suzuki gs500 topic# 17

Meeting welke datum kan iedereen?

  • 31 maart 2012

    Stemmen: 5 71,4%
  • 5 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Das nog een best eind _O-. Hehe heb ik ook last van, zonder blokje hout neemt ie een stuk meer ruimte in. En ik kan hem net niet opbokken want dan zit de uitlaat tegen de muur :')
 
Das nog een best eind _O-. Hehe heb ik ook last van, zonder blokje hout neemt ie een stuk meer ruimte in. En ik kan hem net niet opbokken want dan zit de uitlaat tegen de muur :')

heb maar een veerweg van 25 cm :X dus die 6 cm gebruik je niet zo vaak :N
 
Haha _O-. Dan is het geen probleem opzich, alleen die ruimte dus :+
:Y zal straks een opzoek gaan naar een foto van mijn at naast een gsje _O-

moest of me poten weer origineel zetten of me lichten omhoog stellen _O-
P10202211.jpg


beetje kutfoto maar het gaat om het idee. hopelijk tijdens de meet nieuw vergelijkingsmateriaal schieten *O*
 
Laatst bewerkt:
Dank u, waar zij je voorknippers gebleven :P.
Mooi ding hoor! GSX600F schokbreker ?

voorknippers zitten net onder de voorkant van de bevestigingspunten van de koplamp, kleinere knippers :) heb m van Bassie, weet niet of er andere schokbreker onder zit
O-)

en bedankt :)
 
@diekooi: Haha wat een verschil _O-. Hoop wel op een beetje goed beeldmateriaal ja :P. Beetje goeie camera? :+ Heb nieuwe pics nodig :P

@Bart-92: Ah oke ik zie ze net zitten ja :P.
 
2dehands remschijf is binnen, zonet gemonteerd (en ja hoor, 3/4 van de tijd bezig geweest aan remschijfimbussen los te krijgen), straks nog voorremklauw voorzien van nieuwe ringen, is dringend nodig :+

sfeerfototje:
533894_3281673214289_1641332974_2571718_1084999372_n.jpg
 
Top, dan pleur ik die alvast in mijn documentje zodat ik alles kan copy-pasten zodra er een nieuw topic gemaakt moet worden.

Topictitel: Suzuki GS500 topic #18 - Waar we wachten op de DHL chicks! O-) :+

NOG EVEN DOORSPAMMEN MENSEN :+

En de DHL mannen dan?? Voor de vrouwen??
 
2dehands remschijf is binnen, zonet gemonteerd (en ja hoor, 3/4 van de tijd bezig geweest aan remschijfimbussen los te krijgen), straks nog voorremklauw voorzien van nieuwe ringen, is dringend nodig :+

sfeerfototje:
[afbeelding]

zat vanochtend nog een krat pils onder me motor te duwen om er daarna achter te komen dat me voorveren nog steeds 5cm doorsteken _O- toen maar even met zijn 2e op de bok getrokken _O- en achteraf kon er een krat bier en wat planken onderdoor _O-
 
Nou ik ben erg goed in spammen, weet alleen niet of het erg gewaardeerd zal worden :9 Want als ik spam, spam ik de grootste onzin :P
 
@diekooi: Haha wat een verschil _O-. Hoop wel op een beetje goed beeldmateriaal ja :P. Beetje goeie camera? :+ Heb nieuwe pics nodig :P

@Bart-92: Ah oke ik zie ze net zitten ja :P.

knappe Panasonic compact. maar als er iemand een dslr te leen heeft kan ik me ook wel uitleven in een bochtje ofzo :9~
 
Oh een serieuze vraag: Weet iemand hoe lastig het is om er net zo'n stuur als Phys heeft op een gs500 te zetten?
 
Oh een serieuze vraag: Weet iemand hoe lastig het is om er net zo'n stuur als Phys heeft op een gs500 te zetten?
Is niet moeilijk. Je kan een bovenste kroonplaat zoeken van een 2001 of nieuwer model, dan leg je het stuur er zo in. Anders moet je risers kopen, en die bout je vast op de gaten waar die bovenste sierplaat mee vast zit. Vergeet een veerringetje niet, anders trilt die zo los.

En denk aan de lengte van je kabels!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan