Het zijn inderdaad deze velgen. Dus met 2 spacers zou het voorwiel ook moeten passen met de remschijven?Klinkt goed, maar voor past niet helemaal, want de srad is tussen de lagers 6mm breder.
dat betekend ook dat je voorwiel 3mm te veel naar rechts gaat staan.
ik had k4 wielen in m`n srad en had daarvoor 2x een 3mm spacer die ik moest plaatsen, tussen de lagers en de as.
achter is inderdaad met de spacers plug and play.
Maar er staan nu een setje k1 wielen te koop op marktplaats.
≥ Velgen met zgan Braking schijven gsxr600 750 gsxr 600 750 — Onderdelen | Suzuki — Marktplaats
Velgen met zgan Braking schijven gsxr600 750 gsxr 600 750. 1998 1999 2000 2001 2002 2003.Velgen gsxr 600 750 te koop compleet met zgan Braking wavewww.marktplaats.nl
Maar die velgen komen van een 1999 afHet zijn inderdaad deze velgen. Dus met 2 spacers zou het voorwiel ook moeten passen met de remschijven?
Het zijn inderdaad deze velgen. Dus met 2 spacers zou het voorwiel ook moeten passen met de remschijven?
Zijn de 2000+ wielen lichter dan de Srad wielen?Als deze wielen van een 99 af komen passen deze niet op ene 2000+
Nee van srad naar nieuwe is de velg juist te breed. Of tussen de lagers in.
Bedankt. Dan houd de koop voor mij op!Als deze wielen van een 99 af komen passen deze niet op ene 2000+
Nee van srad naar nieuwe is de velg juist te breed. Of tussen de lagers in.
Ze schijnen wel wat lichter te zijn jaZijn de 2000+ wielen lichter dan de Srad wielen?
Nu ik wat meer google denk ik ook dat de katalysator eruit is. Men schrijft dat de katalysator het feitelijke dempwerk doet.Maakt eens een foto van de andere kant. In het gat waarmee je de demper over het spruitstuk schuift.
Als ik zo naar deze foto en lassen kijk, is die niet open geweest.
Als je voor in de demper kijkt, dan zul je iets in deze trend moeten zien zitten. Een katalysator dempt indd behoorlijk.Nu ik wat meer google denk ik ook dat de katalysator eruit is. Men schrijft dat de katalysator het feitelijke dempwerk doet.
Probleem is dat ik niet weet hoe/waar die zit. Zo te lezen IN de grote zwarte demperpot. Ik heb geen foto gekregen van het binnenwerk van de demperpot. Dit weekend maar weer een demonteren en een kijkje nemen: naar de SET klep in de bochtensectie en in de demperpot.
Ik kan online geen foto vinden van de katalysator om te vergelijken.
Zou een te hoog vacuum in de airbox wellicht dit probleem ook kunnen veroorzaken?
Zeker. Vaccuum in het luchtfilterhuis helpt bij de carterontluchting. Als die te veel helpt...
Maar bij een draaiend blok kan je wel olienevel/spetters krijgen die vervolgens aangezogen worden.Dan moet het wel een héél hoog vacuum zijn (of veel wheelies)
zodra je intake het blok vacuum trekt houd het namelijk daar op en gaat lucht de weg van de minste weerstand zoeken
om dan de olie uit je blok te gaan zuigen moet je luchtfilter wel zo dicht zitten dat je motor zo ongeveer niet vooruit komt
Nou werk ik bij een bedrijf wat wijnpompjes produceert (om wijn langer houdbaaar te houden)
Je zet een ventiel op de fles, pakt onze vacuümpomp en begint lucht te onttrekken
onder geen geval krijg je het voor elkaar om de wijn uit de fles te zuigen. hoe hard je ook probeert vacuum te trekken (Tenzij je de fles zo gaat kantelen dat de wijn gelijk is aan de flesopening, maar dan stroomt het de pomp in, it.t. zuigen)
Ga ook maar kijken hoe moeilijk het is voor een stofzuiger om kruimels op te zuigen als je deze ook maar íets boven de grond houd
Dat is uitspuiten met perslucht. Bij schoonmaken spoel je alles uit het filter met het schoonmaakmiddel wat je bij zo'n 're-charge' setje krijgt.Is het niet elke 50.000 invetten? Schoonmaken wel vaker?
Ja dat bedoel ik.Dat is uitspuiten met perslucht. Bij schoonmaken spoel je alles uit het filter met het schoonmaakmiddel wat je bij zo'n 're-charge' setje krijgt.
@Nightbat® ja is ook wel zo, maar het is voornamelijk oliedamp wat het filterhuis ingezogen wordt. Daar heb je niet zoveel voor nodig en als het veel is, kan ik me voorstellen dat het eerder neerslaat in het filterhuis.
Roy is me net voor...
Ik heb ook door de carterventilatieslang gekeken en deze zag er niet schrikbarend nat uit. Hopen dat het dan mijn nalatigheid geweest is
Maar bij een draaiend blok kan je wel olienevel/spetters krijgen die vervolgens aangezogen worden.
Start je motor eens zonder olie vuldop
En dan voor langere duur, hogere toerentallen, kàn…
@Nightbat® ja is ook wel zo, maar het is voornamelijk oliedamp wat het filterhuis ingezogen wordt. Daar heb je niet zoveel voor nodig en als het veel is, kan ik me voorstellen dat het eerder neerslaat in het filterhuis.
Roy is me net voor...
Zeker niet alleen in je carter. Draai de vuldop er eens af en start je motor. Moet je zien hoe dat bovenin je blok spettert.
Nou, lekker dan: in de pot zit dus wél een katalysator. De SET-klep staat geheel open. En is met geen mogelijkheid te draaien.Als je voor in de demper kijkt, dan zul je iets in deze trend moeten zien zitten. Een katalysator dempt indd behoorlijk.