Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht

Ik ga ff achterover zitten en ff kijken hoe dit afloopt, de "Bold and the Beautiful" begint toch nog niet, dus ga verder .................. ;)
Zit er ook nog een kwaaie schoonmoeder in het complot ? Blijkt aan het eind dat de butler het gedaan heeft ? Uit hoeveel afleveringen bestaat deze serie ?


8-)
nee nee nee, dit gaat niet worden wat jij hoopt :p

We/ik blijven gewoon On Topic!!!!!!!!
 
links, onherkenbaar maar aanwezig: devil's girl
midden, herkenbaar, de AVZ stuntriding master
rechts, ook herkenbaar, Ms. Stuntie

avz001b.jpg
 
Ik ga ff achterover zitten en ff kijken hoe dit afloopt, de "Bold and the Beautiful" begint toch nog niet, dus ga verder .................. ;)
Zit er ook nog een kwaaie schoonmoeder in het complot ? Blijkt aan het eind dat de butler het gedaan heeft ? Uit hoeveel afleveringen bestaat deze serie ?


8-)

Tja gaat lekker he ach hier en daar wat afwerken maakt ze niet uit maar is allemaal vriendschapelijk :r
:X

:}
 
Op woensdag 22 oktober 2003 16:40 schreef Ms. Stuntie het volgende:Zaterdag heet Jolanda met ons mee gereden, zondag Frederique, geen van beide is de nieuwe vriendin van Arian. Ze vielen in voor Anja.
Anja is zwanger van haar vriend, niet van Arian.

En niet te vergeten Sakikawa (Shakey zn vriendin) die op de zondag voor de beurs inviel voor Kim en Anja voor de Stuntpromo van AvZ Stuntriding..... :} :}
 
We hebben allemaal staan kijken en gewacht tot je op je bek ging })
Hij is - denk ik - ook degene die gevraagd is door de organisatie om die stunts daar niet uit te halen, was ten eerste al een stuntshow aan de gang en ten tweede had de organisatie met veel moeite die plek geregeld voor de officiele stuntshow en het zou jammer zijn als door dit soort gedrag die show volgende keer niet door zou mogen gaan |(
 
ach 2 keer een wheelietje en stoppie ofzo...verder niks..gewoon effe leuk dacht ik...en die organisatie is niet bij mij geweest.
Wat ik eigenlijk veel linker vond was daarna toen die show van AvZ afgelopen was dat eerst die gozer met die 1100 dragster 'nogal wild' en nogal "niet zo heel langzaam" volgas rolling burnouts ging doen zo vlak langs het publiek...en dat iedereen massaal ging lopen kutten en doormekaar wheelien...ja dan wordt het een zooitje...maar daar heb ik niet aan meegedaan en toen kwam die organisatie
 
Terug
Bovenaan Onderaan