hebbiedude
MF'er
- 4 mrt 2022
- 137
- 139
Voor dat soort afstanden zal een GT niet verkeerd zijn.Over twee maanden ga ik richting noord Spanje, daar wat touren, gauw goed voor zo'n 3000 kilometer.
Misschien toch maar eens denken aan een GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor dat soort afstanden zal een GT niet verkeerd zijn.Over twee maanden ga ik richting noord Spanje, daar wat touren, gauw goed voor zo'n 3000 kilometer.
Misschien toch maar eens denken aan een GT
Het weertje is wel heel erg netjes deze week om een ritje na werk mee te pikken!
Heb de eerste gsxs1000 2021 modellen zien rijden. Int echt toch wel mooier dan op foto's, video's.
Dat klopt, vind het ook een prachtige motor.
Heb m'n 750 nu net een jaar, als ik die inruil moet ik een hoop geld bijleggen.
Er zijn grenzen aan wat ik aan een hobby wil uitgeven.
Er is meer in het leven.
Gefeliciteerd! Lichtblauw staat hem ook goed.Heb de KTM adventure ingeruild en vanaf volgende week in bezit van een nieuwe GT t is de bedoeling om eind april Spanje onveilig te maken.Bekijk bijlage 1741850
Is al verkocht intussenvoor de liefhebbers, heb een healtech quickshifter easy te koop voor de suzuki gsx s1000 vanaf bwj 2015, is 2maand oud, heb er 3x meegereden; toch niet mijn ding.
Dankjewel! Ik bedoel inderdaad de vering achter. Snel maar eens kijken wat ik aan de instelling kan veranderen, maar andere vering door een specialist laten installeren is zeker een optie. De bandenmaat is inderdaad 190/50. Maar eens kijken hoelang de banden meegaan, maar dat is vast korter dan de 22k die ik er met de 650F mee kon doenMooie review . Ik ga er van de zomer eens op proefrijden.
Wat betreft de banden blijft een Suzuki ding, fabrieksaf liggen er nooit fijne banden onder, ook de ideale maat monteren ze niet bij elk model. Ligt hier ook een 190/50 op? Met een 55 band zal hij vele malen beter sturen en val je niet zo de bocht in.
Hetzelfde met de vering, ik neem aan dat je duid op de vering achter? Achterste schokbreker is volgens mij een budget ding, wil je dit veel beter hebben moet je een 'merk' schokbreker monteren. Op de GSX-S1000 is deze ook erg hard afgeveerd.
Afgelopen zondag 350km rit gemaakt, nu 8200km op de teller. Enige wat mij blijft tegenstaan is ook de harde afvering achter en het zadel. Banden heb ik al vervangen voor Sportsmart MK3 in de maat 190/55. Bagster zadel is er nog niet van gekomen i.v.m. telkens andere prioriteiten. Het vermogen en de wendbaarheid maakt alles daarintegen weer goed. Wel moet je helaas op de teller blijven letten..
Bekijk bijlage 1754092
Ziet er inderdaad veel beter uit, word je hier in NL alleen snel mee aangehouden.gewoon een kapje erover en hij ziet er heel anders en heel bruut uit
Racing little fork fairing S2CONCEPT Suzuki GSX-S 950 / 1000
Racing little fork fairing S2CONCEPT Suzuki GSX-S 950 / 1000www.s2-concept.com
ik zou er sws een stickerset op laten plaatsen.
België ook hoor, onze buurlanden zeker.Ziet er inderdaad veel beter uit, word je hier in NL alleen snel mee aangehouden.
Verlichting afplakken/wrappen of kap over plaatsen is niet toegestaan, ook al rijd je overdag.
Ik ben even benieuwd hoelang jullie gemiddeld met je banden doen? Ik heb nu ruim 2.000 km met de originele banden gereden en de voorband begint al serieuze slijtage te tonen. Dat lijkt mij best snel. Wat zijn jullie ervaringen?
Dat is wel snel, ja. Ik vermoed dat ik rond hetzelfde uit ga komen.Klopt de originele banden zijn vlug op. Ik heb inet 4000 km gehaald met de originele.
Over de originele (budget) banden las ik al meer negatieve berichten inderdaad.Gemiddeld; V: 8000km/A: 4000km.
Rij altijd met sportbanden dus die slijten wel wat sneller door de zachte compound. Wel veel grip, dat is voor mij het belangrijkst.
Met de fabrieksaf banden 4500km gereden. Achterband had ik met 3000km al wel mogen vervangen. De achterband was ver heen bij 4500km. Dit zijn kwalitatief gezien niet echt goede banden, zowel de grip als de levensduur. Budgetbanden, om de prijs te drukken. Ik koos ervoor beide banden tegelijk te vervangen voor goede set.
Heb er Dunlop Sportsmart MK3's op laten monteren, wereld van verschil. Niet vergelijkbaar met de fabrieksaf Dunlop band. Beste band ooit gereden. Achter meteen naar 190/55 gegaan. Stuurt vele malen beter, wel een iets minder breed ogende band door de hoogte.
Ik moet altijd aan 1 extra achterband voordat de voorzijde weer aan de beurt is. Veel Accelereren = versleten middenbaanprofiel.
Ja, de motor gaat vloeiender de bocht in/door, met een 50 band heb je meer het 'ineens invallen' gevoel. Je moet dat eerst ervaren voordat je het verschil goed merkt. Ik was daar voorheen ook niet van op de hoogte.Dat is wel snel, ja. Ik vermoed dat ik rond hetzelfde uit ga komen.
Over de originele (budget) banden las ik al meer negatieve berichten inderdaad.
Scheelt de 55 band inderdaad zoveel met sturen?
Ik vermoed dat ik straks meer richting de toerband zal gaan met de GT, ik zit nu naar de Michelin Road 6 te kijken. Die kwamen wel goed uit de Motoplus test.