Suzuki Monsutā aka Suzuki Monster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig!
En goede smaak, c-rekord heb ik ook gehad. En zo'n monster zitje heb ik ook op mijn project. ;)
Ik zou er wel ff een ducati slotje bij halen, die past wat strakker als het suzuki slotje.
Kost volgens mij iets van 15 euro nieuw.
 
dankje Migilo, fijne auto's he die C-rekord haha :D Heb m nu jaar of 4 is alleen niet origineel meer haha. Commodore onderstel dus 5gats wielen en rondom schijf, 2400 motor er in van een a omega zal ong een pktje of 150 hebben. Wil dus wel van zn plek gelukkig.

ja ik moet eens kijken naar zo'n slotje vind het slot van de soes behoorlijk los zitten.
 
Nou vandaag maar een ori monster slotje besteld, woensdag binne.. GVD kan ik weer niet verder. Moet nu dus wachten op en mn slot ivm bodem plaat maken en buddy bevestiging op het frame, en moet wachten op luchtfilters.. Net gekeken maar komt gewoon NIET uit.
 
Mooi bezig!
Je bent al aardig handig.
full

Greetz, Q
 
Ziet er mooi uit, wil voor mijn volgend project het zelfde soort zadel gebruiken.
Ben dus wel benieuwd hoe het uitpakt.
 
Bedankt mannen.
Heb van iemand van het forum setje k&n filters gekocht voor weinig en waarschijnlijk kan kennis van me dynokitje aankpmen voor weinig. Maak wel een x een kapje er omheen zodat ik geen last van water krijgt.
Woensdag is mn ducati buddy slot binnen dus kan ik die ook afmaken.
Maar morgen eerst geld maken.. haha
 
Update!!


Zo vandaag nog wat aan de motor gedaan. Achterbrug er uit gesloopt enz.. je weet wel haha :D Want er moest plaats gemaakt worden voor een 750w achterbrug uit '95. Moest wel even bussen draaien en moet nog wat ander grut hebben. Namelijk tuimelaar en afdicht bussen en trekarmen.
Had van de week al een andere schokbreker er in gestopt alleen motor staat te hoog.
Inmiddels heb ik nu een 750 k8 schokbreker liggen in nieuwstaat.. Toch net wat mooier.

genoeg geklult hier foto's:

1vgp.jpg

8x0p.jpg

vwpu.jpg

q3ir.jpg

n4rt.jpg

4h8r.jpg

dgvd.jpg

iz5a.jpg

bnxn.jpg

Morge kennis maar eens belle voor spullen.
Mn luchtfilters zijn ook onderweg vanuit Belgie en in de loop van de week heb ik mn duc. monster buddy slot binnen + knipper/achterlicht binnen.

Nu lekker slapen.
 
Lekker bezig! Moest je nog een achterbrug nodig hebben, ik heb hier ook nog zo een 750w '95 brug liggen! ;-)
 
Heb er bijna 1 in zitten.. Moet alleen nog die buitenste 2 kommetjes hebben die het spul afdichten. maar dat komt goed ;) Bedankt ervoor
 
Dankje Migilo,
Gister nog wat kunnen doen + mn achter-/rem-/knipperlicht binnen gekregen.
or94.jpg

cgnw.jpg

f2ho.jpg

5mtb.jpg

izqj.jpg

Ook gister mn buddyslot binnen gekregen en opgehaald. Ook even een plaats gegeven. Zit daar denk ik wel het beste.
im2r.jpg

1fxp.jpg
 
Update!

Zo vd week nog wat gedaan aan de motor en vandaag niet echt veel...
Slot voor de buddy zit op zn plek + lip voor de voorkant van de buddy.
nja foto's spreken voorzich.
Ps. let niet op de lassen.. lasdraad is te dik voor 0.7mm plaat. (1mm draad)

3aok.jpg

gbfr.jpg

pwew.jpg

rkl4.jpg

gzjg.jpg

ssfe.jpg

1cj6.jpg

0wu5.jpg

715d.jpg

dbmo.jpg

qi4h.jpg

w34b.jpg
 
Thnx bart ;)
@tsjah, tsjah.... elke dag wat doen he :D

Vandaag weer een hoop kunne doen. Subframe is afgelast, kentekenplaat houder gemaakt + knipperlicht. en mn yoshimura pijp ingekort :D

Vanavond wel wat foto's posten. Nu bbqe!
 
Loyd, ik zal morgen de beloofde fotos wel even mailen.

Je project ziet er goed uit, jouw subframe lijkt niet eens op die van mij.. mooi om te zien hoe iemand anders zoiets maakt.
 
Hoi Maikel, bedankt voor compliment.
Is goed ik zie de foto's morgen wel verschijnen.

Als het beetje mee zit heb ik morgen ook mn Vance en Hines 4 in 1 uitlaat binnen :D
 
Omdat ik het had beloofd. Vandaag helaas niet zo veel kunnen doen als ik had gewild... :(
Maar toch wat kunnen doen. best eenzaam in de garage alleen als je gewend bent om met je pa te werken :P Maar goed nog 2 weken en dan is ie weer thuis van 4 maand Afghanistan

Linkpijp gister laten lassen, demper moet nog wel gevuld worden en vandaag ophang beugeltje gemaakt van RVS. Ook mn luchtfilters gemonteerd + dynokitje sinds gisteren.
Speling van de achterbrug opgelost en mn gashandvat aangepast waar ik een foto van ben vergeten te maken. Morgen op het werk 4 busjes maken met draad er in zodat ik mn duosteps kan monteren. Zet ze er nog niet op want rij momenteel zonder bijrijder :P Morgen ook even mn buddy weer maken want die lip die ik gemaakt had die is los gekomen. Popnagels bleken toch te kort te zijn. Maby op het werk zoeken naar parkers of langere popnagels, evt kan ik ook de buddy hoes deels los halen en die lip vast bouten. Kabelboom heb ik opnieuw ingetaped want was niet te vreden hoe hij in het subframe lag dus alles los gehaald en zelf opnieuw gedaan. Ook moet ik nog even kijken voor een Koelvloeistof tankje een kleine want de mijne is TE groot om ergens tussen te zetten. Verder is de motor bijna klaar.. Nu echt haha.

shfv.jpg

gzx7.jpg

mafy.jpg

cpsm.jpg
 
Leuk project

de monsterkont staat um goed.


zie wel dat het nog steeds een gezellige bende is bij Erwin :)
 
Dankje Joebarteam, Bij Erwin is t altijd gezellig :P Afentoe TE gezellig dan word er bijna niks gedaan haha :D
 
Vandaag weer wat gedaan,
alvast stip voor demper gemaakt zodat als ik demper heb gevult met demperwol dat ik dan spul dicht kan poppen (nog wel even RVS popnagels halen) ook 2 ringen op eindstuk gelast van link pijp (0.8mm dik) want demper zat er los overheen en kon overal heel bewegen, nu dus niet meer.
Ook de lip op buddy weer vast gezet met langere popnagels die nu wel goed blijven zitten.(tot nu toe dan)
KVS overdruk slangetje niet naar een reservoir gedaan (ori reservoir is te groot en kan ik nergens kwijt) maar mooi verlengt met zelfde soort slang en via de achterbrug naar de buitekant klauw zodat MOCHT er kvs uit komen het netjes op de GROND valt xD wel zo milieu vriendelijk dacht ik hehe.
Morgen even rvs popnagels halen, demperwol en dan euhmm owjah vandaag vergeten busjes te maken op het werk voor mn duosteps, en ook die moet ik wisselen. Heb ze nu van een SRAD alleen die zijn te kort en kom ik dus niet op mn zithoogte uit.

Hier paar pic's ik ga slapen. Morgen weer een dag.

imj8.jpg

uymv.jpg

tg7n.jpg

mdij.jpg

dax9.jpg
 
misschien domme vraag, maar als je een slangetje helemaal naar achter kan leiden voor de kvs.
Is er dan echt nergens ruimte voor een klein opvang bakje?

O en had ik al gezegd, onwijs gaaf project :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan