Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht

woopsie...
Verkeerde forum..

full


Kijkt wat makkelijker ;)
en nu staat het topic ook zomaar weer bovenaan O-) :+
 
Jaaaah, wij mogen ook rijden daar!
Het AvZ stuntteam er dus alle 2 de dagen te vinden, gaan wat showtjes weg geven en hebben ook een stand!
Gaat een erg leuke beurs worden volgens mij!!!!!
 
Jaaaah, wij mogen ook rijden daar!
Het AvZ stuntteam er dus alle 2 de dagen te vinden, gaan wat showtjes weg geven en hebben ook een stand!
Gaat een erg leuke beurs worden volgens mij!!!!!
Cool !! Heb m'n vroegere buurman ook overgehaald om z'n deze week gekochte GSX-R streetfighter in te schrijven.

Staat een 1/4 pagina grote aankondiging ( als artikeltje ) in de nieuwe Streetfighter die ik net binnen krijg !!!!
 
Cool !! Heb m'n vroegere buurman ook overgehaald om z'n deze week gekochte GSX-R streetfighter in te schrijven.

Staat een 1/4 pagina grote aankondiging ( als artikeltje ) in de nieuwe Streetfighter die ik net binnen krijg !!!!
grrrrrrrr nu weet ik zeker dat ik kom :P
 
Max = op vakantie.
Maar dit moet inderdaad wel bovenaan staan!
enne Max, als je niemand kunt vinden, wil ik wel rijden hoor :9~
Gooi ik mn auto bij jou neer, en neem de Z mee.
Ik (hoop) tegen die tijd geen motor meer te hebben die rijd. :?
MAW, ik hoop hem dan verkocht te hebben, en aan de TL bezig te zijn... *D

Zo heb je meteen mijn nick!
 
Anders kan ik hem daar natuurlijk altijd nog neer zetten, goh dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. |(
Ik denk dat dat een perfecte optie zou zijn, is goeie show fiets ( waarmee ik niet bedoel dat er niet mee te rijden valt, heb ik gezien op het Isle of Man ;) ) en een mooie reclame !!!! Streetfighter Magazine artikel erbij leggen !

Plaats hier ook ff een piccie !!!!
 
Kijk, da's beter ! Zo mag ik het horen !!!

Ik ga nu even een gewijzigde Spec-Sheet voor de Big Zed opsturen, heb net een origeneel 70-er jaren Raask rearsetje op de Big Zed geschroefd, gekocht via EBAY Duitsland, gisteren verzonden, vanmiddag aangekomen en gelijk gemonteerd. Moest een kleine aanpssing doen bij het rempedaal ( groter gat 12 mm ipv de originele 8 mm, en een spacer van 9mm ), maar da's makkelijk: in de achterkant van de boerderij waar we wonen zit een carroseriebedrijf, dus ff naar binnen gelopen om te maken ;)

Staat cool en zit lekkerder

full
 
Is er eigenlijk bekend hoeveel inschrijvingen er inmiddels zijn?

En natuurlijk weer ff het topic in de lijst naar boven helpen... O-)
 
Gaaf Max, die Raask set. Jeugdsentiment... Raask bouwde toen alleraardigste bodykits voor de toenmalige superbikes (Dat woord bestond toen nog niet) Raask zal ook wel niet meer bestaan.
Ik kijk ernaar uit om je fietsen in het echt te zien.
 
Gaaf Max, die Raask set. Jeugdsentiment... Raask bouwde toen alleraardigste bodykits voor de toenmalige superbikes (Dat woord bestond toen nog niet) Raask zal ook wel niet meer bestaan.
Ik kijk ernaar uit om je fietsen in het echt te zien.
Zal ik je vertellen dat ik informatie zocht over die Raaskrearset voor de Z 1 en een mailtje stuurde via www.raask.se en dat ik antwoord kreeg van Silvert Raask zelf !!!! Ongelovelijk hè, doet'ie nog steeds na al die jaren !!

( ik wilde in 1976 al zo'n setje op m'n nieuwe Z650, maar kon het toen niet betalen. Zo zie maar, als je maar lang genoeg wacht ;) )
 
Hé, das pas leuk, heb even de site gecheckt en inderdaad, hij is nog volop bezig... Ik kan me nog goed herinneren dat hun stijl me toen enorm aansprak, maar ja, er was toen natuurlijk nog niet zo veel speciaal spul te krijgen. Weet ook nog dat het redelijk prijzig spul was, maar dat woog ruimschoots op tegen het vooruitstrevende ontwerp. NB alles in het juiste tijdsbeeld gezien natuurlijk... Tegenwoordig maken ze zoveel mooi spul, dat je door de bomen het bos niet meer ziet!
 
Zo, heb van de week mn fiets aangemeld voor de SF contest op SOT.

Dus mijn brommer zal er ook staan om naar te kijken. :)
 
Ik kom iig zaterdag ff kijken.
Ik was van plan om zaterdag met de motor te komen en als ik wat leuks zag dan op zondag met het blik weer heen spulletjes ophalen.
Maar ik moet die zondag werken :( dus ik zal zaterdag maar met het blik die kant op gaan,voor het geval dat ik wat moois zie.


[me]hoffer moet maar eens wat minder gaan werken.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan