Suzuki B-King

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt voor die solo seat dat zijn losse plaatjes en de schroef je zo over de suzuki dealers (ori suzuki) hebben de mooiste uitvoering in carbon.

Trouwens hoes het met je, ben je alweer aan het rijden of moet je nog rustig aan doen ivm je rug was het toch ?
 
Je bedoelt voor die solo seat dat zijn losse plaatjes en de schroef je zo over de suzuki dealers (ori suzuki) hebben de mooiste uitvoering in carbon.

Trouwens hoes het met je, ben je alweer aan het rijden of moet je nog rustig aan doen ivm je rug was het toch ?


Hoi,
ben inmiddels geopereerd, moet nog rustig aan doen, dus geen motorrijden helaas.
moet maandag beginnen met fysio en fitnistraining
zal nog wel effe afzien worden :')
maar goed operatie wel goed verlopen gelukkig
op l3 en l3 een kanaalstenose weggehaald en een hernia.

ik bedoelde de soloseat.
k wou eigenlijk weten wat zoiets kost.
kan die op ebay niet vinden, alleen maar die losse plaatjes
en die moet ik niet hebben toch??? |(
 
Laatst bewerkt:
is zou het niet weten ik had de soloseat erbij toen ik hem kocht, de duoseat was foetsie maar die is vrij makkelijk te krijgen.
Ik denk dat de suzuki dealer wel de prijs weet en daar ga je van schrikken denk ik.

Ik wens je een voorspoedig herstel en hoop dat je snel weer flink wat kilometers kan gaan pakken.
 
Ik ben van plan binnenkort een proefrit te maken op de B-King (en misschien daarna wel te kopen). Zal een groot verschil zijn t.o.v. mijn 750K6, maar ik ben gewoon benieuwd naar zitpositie/rijgedrag/power van dit ding.

Nog mensen die er 1 hebben/ervaring mee hebben. Waar moet je opletten? Plus/minpunten van dit ding.


100% zeker dat er wél andere pijpjes onder komen, fiets vind ik echt stoer alleen de uitlaten vind ik teveel van het goeie. Heb op de Suzukisite Yoshimurasetje gezien alleen die kost €1900,- dacht ik zo. De USA TRC daarintegen 999dollar, grote kans dat deze geen E-keur/db-killer heeft? Woon zowat langs de Duitse grens, dus dat wordt m niet.
Ik hoor van jullie..
 
...

100% zeker dat er wél andere pijpjes onder komen, fiets vind ik echt stoer alleen de uitlaten vind ik teveel van het goeie. Heb op de Suzukisite Yoshimurasetje gezien alleen die kost €1900,- dacht ik zo. De USA TRC daarintegen 999dollar, grote kans dat deze geen E-keur/db-killer heeft? Woon zowat langs de Duitse grens, dus dat wordt m niet.
Ik hoor van jullie..


Is een Street Xtreme dan niks voor je? Kost 500 euri meer dan het standaard model en dan heb je én een andere demper én carbondelen én mooiere spiegels...

http://www.motorfreaks.nl/2009/suzuki-b-king-street-xtreme.html
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan binnenkort een proefrit te maken op de B-King (en misschien daarna wel te kopen). Zal een groot verschil zijn t.o.v. mijn 750K6, maar ik ben gewoon benieuwd naar zitpositie/rijgedrag/power van dit ding.

Nog mensen die er 1 hebben/ervaring mee hebben. Waar moet je opletten? Plus/minpunten van dit ding.

Ik hoor van jullie..
Hoi Soekzoekie, Ik kwam van een 750K2 machine af en toen op de B-king. Het wezelijke verschil is natuurlijk de zithouding wat me zeer goed bevalt. het insturen in kleine scherpe bochten gaat iets zwaarder maar grote doordraaiers merk je niets van. Een ander wezenlijk verschil is natuurlijk de Power van de B-king. De 750 is snel, maar hoe soepel en snel de B-king door de versnellingen loopt is niet normaal. Maar ook lekker relaxed toeren dat kan ook prima. Ik zou zeggen doe een proefrit of koop gewoon net als ik ;) blind een B-king. Wat betreft de uitlaat heb ik een Bodis laten plaatsen. Mooi donker geluid met de DB-killers erin :9 Suc6 met je besluit
 
Ik ben van plan binnenkort een proefrit te maken op de B-King (en misschien daarna wel te kopen). Zal een groot verschil zijn t.o.v. mijn 750K6, maar ik ben gewoon benieuwd naar zitpositie/rijgedrag/power van dit ding.

Nog mensen die er 1 hebben/ervaring mee hebben. Waar moet je opletten? Plus/minpunten van dit ding.


100% zeker dat er wél andere pijpjes onder komen, fiets vind ik echt stoer alleen de uitlaten vind ik teveel van het goeie. Heb op de Suzukisite Yoshimurasetje gezien alleen die kost €1900,- dacht ik zo. De USA TRC daarintegen 999dollar, grote kans dat deze geen E-keur/db-killer heeft? Woon zowat langs de Duitse grens, dus dat wordt m niet.
Ik hoor van jullie..

Rij ervaring is echt :P
Heb hiervoor een Kawasaki Z750 gehad. Was in mijn onervaren mening al een hele snelle fiets en dat is het natuurlijk ook best (had er PCIII, luchtfilter mod en Akra SP onder dus uiteindelijk scoorde ik daar een 111pk mee op het wiel) maar de B-King is wel effe het overtreffende van snel. Net een soort Labrador op speed. Kan met iedereen opschieten en weet van geen ophouden en het gaat zo vreselijk makkelijk. Belachelijk gewoon. })
Die trombones heb ik ook meteen eraf getrokken. Heb nu een Laser X-treme set erop zitten. Waren van een kerel geweest die erop uitgekeken was en zelf Akra's ging installeren. Super geluidje en in mijn ogen echt wel suitable voor een aparte fiets als de King.
Eindoordeel van een beperkt ervaren B-Kinger: DOEN!!! :Y
 
Blijft pure porno rijden op de bking vooral na een Xtre ik ga nu nog een stap verder en monteer binnenkort een paar velocity stacks niet alleen voor de pk`s in het midden maar ook voor het geluid grommen doet ie dan echt.
 
Oke oke, ik hoor dus goeie verhalen over de B-King. Ik ga dus volgende maand een proefritje maken, heb de dealer gezegt dat ik ook eens een ritje wil maken op de echte Hayabusa dus dat gaat ook gebeuren. Ben nu wel een benieuwd hoe dat monster rijd, niet dat m dat wordt ofzo :].

Ik maak een proefrit/koop dan de gewone versie van de B-King en indd het eerst wat er bij mij ook afgaat zijn die lompe vuvuzela's, heb een mooie setje Akrapovics gevonden hehe 8-). Maar ben benieuwd, volgende maand laat ik meer van mij horen.
 
Laatst bewerkt:
Blijft pure porno rijden op de bking vooral na een Xtre ik ga nu nog een stap verder en monteer binnenkort een paar velocity stacks niet alleen voor de pk`s in het midden maar ook voor het geluid grommen doet ie dan echt.

Is het de moeite waard om van die stacks te monteren zonder dat je een XTRE hebt?
Vindt het nooit erg om een paar pk's extra te scoren maar ik sloeg in dit geval een beetje aan op de term "grommen" :P

En is het nodig om na installatie van velocity stacks ook een PC etc op te laten meubelen? Hoor namelijk bij verschillende dealers dat wanneer ze een slecht lopende fiets met een PC d'r op binnen krijgen ze vaak als eerste dat ding er tussenuit trekken?
Ik rij nu dus alleen met een andere einddemperset en verder alles onaangepast. Hij sputtert en rochelt wel bij het gas lossen in de eerste en tweede versnelling maar davinnik dan ook wel weer geil... })
 
vandaag een test rit gemaakt op de b king extreme rijd super
echt boven mijn verwachtingen vooral kwa sturen eigenlijk best licht
dus wie weet binnenkort ook van de party
 
Als je stacks monteren gaat heb je geen PC nodig het kan wel maar is geen vereiste zie de specs van de stacks.
Grommen zkr de bk krijgt echt een heel mooi aanzuiggeluid.
En als je een pc overweegd kun je ook je ecu laten overschrijven das wat ik van plan ben.
 
Als je stacks monteren gaat heb je geen PC nodig het kan wel maar is geen vereiste zie de specs van de stacks.
Grommen zkr de bk krijgt echt een heel mooi aanzuiggeluid.
En als je een pc overweegd kun je ook je ecu laten overschrijven das wat ik van plan ben.


Okee, dus die is te customizen? Dat scheelt weer... Maar wel vreemd dat ze dan niet in staat zijn om de begrenzing in de eerste drie versnellingen eraf te meubelen...
Ik ga es effe stacks zoeken! :P
 
b-king rijders hoe is het eigenlijk om met een duo te rijden zit dat een beetje goed ?
Niet eens met PanMars.
B-King is erg oncomfortabel voor een duo.
Ik heb lang getwijfeld tussen een B-King en een K1300R, maar het rampzalige comfort voor de duo heeft de doorslag gegeven in het voordeel van de BMW.
Trouwens, je moet er mijn woord niet voor nemen, dit wordt vermeld in de verschillende tests.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan