suzuki T500 Caferacer

Ringetjes geeft alleen meer voorspanning,daar wordt je veertje niet sterker van.

Werkte bij mij niet iig :N :N :N
Het kan net dat verschil maken tussen slippen en niet slippen. Maar sterkere veren is natuurlijk beter. Maar als je ze niet hebt liggen en proberen met ringetjes kun je altijd doen. kost niets.
Aan de andere kant: heb je weer die hele zooi open dan kun je het misschien in een keer goed doen.
 
vanmiddag ff een lekker stukje gereden, bevalt goed, koppeling slipt niet meer , die stond gewoon te vast. Hier wat fotos. Hij komt te koop te staan, omdat ik anders van de vrouw niet aan iets anders mag beginnen :) , dus mochten mensen er in geinterreseerd zijn laat het me weten via mail of pb.
Zelf kan ik er niet goed op rijden ivm mijn prothese...
1961940_625461110861517_2348366769970483561_o.jpg

894538_625461117528183_8860071934616404686_o.jpg

10255616_625461114194850_2696778107434507311_n.jpg
 
ik had al aangegeven dat hij er uit zou gaan , maar dat het zo snel zou gaan had ik ook niet verwacht . Hij is dus al weg en ben nu in het bezit van een Ducati st4s van 2001 . Deze zomer lekker rijden en dan deze winter dus weer een nieuw project !!

Kan snel gaan zo ,.....

Gr.,
Jeroen
 
komt goed pepijn, de uitlaten en accubak komen jouw kant op van de T500,...

Mooie fietsen genoeg om je creativiteit op los te laten gaan,...

gr,
Jeroen
 
komt goed pepijn, de uitlaten en accubak komen jouw kant op van de T500,...

Mooie fietsen genoeg om je creativiteit op los te laten gaan,...

gr,
Jeroen

Zooow,...... Het is weer even geleden , maar na de T500 is het nieuwe project een feit, ben nu voor een klant aan het bouwen, ga dit ook posten, ben al aardig ver.... Van Honda XR600R naar een flattracker achtige creatie,...
 
He Jeroen, heb heel je topic gemist hier!! Die 500 is echt schitterend geworden en die tracker gaat ook goed komen :Y
 
Beste ik heb toevallige je verhaal gelezen en ben onder de indruk van hetgeen je gecreëerd hebt, super...
Nu heb ik zelf een gt500😎 en ben er een beetje mee aan het spelen, heb het volg ende al uitgevoerd:
Blokrevisie incl krukas en keeringen
Cilinders laten honen met nieuwe zuigers nadat hij een van de zuigers vernield had...
Luchtfilterkast verwijderd en KN powerfilters gemonteerd met sproeier maat 102,5 en loopt prima
Zacht zadel gewisseld voor race zadeltje
Nog doen:
Rem en versnellings handels verplaatsen en nu mijn vraag waar plaats ik die en hoe en waar let ik op bij bestellen?? , kom ik niet in de knoei met kickstarter?
Expansie uitlaten op de kop zien te tikken
Wie kan mij van enige nuttige antwoorden voorzien.....
Ben in eerder stadium al geregeld door jullie geholpen dus ik verwacht weer beel van de kenners en ervaringsdeskundige onder jullie...
Ruud.
 
Beste ik heb toevallige je verhaal gelezen en ben onder de indruk van hetgeen je gecreëerd hebt, super...
Nu heb ik zelf een gt500😎 en ben er een beetje mee aan het spelen, heb het volg ende al uitgevoerd:
Blokrevisie incl krukas en keeringen
Cilinders laten honen met nieuwe zuigers nadat hij een van de zuigers vernield had...
Luchtfilterkast verwijderd en KN powerfilters gemonteerd met sproeier maat 102,5 en loopt prima
Zacht zadel gewisseld voor race zadeltje
Nog doen:
Rem en versnellings handels verplaatsen en nu mijn vraag waar plaats ik die en hoe en waar let ik op bij bestellen?? , kom ik niet in de knoei met kickstarter?
Expansie uitlaten op de kop zien te tikken
Wie kan mij van enige nuttige antwoorden voorzien.....
Ben in eerder stadium al geregeld door jullie geholpen dus ik verwacht weer beel van de kenners en ervaringsdeskundige onder jullie...
Ruud.
Rem/schakel set kun je op de achterste uitlaat ophanging zetten. Zelf maken of laten maken O-)
Kickstarter moet er dan af... :Y
 
Of een remschakelsetje maken of kopen waar je het steuntje bij kan opklappen dan kan je de kickstarter houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan