Hij staat nu te koop bij Joppen Motoren.Suzuki inmiddels al maandje weg
Nog altijd vind ik het jammer maarja de toekomst gaat voor.
Heb nog een blauwe wheel hugger liggen en originele demper met kapje mocht iemand interesse hebben
Hallo Peter,Wheelhugger mag je me een redelijk bod op doen als je er intresse in hebt
Heb de motor idd aan Joppen motoren verkocht en heb het geld in mijn eigen bedrijf gestopt.
Ben wel weer voornemens om iets anders te gaan kopen aangezien het zakelijk gezien niet slecht gaat
Neig naar een FJR of weer en GSX S1000 maar om nu 2x de zelfde motor te kopen is beetje tegen mijn gedachtegang in zeg maar
Maar zag een grijze 2020 wat wel erg mooi is maar wil eigenlijk ook wel iets wat meer bescherming bied en daardoor beter geschikt is voor langere afstanden want die rondjes rond de kerk ben ik wel klaar mee
Hallo, heb je originele demper nog? zoja wat moet die kosten? Gr. PatrickSuzuki inmiddels al maandje weg
Nog altijd vind ik het jammer maarja de toekomst gaat voor.
Heb nog een blauwe wheel hugger liggen en originele demper met kapje mocht iemand interesse hebben
iemand wat ik hier blij mee kan maken?
mag gratis weg , liefste ophalen bij verzending betaal ie uiteraard de kostenBekijk bijlage 1577833
Mooi nieuws. Ik zou op 2 punten letten;Ik sta op het punt een GSXS 1000 bj 2017 te kopen met 4000km op. Heb hier al veel gelezen, zijn er aandachtspuntjes waar ik speciaal op moet letten?
iemand ervaring met het vastsjorren van de motor op een trailer? Waar mag deze vastgesjord worden? In de handleiding kon ik het alvast niet vinden.
Dan zou ik geld afdingen als je het bovenstaande rijgedrag opmerkt. Van het geld wat je dan over houd een ecu-flash laten uitvoerenHet betreft inderdaad een Belgische motor, heeft papieren beperkt vermogen maar zou over zijn volledig vermogen beschikken. Ik ga hem particulier aankopen dus onderhandelen over ecu zal moeilijker gaan.
Ik wens er eigenlijk zo weinig mogelijk aan te doen, het is er eentje voor naast mijn BMW RT om mee te spelen.
Vraagprijs is €8000.
Nieuwe banden met 4000km zou wel goed kunnen hoor, ik zit op 4200km en me achterband is nu echt wel op, voorband kan nog 1000/2000km mee ongeveer. Het ligt erg aan je rijgedrag. Ik rijd aardig door en rijd geregeld ritjes door duitsland, dan trek ik hem zo nu en dan volledig open, dan hangen de velletjes aan de achterband.altijd leuk om te helpen
had ik ook zien staan, weekje of 5 geleden.
Pas nieuwe banden lijkt me sterk na 4000 km.
lijken me toch de originele banden te zijn. hij zal wel bedoelen dat ze nog zo goed als nieuw zijn?
by the way, ik heb er bridgestone S22 opstaan. vanachter voor een 190/55 gegaan ( 190/50 standaard ). van fabriek uit stuurt ie al heel scherp maar met een 190/55 achterband stuurt ie nog scherper en valt ie gewoon de bocht in
die frame sliders heb ik ook, kosten dik 275 en lopen mooi mee met het chasis
tankring, mss krijg je de tankbag mee?
kan je ook even controleren of er krasjes ect zijn op de tank.
voor de rest ziet ie er echt top uit.
veel succes morgen en we horen het wel als je nog wat wilt weten
Kan wel kloppen wat je zegt ivm de banden. Ik haal ook max 5k uit een achterband maar 4000km op 3 jaar en beëindigen hobby doet me vermoeden dat er heel rustig mee is geredenNieuwe banden met 4000km zou wel goed kunnen hoor, ik zit op 4200km en me achterband is nu echt wel op, voorband kan nog 1000/2000km mee ongeveer. Het ligt erg aan je rijgedrag. Ik rijd aardig door en rijd geregeld ritjes door duitsland, dan trek ik hem zo nu en dan volledig open, dan hangen de velletjes aan de achterband.
Ik lees Dunlop op de banden, dat zullen wel de eerste zijn denk ik, er zijn weinig sport-rijders welke dunlop banden laten monteren, zijn zeker niet de beste banden. Al zijn er ook mensen welke altijd de 'originele' band er weer terug op willen.
Als ik kijk naar de bandenslijtage van vorige motoren (GSX-R'en) moest ik de achterbanden altijd tussen de 3500 en 4500km vervangen, voorband zo'n 2000km later. Het kan nog erger, me kameraad heeft de achterband al kaal tegen de 3000km (geen burn-outs o.i.d.)
Ik ben voorstander van Michelin Pilot 2CT, Bridgestone ook erg goed, maar slijt weer harder is mijn ervaring (middenbaan).