *D *D *D *D leuke beurs, wel iets groter verwacht, maar zeker mooie fietsen gezien en gezellige mensen.... :}
 
Iemand toevallig foto's van de stuntshow van zaterdag met avz???? heb zelf helaas geen foto's ervan en moet toch kunnen bewijzen dat ik echt meedeed..... *D
 
Neem ff contact op met Triker, ik heb hem buiten gezien met z'n camera en er is normaal gesporken niets dat hij niet fotografeert ;)
Hij heeft ook in dit topic gepost, dus je moet ff terugzoeken.

Ik vond de show erg leuk, de beste stunt vond ik overigens die vreselijk langzame burnout met die motor op de jiffy, had ik nog nooit gezien :}
 
yeps that's me voorop hahaha

full
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:08 schreef NitroMax het volgende:
Neem ff contact op met Triker, ik heb hem buiten gezien met z'n camera en er is normaal gesporken niets dat hij niet fotografeert ;)
Hij heeft ook in dit topic gepost, dus je moet ff terugzoeken.

Ik vond de show erg leuk, de beste stunt vond ik overigens die vreselijk langzame burnout met die motor op de jiffy, had ik nog nooit gezien :}

die was idd erg gaaf,motor op z`n jiffy en dan een donut eromheen draaien met die andere fiets.
Daarna nog door tot de band lek raakte en zelfs toen de band lek was toch die band nog meer om zeep proberen te helpen :}
 
Zo, jij bent vroeg op ! ;)
Ben meer bang voor omvallen :P
Was om 6:45 al begonnen, maar wegens storingen toen pas kunnen kijken.

En kennelijk is mijn guzzi er beter geschikt voor om op de standaard te kunnen een rollende/kruipende burn-out te kunnen maken, veel koppel, en een blokkerende zijstandaard, beveiligt tegen inklappen....

Trouwens, binnekort ophalen, ben dankzij de Street or Track weer helemaal warm gelopen, en barst ineens weer van de ideen, en aangezien ik hier toch een complete werkplaats heb..... en veel avonddiensten...... :+
 
Ow jij bedoelt die achterlijke idioot die lekker ongecontroleerd burnouts ging oefenen tussen een flinke stapel mensen terwijl AvZ nog bezig was........dat soort randdebielen zorgen er dus voor dat er doden vallen tijdens dergelijke evenementen.........maar dat schijn jij even uit het oog te verliezen.... |(

Verder een vrij saaie beurs......stuntshow van AvZ was leuk met weer een nieuw figuur.....en vooral die video op de stand van AvZ...die deed het echt... *D O-)

Vond de show van AVZ om 3 uur anders vies tegenvallen, ben weer eens de enige die het DURFT te zeggen vrees ik :X Misschien waren de andere beter? Je kan een slechte dag hebben......
En tuurlijk ben ik tegen roekeloos stunten, daarom ben ik ook voor een afgesloten plek waar iedereen eens een wheely kan laten zien, dan moet AVZ misschien eens wat meer adverteren met een WHEELY DAY???????
Enne ik kan niet meer volgen wie er nou allemaal weer bij Arian op de motor zit, was deze nou zijn nieuwe vriendin? de dag dat ik er was was weer een andere? of is die Anja dat? maar Anja is zwanger, van Arian?
En Kim is weer bij Ibuzze blijkbaar, maar Deathwish was er ook?????
Kan het niet meer volgen, was in elk geval een leuke dag :}
 
Vond de show van AVZ om 3 uur anders vies tegenvallen, ben weer eens de enige die het DURFT te zeggen vrees ik :X Misschien waren de andere beter? Je kan een slechte dag hebben......
En tuurlijk ben ik tegen roekeloos stunten, daarom ben ik ook voor een afgesloten plek waar iedereen eens een wheely kan laten zien, dan moet AVZ misschien eens wat meer adverteren met een WHEELY DAY???????
Enne ik kan niet meer volgen wie er nou allemaal weer bij Arian op de motor zit, was deze nou zijn nieuwe vriendin? de dag dat ik er was was weer een andere? of is die Anja dat? maar Anja is zwanger, van Arian?
En Kim is weer bij Ibuzze blijkbaar, maar Deathwish was er ook?????
Kan het niet meer volgen, was in elk geval een leuke dag :}

Tja, sinds jij weg bent bij AvZ en je hebt een show gezien hebben we aleen maar gehoord dat je het tegen vond vallen... Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel leuk vonden!
Wheelyday is volgend jaar pas weer, in samenwerking met Maxx events, groter en beter, en dan gaan we ook zeker wel adverteren hoor! Alleen advertenties zijn duur, en het geld groeit ons ook niet op de rug...
Zaterdag heet Jolanda met ons mee gereden, zondag Frederique, geen van beide is de nieuwe vriendin van Arian. Ze vielen in voor Anja.
Anja is zwanger van haar vriend, niet van Arian.
Ik en IbuZze zijn nooit echt uit elkaar geweest, en deatwish was en is gewoon een vriend, niet meer en niet minder.
Zo, kan je het nu weer een beetje volgen? ;)
Maar idd, het gaat erom dat het gewoon een leuke dag was!!!!
 
Tja, sinds jij weg bent bij AvZ en je hebt een show gezien hebben we aleen maar gehoord dat je het tegen vond vallen... Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel leuk vonden!
Wheelyday is volgend jaar pas weer, in samenwerking met Maxx events, groter en beter, en dan gaan we ook zeker wel adverteren hoor! Alleen advertenties zijn duur, en het geld groeit ons ook niet op de rug...
Zaterdag heet Jolanda met ons mee gereden, zondag Frederique, geen van beide is de nieuwe vriendin van Arian. Ze vielen in voor Anja.
Anja is zwanger van haar vriend, niet van Arian.
Ik en IbuZze zijn nooit echt uit elkaar geweest, en deatwish was en is gewoon een vriend, niet meer en niet minder.
Zo, kan je het nu weer een beetje volgen? ;)
Maar idd, het gaat erom dat het gewoon een leuke dag was!!!!
Ik ga ff achterover zitten en ff kijken hoe dit afloopt, de "Bold and the Beautiful" begint toch nog niet, dus ga verder .................. ;)
Zit er ook nog een kwaaie schoonmoeder in het complot ? Blijkt aan het eind dat de butler het gedaan heeft ? Uit hoeveel afleveringen bestaat deze serie ?


8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan