Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht

Mag ik daar nog ff over nadenken ??

[me]NitroMax herinnert zich nog verhalen van Skwefje's olielekkages, gebroken nokkennassen en een Kadett met een afgebroken wiel ;) [/me]
Muahahahaha

En dan dat ongetemde paard los laten })
 
Ik kom ook zeker weer kijken,het is nu ook nog dichter bij huis dus dat komt ook weer mooi uit.
Het was vorig iig wel gaaf al die verbouwde machines :} :}
 
Mag ik daar nog ff over nadenken ??

[me]NitroMax herinnert zich nog verhalen van Skwefje's olielekkages, gebroken nokkennassen en een Kadett met een afgebroken wiel ;) [/me]

Nou, laat allemaal dan maar. Ik ga wel alleen in een hoekje zitten ;( .
Niemand vindt me aardig '(

:P

het was trouwens een 205...
fuckyou2.gif
Kadett
fuckyou2.gif
 
Ik ben net terug van vakantie uit Frankrijk en lees dit topic net! Maar ik zal ik zal er zijn met mijn Classic Fighter!! :+ Moet trouwens als het meezit zaterdag een CB1100F blok op halen dus het gaat een CB1100RR worden. Maar dat wordt dan wel na de winter. Is het erg als er dan waarschijnlijk al 1100 op staat? Lijkt me idd vreselijk gaaf om als diw vebouwde fietsen daar te zien. Wat nog leukeris, is dat er een stuk of wat zijn die via M-F een " band " hebben! Dus wel allemaal dan een MF sticker op de plaat !!!!!
 
Op donderdag 14 augustus 2003 07:24 schreef NitroMax het volgende:Welkom terug ! Goede vakantie gehad ?Blufferd ! ;)Bij mij zelfs op allebei de fietsen die ik er neerzet !!!!

Yep, thanks Max, we hebben een prima vakantie gehad! Ongeveer 13 dagen liggen luieren op het strand, bloedheet. Ook veel bloedhete mooie vrouwen gezien, dit jaar geen klappen gehad van m'n liefje als ik er naar keek :+ Ook veel mooi Franse Streets en naked gezien, natuurlijk met die gave smalle nr plaatjes!!!

Tja en ik moet toch iets te bluffen hebben met die 1100!!

Kijk dat bedoel ik nu met die M-F " band " , zo'n sticker MOET er gewoon op zitten.

[me]CBRenee is proud to be an M-Fer
[/me]


 
Op donderdag 14 augustus 2003 08:47 schreef CBRenee het volgende:.... Ook veel mooi Franse Streets en naked gezien, natuurlijk met die gave smalle nr plaatjes!!!....

Zeker veel nakeds daar. Stond versteld. Veel Yamaha

.....Kijk dat bedoel ik nu met die M-F " band " , zo'n sticker MOET er gewoon op zitten.....

Sorry van die sticker. Ik hou dat plekje op m'n kentekenplaat vrij voor het Isle of Man logo. Net als op m'n oude plaat. Maar ik moet um eerst verdienen.
 
Ik heb niets dat het showen waard is, maar ik ga er wel heen. Ben verleden jaar ook geweest en ik vond het toen al leuk. Als het nu nog groter is kan het haast alleen maar beter zijn (toch?). See ya there!

P.S. Was inderdaad best nat op de terugweg toen. Ze konden me thuis echt uitwringen!
 
Ik zoek nog iemand die gek genoeg is om de Big Zed er naartoe te rijden wanneer ik zelf de VMax er naartoe breng ( wel ff op me wachten elke keer dan hè ;) )
Je zou toch verwachten dat de vrijwilligers zich 3rijen dik aangesloten hadden intussen. ;)

Rdz is veruit te smalletjes & te veel watje om op een ongetemde motorfiets te durven. O-)
 
Gisterenavond een mailtje gehad van Mustang Sally en die heeft dan gelegenheid om de Big Zed daarnaartoe te rijden. Hopelijk is dan ook zijn Guzzi klaar, kan die ook op de show. Blijft dus nog steeds heen en weer rijden, maar wel een stukje korter naar zijn huis ;)
 
Maar wel topic weer bovenaan, bedankt ;)

Enne........er zijn nog maar 12 inschrijvingen binnen :( :( WAKKER WORDEN !!!!!!!!

Max, las ik het nu goed dat je motor daar 2 dagen moet staan? was dat eigenlijk niet van plan. lat es ff weten hoe jij dat doet of staan jullie er maar 1 dag? Anders heb ik wel een slaapplaats nodig, ik ga zeker niet heen en weer rijden oid.
 
Max, las ik het nu goed dat je motor daar 2 dagen moet staan? was dat eigenlijk niet van plan. lat es ff weten hoe jij dat doet of staan jullie er maar 1 dag? Anders heb ik wel een slaapplaats nodig, ik ga zeker niet heen en weer rijden oid.
Yep, staat er 2 dagen. Ik woon in de buurt, zo'n 30 minuten rijden ( niet meer 5 minuten rijden zoals tot anderhalf jaar geleden ) .
Mijn Cora rijdt mee met haar auto als we de motoren erheen rijden en daarmee gaan we naar huis als de motoren er staan. Zondag middag ook weer op die manier ernaartoe en 's avonds de motoren weer terugrijden.

Zit een hotelletje op loopafstand van de Veemarkthallen, zal morgen ff kijken hoe het heet ! Post ik wel in dit topic.
 
Yep, staat er 2 dagen. Ik woon in de buurt, zo'n 30 minuten rijden ( niet meer 5 minuten rijden zoals tot anderhalf jaar geleden ) .
Mijn Cora rijdt mee met haar auto als we de motoren erheen rijden en daarmee gaan we naar huis als de motoren er staan. Zondag middag ook weer op die manier ernaartoe en 's avonds de motoren weer terugrijden.

Zit een hotelletje op loopafstand van de Veemarkthallen, zal morgen ff kijken hoe het heet ! Post ik wel in dit topic.

Ok Tnx, :}
Ik lees het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan