Suzuki B-King

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb het effe opgemeten 80 cm mijn superduke krijg ik er door als ik het stuur schuin insteek
maar vraag me af ik ik dit ga redden omdat de tank nogal breed is
 
Niet eens met PanMars.
B-King is erg oncomfortabel voor een duo.
Ik heb lang getwijfeld tussen een B-King en een K1300R, maar het rampzalige comfort voor de duo heeft de doorslag gegeven in het voordeel van de BMW.
Trouwens, je moet er mijn woord niet voor nemen, dit wordt vermeld in de verschillende tests.



Ja in vergelijk met een bankstel zit een kruk niet lekker.
Maar met een kleine aanpassing is het heel goed vol te houden op de King.
 
oke thnx voor de info zit alleen met een groter probleem dat ik hem waarschijnlijk
me schuur niet in krijg en zet hem toch echt niet buiten neer haha
 
kijk dat zijn hele mooie berichten die mag je vaker plaatsen haha

word de keus weer wat makkelijker alleen zit ik nog in twijfel omdat het een demo model
is met 4600km op de teller dus niet ingereden 2009 extreme model voor 13 000 euro
wat denken jullie daarvan doen of niet ?
 
kijk dat zijn hele mooie berichten die mag je vaker plaatsen haha

word de keus weer wat makkelijker alleen zit ik nog in twijfel omdat het een demo model
is met 4600km op de teller dus niet ingereden 2009 extreme model voor 13 000 euro
wat denken jullie daarvan doen of niet ?

Even voor mijn beeldvorming (ik mis wat leestekens in de zin): heb je de keuze tussen een demomodel met 4600 km of een nieuwe xtreme voor een mooie prijs? Zo ja, wat kost die demo? Zo nee, hoe bedoel je het precies?

Enneh 4600km is niet ingereden?

Ps. Enneh de Xtreme is gewoon een bike die helemaal af is. Zeer gaaf! =D
 
Bedoel dat er met de fiets niet normaal in gereden is alleen maar proefritjes
en zo,weet niet in hoeverre dit erg is voor de motor en de levensduur?
Er is in ieder geval aardig mee door de bocht gegaan want de boutjes van de stepjes waren al aardig weg.

Vandaar de vraag wat zouden jullie doen ? hij vraagt €13 000. voor de bike
 
het is alleen een demo model met 4600 km op de teller
en aardig door de bochten gegaan(boutjes afgesleten)
wat zouden jullie doen ?
Mwah, is een behoorlijk sterk blok, demo of niet, met 4600km op de teller moet er wel op een meer dan beestachtige wijze mee omgegaan zijn wil dat niet meer in ordnung zijn? Dat de boutjes zijn afgeslten zegt alleen maar dat er goed mee gestuurd is, dat wil nog niet zeggen dat het ding continue vol op z'n staart is getrapt. Alle obvious punten goed nachecken, remschijven goed bekijken etc en dan: :Y
 
Is het trouwens normaal als je terug schakelt dat je een beetje het gevoel hebt dat de koppeling
blijft plakken de dealer zijn dat het suzuki eigen was ?
 
Hallo
wie kan mij helpen?
Ik zoek een ingebouwd achterlicht voor Suzuki B-King !!!
Op blz 17 ziet u een voorbeeld van het geen ik zoek
Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan