Suzuki GS500 topic #16

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey mensen,

mijn vriendin heeft een gs500 uit 2002. die link met dat werkplaats handboek is tot 97. is dat te gebruiken?

en de 25 kw set mag eruit, ik heb al wat rondgelezen. ik dacht dat je alleen een paar ringen uit de luchtinlaat moest halen, maar je moet blijkbaar ook andere sproeiers oid? opzich wel logisch als je meer lucht krijgt moet je ook meer benzine erin knikkeren.

point is, als er onderdelen gekocht meoten worden, of het is zo ingewikkeld dat een motorzaak het moet doen slaat ze eht liever over, als studente zit ze neit echt heel ruim.

als ik zelf de tank eraf zou kunnen slopen en ff een paar ringetjes zou kunnen vervangen is het nog wel de moeite.

wie kan mij vertellen hoe dat precies zit bij een 2002 model? thnx :)
 
hey mensen,

mijn vriendin heeft een gs500 uit 2002. die link met dat werkplaats handboek is tot 97. is dat te gebruiken?
Ik heb er zelf ook 1 uit 2002 en gebruik ook gewoon het WPHB van het linkje. Heel veel is gewoon hetzelfde of ziet er net iets anders uit. Die van mij is niet begrensd dus daar kan ik je niet mee helpen.
 
Eigenaren van een GS'je die een Takkoni uitlaat hebben:
Hebben jullie deze gewoon bij Takkoni.nl bestelt? :o

Na een probleempje dat ik gehad heb met een webshop, bestel ik niet zomaar meer bij webshops die ik niet ken..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zelf ook 1 uit 2002 en gebruik ook gewoon het WPHB van het linkje. Heel veel is gewoon hetzelfde of ziet er net iets anders uit. Die van mij is niet begrensd dus daar kan ik je niet mee helpen.


ok, 1 vd vragen beantwoord.

de andere half. als bij dit model ook die 3 dingen meoten laat ze eht zitten.
 
hey mensen,

mijn vriendin heeft een gs500 uit 2002. die link met dat werkplaats handboek is tot 97. is dat te gebruiken?

en de 25 kw set mag eruit, ik heb al wat rondgelezen. ik dacht dat je alleen een paar ringen uit de luchtinlaat moest halen, maar je moet blijkbaar ook andere sproeiers oid? opzich wel logisch als je meer lucht krijgt moet je ook meer benzine erin knikkeren.

point is, als er onderdelen gekocht meoten worden, of het is zo ingewikkeld dat een motorzaak het moet doen slaat ze eht liever over, als studente zit ze neit echt heel ruim.

als ik zelf de tank eraf zou kunnen slopen en ff een paar ringetjes zou kunnen vervangen is het nog wel de moeite.

wie kan mij vertellen hoe dat precies zit bij een 2002 model? thnx :)

2001+ heeft andere carbs. maar als je bv. bij niwa de spullen besteld. (ook voor je papierwinkel.) en via csml de exploded view erbij pakt moet je het redden.
 
Laatst bewerkt:
Die zijn inderdaad vrij bruin. Eventueel interesse in een niet zo heel erg roestend spruitstuk? Ga mischien in onderdelenverkoop over aangezien niemand mijn GS wilt '( .

Het is geen RVS maar niet geschoten is altijd mis :+
 
Laatst bewerkt:
Na alle werkzaamheden aan de motor hier het eindresultaat:

1364904104_6_nvCA.jpeg


Nieuwe delen:
Knippers, Takkoni demper, Spiegels, Gsx600f Achterveer, rood kleppendeksel, Hyperpro voorveren (progressief) Banden BT090 110 voor 140 achter, spatlapje, een flinke motorische beurt en natuurlijk een schoonmaak.
Komende winter wil ik de achterbrug en misschien het frame nog opknappen, ik vermoed dat er in het verleden 's winters mee doorgereden is.
 
Laatst bewerkt:
@ yamaha 125cc

Nette fiets :), ik zou de uitlaat even schuren en dan in de hittebestendige verf ;), maar verder ziet hij er toch super net uit?
Post nog ee een mooie foto dan zet ik je meteen even in de OP ;)

Gr Dirk
 
@ Ez87... done, maar normaal gesproken nadat je mij een foto stuurt via PB (zie OP ;)),

OPROEP AAN IEDEREEN DIE NOG NIET IN DE OP STAAT..
Graag even een foto en eventueel mods, dan zal ik de OP aanpassen ;)
 
Laatst bewerkt:
Die zijn inderdaad vrij bruin. Eventueel interesse in een niet zo heel erg roestend spruitstuk? Ga mischien in onderdelenverkoop over aangezien niemand mijn GS wilt '( .

Het is geen RVS maar niet geschoten is altijd mis :+

Als je overgaat op onderdelenverkoop, mag ik dan de gsxf achterveer en de progressieve voorveren reserveren? Als nog niemand anders dat gedaan heeft :$

@ Ez87... done, maar normaal gesproken nadat je mij een foto stuurt via PB (zie OP ;)),

OPROEP AAN IEDEREEN DIE NOG NIET IN DE OP STAAT..
Graag even een foto en eventueel mods, dan zal ik de OP aanpassen ;)
Op het Puig schermpje voorop na is ze nog helemaal standaard!

Wel een Takkoni demper, andere knipperlichten en stalen remleidingen op mijn wenslijst met de dingen die ik er deze zomer nog op wil hebben :)

full
 
Als je overgaat op onderdelenverkoop, mag ik dan de gsxf achterveer en de progressieve voorveren reserveren? Als nog niemand anders dat gedaan heeft :$Op het Puig schermpje voorop na is ze nog helemaal standaard!

Wel een Takkoni demper, andere knipperlichten en stalen remleidingen op mijn wenslijst met de dingen die ik er deze zomer nog op wil hebben :)

[afbeelding]

Mooie kleur :)
 
Nieuwe delen:
Knippers, Takkoni demper, Spiegels, Gsx600f Achterveer, rood kleppendeksel, Hyperpro voorveren (progressief) Banden BT090 110 voor 140 achter, spatlapje;), een flinke motorische beurt en natuurlijk een schoonmaak.

Je hebt geen woord te veel gezegd over je spiegels! :}
Erg mooi!
 
@ Ez87... done, maar normaal gesproken nadat je mij een foto stuurt via PB (zie OP ;)),

OPROEP AAN IEDEREEN DIE NOG NIET IN DE OP STAAT..
Graag even een foto en eventueel mods, dan zal ik de OP aanpassen ;)
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal van de week ff een mooie knippen (die van nu is nog in de showroom :)) Met al mn specs erbij :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan