Suzuki B-King

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heb sinds vorige week een B-King gekocht. Heb m nog niet eens, t wachten is op de Akrapovics :)


Leeft die Joshua_30 nog wel trouwens? Anders kan hij mooi de openingspost ff aanpassen. Kan iedere B-King owner ff fotootje plaatsen met de mods eronder...
 
Joshua_30
Zijn laatste keer online
dinsdag 25 maart 2008 17:06 (2 jaren, 5 maanden, 29 dagen, 7 uren en 49 minuten geleden)
Ik heb het ook weleens gevraagd
maar denk niet meer dat hij komt...............
 
Haha oke, dat wordt 'm dus niet. Dus hebben we allemaal een mooie fiets en hebben we zo'n flauw topic.. Beetje jammer.
Wat gaan we er aan doen? Deze sluiten en nieuwe openen met een mooie openingspost?
Misschien werven we op die manier meer nieuwe owners ;)

(Moeten de rest van de topicgebruikers 't er wel mee eens zijn, maar btje foto's en mods plaatsen kan nooit geen kwaad toch? *D )
 
Laatst bewerkt:
Goed plan, bij deze de eerste foto dan maar.
full
 
Okay, zijn we daar over uit. Maarrr wie wordt de ts :+ ?

(edit: ik wil het wel proberen, moet ik wel beetje hulp krijgen hier en daar :)
En hoe gaat het we het topic noemen?)
 
Laatst bewerkt:
Net de dealer nog ff aan de lijn gehad, de King staat op de brug, Akra's zitten eronder en zijn bezig met rijklaar maken.
Dus binnen nu en paar dagen kan ik knallen! :]
 
Laatst bewerkt:
Soekzoekie ook al een xtre erop laten monteren of nog niet ;) zal wel niet je moet nog ff wennen aan het geweld :P.
Wens je veilige eerste km/h`s toe en leer hem goed kennen hij is so smooth daar het eenvoudig voeld , maar een bk kan raar sprongen maken heb ik al een aantal keer vernomen toen ik hem net had.
 
Soekzoekie ook al een xtre erop laten monteren of nog niet ;) zal wel niet je moet nog ff wennen aan het geweld :P.
Wens je veilige eerste km/h`s toe en leer hem goed kennen hij is so smooth daar het eenvoudig voeld , maar een bk kan raar sprongen maken heb ik al een aantal keer vernomen toen ik hem net had.

Ik heb de Xtre gisteravond bij jullie besteld, als het meezit zet ik em er volgende week onder. Ik ben heel benieuwd naar het verschil. Volgende stap is de katalisator eronder weg en als het pas te krijgen is het grotere luchtfilterhuis van de Hayabusa. ( als die tenminste groter is). Powercommander erop en afstellen. Dan komen we waarschijnlijk een aardig eind in de goede richting.
 
Wilde plannen dus.
Ik heb je xtre vanmorgen al gehaald en deze word maandag verstuurd.
Verschil in de eerste paar versnellingen bij stevig doortrekken is groot het alleen het gewend erg snel.
Ik heb ff wat spuitwerk gezien op jullie site erg netjes volgend jaar eens een helmpie langs brengen.
 
Wilde plannen dus.
Ik heb je xtre vanmorgen al gehaald en deze word maandag verstuurd.
Verschil in de eerste paar versnellingen bij stevig doortrekken is groot het alleen het gewend erg snel.
Ik heb ff wat spuitwerk gezien op jullie site erg netjes volgend jaar eens een helmpie langs brengen.

Ja, dat is het em nou net, het went snel. Ik wil naar een kleine 200pk aan het achterwiel. Als de motor na een jaartje rijden goed bevalt, een big bore kit of, en dat is veruit het mooiste, een Procharger of Rotrex compressor. En dat went nooit.
 
Wilde plannen dus.
Ik heb je xtre vanmorgen al gehaald en deze word maandag verstuurd.
Verschil in de eerste paar versnellingen bij stevig doortrekken is groot het alleen het gewend erg snel.
Ik heb ff wat spuitwerk gezien op jullie site erg netjes volgend jaar eens een helmpie langs brengen.

Yellowjacket ik heb vanmorgen de Xtre ontvangen. Heb ff gekeken bij de motor alleen ik heb 2 stekkers met gekleurde draden. Een kleine en een grote. Ik denk dat ik de grote moet hebben. Maar moet ik nu de groen/zwarte doorknippen en dan verbinden aan de groen/zwarte van de Xtre en dan het andere uiteinde aan die zwart/witte? En hoe verbind ik de rode aan de accu? Kan dit ook aan het contactslot ivm leegtrekken van mijn accu? En zo ja, hoe doe ik dat?
 
Sluit de x-tre maar gewoon aan op de accu heb ik zelf ook en meerderen met mij. trekt je accu echt niet leeg.je sluit alleen maar een plus aan de min zit in de door verbind stekkers en werkt op het contact slot.
als je mij even een foto zend van de stekkers die je bedoelt kan ik je zeggen of je de goeie hebt ja of nee.
Je moet de zwarte connector hebben en dan de bovenste rij draaden en dan van recht 6 draden terug tellen.(als het goed is een zwarte draad met groene streep.
Dan 4 cm voor de kabelboomstekker afknippen en door verbinden met de drukverbindertjes helemaal indrukken.
 
Sluit de x-tre maar gewoon aan op de accu heb ik zelf ook en meerderen met mij. trekt je accu echt niet leeg.je sluit alleen maar een plus aan de min zit in de door verbind stekkers en werkt op het contact slot.
als je mij even een foto zend van de stekkers die je bedoelt kan ik je zeggen of je de goeie hebt ja of nee.
Je moet de zwarte connector hebben en dan de bovenste rij draaden en dan van recht 6 draden terug tellen.(als het goed is een zwarte draad met groene streep.
Dan 4 cm voor de kabelboomstekker afknippen en door verbinden met de drukverbindertjes helemaal indrukken.

Moet ik de rode draad ook nog strippen of kan hij er zo op? Zit ook een rood dingetje bij en een klein ijzertje? Ik zal straks ff een foto ervan maken.
 
Je hoeft de draden niet te strippen.
Dat rode klemmetje is om de plus te verbinden vlak na de accu staat ook in de gebruiksaanwijzing ik heb gewoon het rode draadje gestript gesoldeert en daarna een kabelschoentje erom gedaan en gemonteerd rechtstreeks op de accu.
 
Laatst bewerkt:
Jongens wanneer start dat nieuwe topic nu is ;) kan ik meteen ff posten jah.

Ben ik ook wel benieuwd naar! Wie wordt de ts en hoe gaat het topic heten?
Ik wil ts op zich wel proberen, maar ben niet echt gevorderd erin dus beetje hulp geboden zou niet slecht zijn.
En de naam : "Suzuki B-King ; B the KING of the road"... (ofzoiets?) :X


Btw, zo'n Xtre wat mag dat precies inhouden dan? Misschien is het indd wat interessants voor mij. Voor vermogenswinst is altijd goed :]
 
Laatst bewerkt:
Klik is op mijn homepage en daar staat de nodige info omtrent wat de x-tre doet.
Het is absoluut een top apparaatje.

Hmm, dat ziet er indd wel heel interessant uit, en dat voor die prijs. Misschien volgend jaar ff overwegen om aan te schaffen.
En 300+ :9~ Kan wel wat hebben hoor, kom niet van een 125cc o.i.d. :')


Maarre.. "Suzuki B-King Deel 2 ; B the KING of the road" titel van nieuwe topic? Zijn we daar over uit, nu nog de ts..
 
Laatst bewerkt:
@ crazy klopt je moet de recht brede stekker hebben.
makkelijk is om de kous iets in te knippen(ik heb er een stuk afgeknipt) geeft je wat meer ruimte met de kabeltjes later kun je met tape dit weer netjes herstellen mocht je dat nodig vinden.
in dit topic staat ook een how-to op een b-king moet je ff terug bladeren. werk ongeveer het zelfde.
Ik denk dat je jezelf nu wel red crazy zoniet help ik je graag verder.
 
@ crazy klopt je moet de recht brede stekker hebben.
makkelijk is om de kous iets in te knippen(ik heb er een stuk afgeknipt) geeft je wat meer ruimte met de kabeltjes later kun je met tape dit weer netjes herstellen mocht je dat nodig vinden.
in dit topic staat ook een how-to op een b-king moet je ff terug bladeren. werk ongeveer het zelfde.
Ik denk dat je jezelf nu wel red crazy zoniet help ik je graag verder.

zie hier halverwege de pagina

Suzuki B-King

gtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan