suzuki T500 Caferacer

Klinkt lekker maar ff een dom vraagje. Zitten de expansie uitlaten niet verkeerd om aan de voorpijpen gelast? Want zo ver ik het weet zijn de voor conussen altyd langer als de achterconussen. Of vertekent het heel erg op het filmpje?
 
Hier lijkt het wel goed te zijn maar ja kan ook vertekenen.......maar goed ze zijn gemaakt volgens Overmars berekeningen.........

1518037_568426599898302_324567424_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat trouwens nog wel leuk was geweest, waren de TR500 frameverstevigingen en veranderingen, nah ja nu een beetje te laat aangezien die al "af" is
Voor de veranderingen zie onderaan deze pagina
404 De pagina is niet gevonden

Oh ja staat ook nog een mooie manual tussen over de carbs.

Ja, die pagina had ik ook nog bekeken, tja, ik ga er niet mee racen, moet gewoon lekker lopen en apart ding zijn. Banden zijn ook niet voor te racen. Ik vind de combi mooi, lijkt zelfs wat meer op een flattracker dan een caferacer.

Bouwen wat je mooi vind, dat vind ik het belangrijkste, en er plezier in blijven houden.! :)

Meeting in Soes ?!? wanneer en waar is dat ? kan er namelijk niets over terug vinden op internet ...
 
Ben geen drent maar import westerling van de ergste soort _O- (amsterdammer) *O* maar ligt er een beetje aan waar ik ben of ik moi zeg of moin. 8-)
 
Mooi werk, vind het persoonlijk alleen jammer dat je er een Cafe racer van maakt en niet naar origineel restaureert.
Maar ieder zijn ding.

Groeten en succes ermee.
 
Tja, TvdH,..ieder zijn ding toch ? , ik ben in de veronderstelling dat je lekker moet doen wat je mooi vind. Of het nu origineel is, of eigen inzicht...

Maaruuh, iemand nog een KM teller liggen ? , die van mij is echt overleden, mag ook een andere zijn, als ie maar pas op de kabel,...

Alvast bedankt,.. :)

gr,
Jeroen
 
Nou,...Erwin, bedankt voor je advies gisteren over de telefoon !!, het is gelukt, hij loopt als een malle. sproeier 125 erin, gasnaald heb ik in het midden gezet. Lucht schroef 1 1/2 slag,...man wat een monster heb ik gecreerd,...:) me so happy !!...

Ziehier een drive by door de straat:
http://www.youtube.com/watch?v=EWL5ayxj3Dw&feature=youtu.be

Koppeling staat nog te strak, deze moet nog wat losser,...als ik gas geef gaat hij er doorheen...
 
Nou,...Erwin, bedankt voor je advies gisteren over de telefoon !!, het is gelukt, hij loopt als een malle. sproeier 125 erin, gasnaald heb ik in het midden gezet. Lucht schroef 1 1/2 slag,...man wat een monster heb ik gecreerd,...:) me so happy !!...

Ziehier een drive by door de straat:
http://www.youtube.com/watch?v=EWL5ayxj3Dw&feature=youtu.be

Koppeling staat nog te strak, deze moet nog wat losser,...als ik gas geef gaat hij er doorheen...

Kalsdonksestraat?? :] :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan