Supersport en bochies en kaboem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 11 februari 2004 15:20 schreef sgapie het volgende:Appie hier spreek je de waarheid, jou fiets rijd veel zoek in de bochten, zelfs jezelf.
En wou je zeggen dat dat niet knap is als je jezelf zoek rijd :?
Dat doet niemand me na,heheheheh *D
 
Op woensdag 11 februari 2004 15:12 schreef ApRiLiA_SMOKE het volgende:Ik heb nog geen enkele jappe motor de Gp250 en Gp125 zien winnen, sterker nog ze durfen niet eens mee te doen 8-) Woehahahahahhaa.
Aprilia ruled.
En appie ook natuurlijk.

De Jappen zijn al jaren uitgekeken op het bouwen van brommertjes en houden zich nu alleen nog bezig met echte motorfietsen. Misschien kun jij er ook een kopen, later als je groot bent 8-)
 
Ik ga ook stickers kopen voor mn fiets en kneesliders op mn pak zetten.
Superbandjes erop zetten, stalen remleidingen.
Snelle kleuren erop spuiten en kneedownen.

Alleen ik ga niet op mn bek liggen.

mag ik er nu nog wel bij :+
 
Ik ga ook stickers kopen voor mn fiets en kneesliders op mn pak zetten.
Superbandjes erop zetten, stalen remleidingen.
Snelle kleuren erop spuiten en kneedownen.

Alleen ik ga niet op mn bek liggen.

mag ik er nu nog wel bij :+
Eerst moet je dan een andere fiets halen :P
 
Laat dat jong nou toch!

Appie: ga maar lekker door met je malle streken!
Als je maar plezier hebt toch!
 
Onderuitgaan, komt vaak doordat je denkt de machine te beheersen...of situaties niet in kunnen schatten (ivm remmen/bochten schatten e.d.)
Maja waarom dat nou vooral bij ss'ers gebeurd, waarschijnlijk omdat choppers en crossers niet zo op BOCHTEN zijn gefixeerd he...ss'ers wel natuurlijk *D
 
Iemand zoekrijden heeft niet zoveel met de motor te maken maar alles met de bestuurder :)
En die RS van jou schaar ik toch echt niet onder supersports...
 
Maar geen Aprilia he, dat kan niet.
Effe kijken.
Volgend ein de bocht gelapt:

2* Hondacbr 600 ss gelapt.
1* supermotard.
1* 2 SS(honda + yamaha)
1* Srad 600

1 * audiTT :+
1 * Honda civic koekblik(opgevoerde bak met een hoop herrie

Zelf zoek gereden door:
Aprilia RSV mille :+

Kijk, hier begin je tenminste weer ouderwets dom te overdrijven.... :} :} :}

Face it Appie je rijdt een paarse zware bromfiets en you love it....So what....je bent er blij mee en dat siert je. Ooit komt de tijd dat je mee mag doen met de grote jongens en dan heb jij iig een achtergrond vanwaaruit je mee kan praten.
 
Iemand zoekrijden heeft niet zoveel met de motor te maken maar alles met de bestuurder :)
En die RS van jou schaar ik toch echt niet onder supersports...
Zal maar aardig tegen je blijven Spider.
Maar een RS geen supersport noemen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp |(
Misschien moet je es een dagje met me meerijden.....tenminste dan moet je geen crasg vrees hebben en alle principes overboord te gooien en ook niet bang zijn om de dood in de ogen te kijken :o
 
Weet je waar IK me nou zo voor schaam?!?! Jouw kont op een rs250 en die slappe lulverhalen altijd |(
 
De Jappen zijn al jaren uitgekeken op het bouwen van brommertjes en houden zich nu alleen nog bezig met echte motorfietsen. Misschien kun jij er ook een kopen, later als je groot bent 8-)

*D




Maargoed dit gaat weer nergens over.. Ik stel voor.. slotje?
Het gaat hier meer van 'kijk hoe snel mijn brommer is' dan 'supersport in de bocht kaboem'

Als je op zolder rijdt tegen een gsx r1000 dan win je echt niet :X Face it..
 
Zal maar aardig tegen je blijven Spider.
Maar een RS geen supersport noemen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp |(
Misschien moet je es een dagje met me meerijden.....tenminste dan moet je geen crasg vrees hebben en alle principes overboord te gooien en ook niet bang zijn om de dood in de ogen te kijken :o
Doe dat maar :P
Ikke crashvrees? Als ik op die brommer van jou moet rijden wel ja :P ;)
Ik blijf wel lekker op mijn fazertje rijden *D
 
Iemand nog een milkshake???
heb Baksteen ik heb 1 van m,n appie smoke akties naar jouw vernoemt,wees trots als een klinker op het droge :+
///////////////\\\\\\\\\\\\\\
qoute uit appie momenten topic:


De Baksteen imitatie noem ik deze aktie.

Je gaat lekker op een volle 3 baans snelweg in het midden rijden.
Vervolgens begin je paniekerig het verminder uw gebaar snelheid gebaar temaken net zoals die moto-agentjes dat doen.
Dus dat is met je handje vertikaal op en neer bewegen en tegelijkertijd rustig snelheid verminderen.
Als je dan achter je kijkt zie je die 3 banen vol koekblikken als schaapjes achter je aan rijden met een gangetje of 80
Woehahahahahahaha, en dan vol gas weg knallen.
Dit werkt omdat ik het toepas wanneer m,n benzine opraakt op de snelweg en ik dus rap de vluchtstrook moet opzoeken.

Het werkt ook omdat m,n brommert an die felle plizie kleurtje heeft.
 
heb Baksteen ik heb 1 van m,n appie smoke akties naar jouw vernoemt,wees trots als een klinker op het droge :+
///////////////\\\\\\\\\\\\\\
qoute uit appie momenten topic:


De Baksteen imitatie noem ik deze aktie.

Je gaat lekker op een volle 3 baans snelweg in het midden rijden.
Vervolgens begin je paniekerig het verminder uw gebaar snelheid gebaar temaken net zoals die moto-agentjes dat doen.
Dus dat is met je handje vertikaal op en neer bewegen en tegelijkertijd rustig snelheid verminderen.
Als je dan achter je kijkt zie je die 3 banen vol koekblikken als schaapjes achter je aan rijden met een gangetje of 80
Woehahahahahahaha, en dan vol gas weg knallen.
Dit werkt omdat ik het toepas wanneer m,n benzine opraakt op de snelweg en ik dus rap de vluchtstrook moet opzoeken.

Het werkt ook omdat m,n brommert an die felle plizie kleurtje heeft.


Oke dies wel leuk :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan