- Onderwerp starter
-
- #2.801
Heb de gewone Pilot Power gevonden bij Oponeo: voorband voor €68,-, achterband voor €86,-. Respectievelijk €67,- en €83,- als je wat langer kan wachten. Tussen de €150,- en €154,- voor een set.
Daarom, de meesten hier zullen alleen een circuitdagje en vooral veel zonnige dagen pakken. Zijn maar weinig gekken die net zoals ik 20dkm per jaar door weer en wind maakt. Mijn achterband is net zo duur als een complete set van jullie.Jup. Ik blijf erbij, voor op de weg goed zat. Weet zeker dat er betere zijn maar heb ik niet nodig iig
Daarom, de meesten hier zullen alleen een circuitdagje en vooral veel zonnige dagen pakken. Zijn maar weinig gekken die net zoals ik 20dkm per jaar door weer en wind maakt. Mijn achterband is net zo duur als een complete set van jullie.
Gisteren mijn eerste rit gemaakt. Heerlijk weertje!!Daarom, de meesten hier zullen alleen een circuitdagje en vooral veel zonnige dagen pakken. Zijn maar weinig gekken die net zoals ik 20dkm per jaar door weer en wind maakt. Mijn achterband is net zo duur als een complete set van jullie.
Heb de gewone Pilot Power gevonden bij Oponeo: voorband voor €68,-, achterband voor €86,-. Respectievelijk €67,- en €83,- als je wat langer kan wachten. Tussen de €150,- en €154,- voor een set.
Ik weet dat niet elke dealer zit te springen om enkel montage
Die PiPo verwijzing vind ik wel een mooie, daar wil ik ook gebruik van gaan maken. Ik weet dat niet elke dealer zit te springen om het enkel monteren van elders gekochte banden. Hebben jullie hier een vast adres voor? Zo ja, mag die gedeeld worden? Een snelle google-check stuurde mij richting Zaandam, maar dat is net iets te ver uit de richting (Nijmegen/Utrecht).
Om de reden die je benoemd leggen wij de banden ook zelf om. Niet met een professioneel apparaat zoals @Roy "R", maar met een handmatig apparaat. Denk aan een apparaat van max2h (onderaan de pagina staan filmpjes), of een goedkopere variant bij, bijvoorbeeld XLmoto (bij de laatste is geen balanceerapparaat inbegrepen).Ik weet dat niet elke dealer zit te springen om enkel montage
Die PiPo verwijzing vind ik wel een mooie, daar wil ik ook gebruik van gaan maken. Ik weet dat niet elke dealer zit te springen om het enkel monteren van elders gekochte banden. Hebben jullie hier een vast adres voor? Zo ja, mag die gedeeld worden? Een snelle google-check stuurde mij richting Zaandam, maar dat is net iets te ver uit de richting (Nijmegen/Utrecht).
Klopt, ik woon in de Achterhoek, maar nog steeds een behoorlijk stukje uit de buurt van Nijmegen.
Ik heb een professioneel banden apparaat en vraag 8,50 per wiel. Kunst is iemand te vinden die ook een beetje probeert zijn apparaat terug te verdienen. Misschien dat iemand in het Nijmegen/Utrecht topic een adresje voor je weet.
(Je bent welkom hoor, daar niet van.)
Om de reden die je benoemd leggen wij de banden ook zelf om. Niet met een professioneel apparaat zoals @Roy "R", maar met een handmatig apparaat. Denk aan een apparaat van max2h (onderaan de pagina staan filmpjes), of een goedkopere variant bij, bijvoorbeeld XLmoto (bij de laatste is geen balanceerapparaat inbegrepen).
Aangezien er veel familieleden motorrijden konden we de aanschafkosten verdelen. Als je alleen het alleen moet doen dan moet je wel een aantal bandjes wisselen alvorens het apparaat is terug verdiend.
Thnx voor de tip, ga daar inderdaad eens neuzen! Ouders van m'n vriendin wonen in Twente dus ik ben nog wel eens in de buurt te vinden. Ik sluit niet uit dat ik alsnog bij je aanklop
Inderdaad oppassen bij het los drukken van de band uit de velgrand. Verder geen problemen eigenlijk.Zo’n handmatig apparaat is idd ook een prima optie, maar ben je erg zuinig op je velgen niet optimaal. Al kan je er ook prima mee werken.
Wat voor motor heb je?Ben mede voor het loshalen van de wielen (jaja ik weet het... twee linkerhanden) op zoek naar een werkplaatshandboek. Voor mijn vorige motor had ik die in PDF, zelf geprint dus. Even binnen dit topic gezocht (en google), maar zonder succes. Heeft er iemand een linkje? Anders ga ik er één kopen.
GSX-R 750 '04 volgens zijn ondertitel/handtekening (of hoe het ook heet).
Zelf heb ik alleen WPH's van de K8 en K9.
Ben mede voor het loshalen van de wielen (jaja ik weet het... twee linkerhanden) op zoek naar een werkplaatshandboek. Voor mijn vorige motor had ik die in PDF, zelf geprint dus. Even binnen dit topic gezocht (en google), maar zonder succes. Heeft er iemand een linkje? Anders ga ik er één kopen.
Sleuteltje 10 en 12 en een momentsleutel met dop 32 heb je nodig
Zonder die dingen zou ik nog niet beginnen aan een WPHB
Dop/ring 36 bedoel je.
Excuus, ja, 36
Was het eerste wat ik kocht voor m'n SRAD 14,5 jaar geleden, dus heb er nooit meer bij stil hoeven staan
...en nog steeds niet
Mag deze foto in de op ? Heb geen verstand van van wat er allemaal veranderd aan is
Weet alleen stalen remleidingen
Kun je een hoop van leren van die monteurs daar, leggen het vaak ook goed uit. Dat is topNet bij Ten kate geweest, meteen vering laten afstellen, de voorvering was blijkbaar veeel te slap. Wereld van verschil top dit
Net bij Ten kate geweest, meteen vering laten afstellen, de voorvering was blijkbaar veeel te slap. Wereld van verschil top dit
Vind powercommander erg duur. Wil ook nog een andere demper, maar daarvoor moet een deel van de uitlaat verbouwd worden.Er zijn 2 dingen die ik de beste investering vind voor een fiets:
Powercommander (of dergelijk betere afstelling van de injectie)
Andere voorveren
van alles wat ik er op had geschroefd waren dat de 2 dingen die het meeste "Bang for the buck" gaven
Zeker, vooral als je leek bent zoals ikKun je een hoop van leren van die monteurs daar, leggen het vaak ook goed uit. Dat is top