Supersport en bochies en kaboem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ze maar lullen Appie, van mij mag je doorgaan. Ik blijf wel lezen moet een glimlach op m'n lippen.
Kom toch niet zo vaak in de rook van R'dam. Tegenkomen zal ik je dus wel niet. En zo lang het tegendeel niet bewezen is ben je voor mij de Max Biaggio van de lage landen.

Enne Baksteen, doe maar kersen smaak ;)
 
Laat ze maar lullen Appie, van mij mag je doorgaan. Ik blijf wel lezen moet een glimlach op m'n lippen.
Kom toch niet zo vaak in de rook van R'dam. Tegenkomen zal ik je dus wel niet. En zo lang het tegendeel niet bewezen is ben je voor mij de Max Biaggio van de lage landen.

Enne Baksteen, doe maar kersen smaak ;)
Zaandam...

Kzal ze vrijdag meenemen.... :+

A.S. for Highwayqueen
 
Op woensdag 11 februari 2004 16:06 schreef Omega het volgende:
Laat ze maar lullen Appie, van mij mag je doorgaan. Ik blijf wel lezen moet een glimlach op m'n lippen.
Kom toch niet zo vaak in de rook van R'dam. Tegenkomen zal ik je dus wel niet. En zo lang het tegendeel niet bewezen is ben je voor mij de Max Biaggio van de lage landen.

Enne Baksteen, doe maar kersen smaak ;)

Appie hangt is te vinden omgeving: A'dam - Zaanstreek
 
Ik rij daar vaak op de snelweg op weg naar mijn werk/stage, waarom zie ik je nooit Appie? je mag toch wel op de snelweg met die brommer "Supersport"

extreem rechts? logisch... levensgevaarlijk die gekke bruinen op motoren :+
 
Altijd maar die brommers afzeiken!
Wij weten ook wel dat de huidige supersports om ons heen waaien,of staan we stil...wat maakt dat nou uit?
Ikzelf ben gek van tweetakt,en vind de looks geweldig.
Als ik later groot ben ,wil ik ook een RSVMille....
Maar we zijn toch allemaal motorrijders?


dank u..... 8-)
 
Owww ja.
Om de rest de mond te snoeren over mijn brommert:

Valentino Rossi heeft ook Aprilia RS250 gereden in de GP. :}

*Zucht*
En toch voel ik me wederom genoodzaakt te reageren op een topic van appie... Wat dacht je ervan dat Rossi kan rijden... |(

Maar goed, opzich wel weer volksvermaak dit topic en vooral de reacties van appie... Ik was eerst bang, toen ik de eerste 3 reacties van dit topic las, dat het een serieus onderwerp ging worden maar gelukkig daalde het niveau razendsnel nadat appie uitgeluld was en er maar weer allerlei "off-topic" zaken bij ging halen... :Z

Ik wordt gereden vandaag dus pak er ff een biertje bij })
 
Weet je waar IK me nou zo voor schaam?!?! Jouw kont op een rs250 en die slappe lulverhalen altijd |(

Waarom dat?? :? Appie_Smoke zorgt toch voor goed vermaak. Ik denk dat in zijn topics een aardig hoog popcorn gehalte is onder de MF'ers. ik lach me rot iedere keer weer :9

Op een RS leer je ast goed sturen en das nou precies wat ik nou zo leuk vin aan motor rijden. Het gas open draaien op het rechte stuk kan iedereen.
 
Simpel, door alle mooie verhalen van vriendjes wil iedere beginnende boerenlul op een supersport beginne, liefst een r6 of r1.
Vervolgems blijkt dat ze zo'n ding niet kunnen handlen, niet hebben leren sturen en alleen maar hard rechtuit durven. Bij een iets andere weersgesteldheid dan zon en droog asfalt, scheuren onze onbenulletjes te hard hun bochtje uit... :r
 
Moeten jullie niet werken ofzo? De hele middag lekker MF-en. Jezus, kan ik eerst weer een kwartier apart nemen om dit hele topic door te lezen B| :P :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan