Supersport en bochies en kaboem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 11 februari 2004 15:58 schreef ApRiLiA_SMOKE het volgende:Dus dat is met je handje vertikaal op en neer bewegen en tegelijkertijd rustig snelheid verminderen.
Hahahahahahahahaha b-tje laat maar de inteligentie straalt eraf
 
Simpel, door alle mooie verhalen van vriendjes wil iedere beginnende boerenlul op een supersport beginne, liefst een r6 of r1.
Vervolgems blijkt dat ze zo'n ding niet kunnen handlen, niet hebben leren sturen en alleen maar hard rechtuit durven. Bij een iets andere weersgesteldheid dan zon en droog asfalt, scheuren onze onbenulletjes te hard hun bochtje uit... :r

Ben je jaloers ofzo? :9 Ik ben ook op een R6 begonnen. Simpelweg omdat ik hem mooi vond. Had toen nog geen motorvriendjes. Wist weinig van motoren, dus heb me door niks en niemand laten beïnvloeden. Daarna Ducati 996 SPS en nu R1. Nog nooit uit de bocht gevlogen. 't is denk ik hoe je zelf rijdt heh? Dus niet iedereen meteen afschilderen als een onbenul a.u.b. Ow wacht, ik heb het verkeerd gelezen. Je hebt het over beginnende boerenlullen. Nee dan is dit stukje tekst niet op mij van toepassing. Ben namelijk geen boer. Wel een lul overigens.
Ohja, voordat je over m'n ondertitel begint. Totall loss was niet mij schuld.
 
Simpel, door alle mooie verhalen van vriendjes wil iedere beginnende boerenlul op een supersport beginne, liefst een r6 of r1.
Vervolgems blijkt dat ze zo'n ding niet kunnen handlen, niet hebben leren sturen en alleen maar hard rechtuit durven. Bij een iets andere weersgesteldheid dan zon en droog asfalt, scheuren onze onbenulletjes te hard hun bochtje uit... :r
Er is niets mis mee op met een ss te beginnen, een maat van me kocht een r6 als zen eerste moto en is tot nog toe niet 1 keer in de problemen geraakt.
Het hangt puur af van de berijder zelf, rij voorzichtig en op een verantwoordelijke manier en je zult jezelf kunnen redden op een ss.
 
Er is niets mis mee op met een ss te beginnen, een maat van me kocht een r6 als zen eerste moto en is tot nog toe niet 1 keer in de problemen geraakt.
Het hangt puur af van de berijder zelf, rij voorzichtig en op een verantwoordelijke manier en je zult jezelf kunnen redden op een ss.

:^
Dat bedoelde ik dus.
 
ongeloofelijk hoe snel ik in appie's topics toch zo weer 80 reply's lees in een mum van tijd. prachtig! hij is een echt een aanwinst voor het forum.
 
Ik heb ook nog kuip stickers met text:'Dood aan de Moraalridders' 8-)
Deze doet het ook goed: 'Pas op overstekende appies' 8-)
Dez ook redelijk polpulair bij de junks:'Hou jij van drugs,sex & Motoren!Stem dan Appie Smoke :o :)
 
kun je geen ander merk gaan rijden?...... B|
Mischien m,n eigen merk beginnen:

Merk naam: Appie :o
Kenmerken: heel veel SMoke 8-)
Bijzonderheden: gaan rechtdoor in de bocht :+
Cilinderinhoud:1000cc + Cocaine inspuiting.
Brandstof: Bier(alle merken mogelijk)
Remmen:geen,niet nodig.Remmen is voor kneusies.
 
Op woensdag 11 februari 2004 15:55 schreef Baksteen het volgende::?
Niet met m,n teksten knoeien he Bakhoofd anders kom ik rondjes rijden ben je plizie buro.
SMaakt die goedkope derrie genaamd koffie die ze jullie smerissen dwingen te zuipen ook nog es naar 2 takt. 8-)
 
Op woensdag 11 februari 2004 18:53 schreef ApRiLiA_SMOKE het volgende:

Maar goed er zit appie in iedereen :o

:^ kijk maar eens naar het MotorXperience topic, irl moet het stukken harder.. }) ;)

[serieus]

Héé Smoke, mail me ff opperkneus! We houden een fanclub meeting en daar moet je bij zijn natuurlijk... ;)

[/serieus]
 
Hey Appie,

Kom je toevallig ook op de mega meeting? Volgens mij kan jij jezelf daar heel goed bewijzen. Zelfs ik wil het wel tegen je opnemen op een lekker bochtig weggetje!

Kijken of je voor de 6e keer kan crashen :)
 
*D




Maargoed dit gaat weer nergens over.. Ik stel voor.. slotje?
Het gaat hier meer van 'kijk hoe snel mijn brommer is' dan 'supersport in de bocht kaboem'

Als je op zolder rijdt tegen een gsx r1000 dan win je echt niet :X Face it..

Wedden van wel :)

edit: Moet het trouwens ff voor Appie opnemen (wat betreft zijn mening over het ss gehalte van de rs250)
Ik vind een rs250 wel degelijk een echte supersport. heeft naar mijn mening zelfs een hoger ss gehalte dan een cbr600 of iedere gixxer tot aan bouwjaar 96 (oei, dit zijn gewaagde uitspraken)
Supersport heeft niet alleen met pk's te maken.
;)
 
Laatst bewerkt:
Niet met m,n teksten knoeien he Bakhoofd anders kom ik rondjes rijden ben je plizie buro.
SMaakt die goedkope derrie genaamd koffie die ze jullie smerissen dwingen te zuipen ook nog es naar 2 takt. 8-)
Kom maar op, SSuitlaatgassenstinkdier })

Zal je eens kennis laten maken met wat aanhoudingstechnieken zoals ze je niet aangeleerd worden maar die wel zeer effectief zijn, knap je vast een stuk van op O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan