SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hem helemaal leeg rijdt, gaat er ongeveer 16 à 17 liter in de tank.
Mijn lampje springt bij normaal rijden aan bij +/- 190 km.
Het vroegste dat ik al gehad heb was bij 150 km.
Maximum aantal km's met een tank die ik al heb gehaald was 260. Was ik even blij toen er eindelijk een tankstation aankwam


Me 2
 
Als je hem helemaal leeg rijdt, gaat er ongeveer 16 à 17 liter in de tank.
Mijn lampje springt bij normaal rijden aan bij +/- 190 km.
Het vroegste dat ik al gehad heb was bij 150 km.
Maximum aantal km's met een tank die ik al heb gehaald was 260. Was ik even blij toen er eindelijk een tankstation aankwam
Heel herkenbaar

Ik vind het wel irritant trouwens dat dat lampje zo vroeg gaat branden :/
 
Mensen, ben me langzaam aan het oriënteren op een motor. Ben gek van 2 cilinders, dus zit ik met de SV goed. Maar nou vind ik een volle kuip mooier, als een (stukje) naked. Maar kunnen die kuipen gewoon besteld worden bij de dealer? En wat kost zoiets? En alleen een bugspoiler? Wat kost dat, en is dat bij de dealer te halen. Deze vragen zijn omdat ik geen geld heb om een nieuwe te kopen. Maar een gebruikte, maar ik zou dan een naked kunnen kopen en dan kuipen erop zetten. Of denk ik nu verkeerd?
De SV1000N heeft een iets ander model dan de S, dus je kunt daar niet zomaar de kopkuip op zetten.

Persoonlijk vind ik een halfnaakte fiets mooi, dus hoeveel de volle kuip op een S kost kan ik je niet vertellen. Ik kan je wel vertellen dat de SV echt een fijne tweecilinder is, waar je geen spijt van zult krijgen!
 
ik heb dat ooit 1 keer gezien/mee gemaakt.

met een huge motherfucking waterpomptang rukke en trekke... maar hij ging los. tevens was de db-killer wel helemaal verbogen en dus naar de klote


Edit:

K&N filter gemonteerd en rare aanzuigbuis weg gehaald. stoer soundje *O* en het lijkt wel dat hij sneller in de toeren stijgt. heb nog niet gereden. regend me wat te hard ;)
 
Laatst bewerkt:
Heel herkenbaar

Ik vind het wel irritant trouwens dat dat lampje zo vroeg gaat branden :/


is ook 1 van mijn ergenisjes van deze brommert. ik mis een meter.
andere ergenis(je) is het zadel, vind het nog steeds raar dat je moet gaan sleutelen om onder het zadel te komen...
 
hallo, sinds vandaag ben ik de gelukkige eigenaar van een blauwe SV1000S van 2004.
Ik wil graag een 'duo zit afdek kapje' kopen, maar volgens de site van suzuki zijn er 2 kleuren blauw :X hoe kom ik er nou achter welke kleur blauw mijn motor is?

Volgens suzuki zijn dit de kleuren:

Buddykap blauw Y7H

en

Buddykap blauw YC2

En dit is mijn motor:

sv10001.jpg


enig idee?

rijd wel echt geweldig zoeen SV 1000S :)
 
Laatst bewerkt:
dit is mijn motor. en dat is de kleur: YC2
(dat weet ik 100% zeker want ik heb m`n duo handvat laten spuiten)

Edit: zo van de foto's lijken de kleuren wel het zelfde

185416397_6_kzmj.jpeg
 
Laatst bewerkt:
dit is mijn motor. en dat is de kleur: YC2
(dat weet ik 100% zeker want ik heb m`n duo handvat laten spuiten)

Edit: zo van de foto's lijken de kleuren wel het zelfde

[afbeelding]

idd, EN, jij hebt die IXIL pijpen waar ik voor aan het shoppen ben :D IXIL competition round toch?
HOE KLINKT DAT? (met en zonder db killerts?)
 
hallo, sinds vandaag ben ik de gelukkige eigenaar van een blauwe SV1000S van 2004.

rijd wel echt geweldig zoeen SV 1000S :)

Gefeliciteerd met je motor. goede keus.

Ik wil je plezier overigens niet bederven, maar het is een 2003 model (K3).
In de ogen van de SV1000S pioneers, en daar was ik er ook een van, zijn dit de enige echte.
Zoals Suzuki 'm bedoelt heeft voordat-ie onder druk van onze oosterburen "comfortabel" gemaakt moest worden.

:W
 
Gefeliciteerd met je motor. goede keus.

Ik wil je plezier overigens niet bederven, maar het is een 2003 model (K3).
In de ogen van de SV1000S pioneers, en daar was ik er ook een van, zijn dit de enige echte.
Zoals Suzuki 'm bedoelt heeft voordat-ie onder druk van onze oosterburen "comfortabel" gemaakt moest worden.

:W


weet ik, is een mix model denk ik :) bouwjaar is namelijk januari 2004 en het is ook de 120 pk versie (volgens het kenteken iig, 89 kw of zo ipv 79) Ik moet zeggen dat ik dit modeljaar ook mooier vind, omdat de uitlaten dan mooi in lijn lopen met het kontje (bij zij aanzicht). Ook zit er alarmlichten op en kan het licht niet uit (weer eigenlijk niet of dat op het 2003 model ook al zit, want ik dacht dat dat pas vanaf 2004 verplicht is. Maar daar kan ik goed naast zitten hoor :)

Ik ben er iig echt super blij mee, stuurt lekker strak. Denk wel dat ik er nog andere veren in laat zetten (voor) had al gelezen dat de vork eigenlijk iets te slap is, dat was met mijn vorige motor (RF900) ook, ander setje veren van wilbers doet wonderen, dus dan gaat ie nog strakker sturen :]
 
hmz. mijn licht kan ook niet uit. en de uitlaten lopen in de zelfde lijn als de achterkant. maar ik heb geen 120pk :/ En wat houdt dat dan in?

@ T.R. Roadkill:
Ik vind mijn ixil's echt uber klinken! ik heb geen idee wat ze doen met db-killers want die heb ik er niet bij:( Maar het zijn echt ideale pijpen. ze worden helemaal niet warm! *O* dat scheeld gaten in het kunstof pak tijdens 't roken ;)

Edit:
en wat is het motorische verschil? ik heb dus 105pk. en wat heeft het 120pk model anders dan?

Tijd om te gaan tunen 8-)
 
Laatst bewerkt:
hmz. mijn licht kan ook niet uit. en de uitlaten lopen in de zelfde lijn als de achterkant. maar ik heb geen 120pk :/ En wat houdt dat dan in?

@ T.R. Roadkill:
Ik vind mijn ixil's echt uber klinken! ik heb geen idee wat ze doen met db-killers want die heb ik er niet bij:( Maar het zijn echt ideale pijpen. ze worden helemaal niet warm! *O* dat scheeld gaten in het kunstof pak tijdens 't roken ;)

Edit:
en wat is het motorische verschil? ik heb dus 105pk. en wat heeft het 120pk model anders dan?

Tijd om te gaan tunen 8-)

heel slap, maareh, 15 pk meer ? ik weet het echt niet.....
 
Als ik bij louis.de een kettingset wil bestellen van DID, moet ik dan een 108 of een 110 schakels hebben?

En weet iemand waar ik een 36mm dop kan kopen? (voor de achterwiel moer)
Ik wil ook meteen een complete gereedschapset e.d. kopen, maar die 36mm dop hebben ze daar niet.
 
Als ik bij louis.de een kettingset wil bestellen van DID, moet ik dan een 108 of een 110 schakels hebben?

En weet iemand waar ik een 36mm dop kan kopen? (voor de achterwiel moer)
Ik wil ook meteen een complete gereedschapset e.d. kopen, maar die 36mm dop hebben ze daar niet.


Ik heb die van mij bij een automaterialen zaak gehaald.
Kosten vielen nog redelijk mee moet ik zeggen.

Maar een ring/steek sleutel werkt ook prima als je het mij vraagd
 
Als ik bij louis.de een kettingset wil bestellen van DID, moet ik dan een 108 of een 110 schakels hebben?

En weet iemand waar ik een 36mm dop kan kopen? (voor de achterwiel moer)
Ik wil ook meteen een complete gereedschapset e.d. kopen, maar die 36mm dop hebben ze daar niet.


kijk is in je gereedschapsettje onder je buddy, daar zit een ring sleutel 36mm in. *D

en wellicht kan je zoiets kopen bij de Gamma? en anders naar een ijzer winkel?
En je kan hem ook bij elke willekeurige Garage bestellen. die kunnen hem sowieso krijgen :Y
 
kijk is in je gereedschapsettje onder je buddy, daar zit een ring sleutel 36mm in. *D

en wellicht kan je zoiets kopen bij de Gamma? en anders naar een ijzer winkel?
En je kan hem ook bij elke willekeurige Garage bestellen. die kunnen hem sowieso krijgen :Y

klopt idd, nadeel van gereedschapsgroothandels is dat ze wel kwaliteit leveren :P zo kost een bougie dop 16mm van Hazet, 32 euro.... Beetje jammer als je dat ding 2x per jaar gebruikt :X

(heb hem wel gekocht uiteraard :P altijd handig)

gereedschapssetje zit er bij mij niet meer in, wel jammer, origineel bestellen is ook weer duur natuurlijk.

Vandaag nog meer geld uitgegeven aan het motorrijden, nieuw pak besteld, ik ben zoveel afgevallen dat mijn oude pak niet meer past (zit veel te ruim)

Dus vandaag een Berik 4493 zwart besteld, erg cool 8-)

Tuta%20Berik%20LS2-4493-BK.jpg
 
Laatst bewerkt:
kijk is in je gereedschapsettje onder je buddy, daar zit een ring sleutel 36mm in. *D

en wellicht kan je zoiets kopen bij de Gamma? en anders naar een ijzer winkel?
En je kan hem ook bij elke willekeurige Garage bestellen. die kunnen hem sowieso krijgen :Y
Die had ik idd ook al gevonden ;)
Maar die moer moet met een bepaald moment vastgedraaid worden. Daarvoor wil ik dus een moment sleutel kopen :)
Met die bijgeleverde sleutel weet ik niet of die vast genoeg zit of juist te vast.
 
en dus het geschiedde.
Doordat dat vreselijk benzine lampje al zo verdamnt vroeg gaat branden, en daardoor dit lampje genegeerd wordt...stond ik mooi zonder peut.

Foutje in de dagteller :X

ANWB was zo vriendelijk er 5 litertjes bij te gooien :Y

Best bizar, heb meer dan 10 motoren voorbij zien komen, zelfs toen ik over de weg liep met gevarenlichten...maar stoppen :N

Haastige samenleving tegenwoordig..
 
TwoDegrees :W

ik denk dat ik ook iets fout gedaan heb. ik rij altijd 1:16-17 en stond vanmiddag bij 230km stil. gelukkig reed ik met iemand samen, en die is benzine wezen halen in een fles Spa--het reddende water ;)

tering, wat baalde ik, zeg. meestal tank ik bij 220-240 en er gaat meestal 13-14 l. in.
en nu komt het: er ging 14,5 l. in, plus die fles Spa = 15,5 liter....
ik heb nooit meer getankt dan 14l. dus ik dacht wel safe te zitten met 17l inhoud. mooi niet dus.

voor de rest wel lekker gereden en achteraf wel om gelachen natuurlijk... _O-
 
dat is merkwaardig.. alle specificaties zeggen toch echt dat er 17L in gaat... :/
 
TwoDegrees :W

ik denk dat ik ook iets fout gedaan heb. ik rij altijd 1:16-17 en stond vanmiddag bij 230km stil. gelukkig reed ik met iemand samen, en die is benzine wezen halen in een fles Spa--het reddende water ;)

tering, wat baalde ik, zeg. meestal tank ik bij 220-240 en er gaat meestal 13-14 l. in.
en nu komt het: er ging 14,5 l. in, plus die fles Spa = 15,5 liter....
ik heb nooit meer getankt dan 14l. dus ik dacht wel safe te zitten met 17l inhoud. mooi niet dus.

voor de rest wel lekker gereden en achteraf wel om gelachen natuurlijk... _O-
Goed om te weten, nooit rekenen op die 17 liter dus...
 
TwoDegrees :W

ik denk dat ik ook iets fout gedaan heb. ik rij altijd 1:16-17 en stond vanmiddag bij 230km stil. gelukkig reed ik met iemand samen, en die is benzine wezen halen in een fles Spa--het reddende water ;)

tering, wat baalde ik, zeg. meestal tank ik bij 220-240 en er gaat meestal 13-14 l. in.
en nu komt het: er ging 14,5 l. in, plus die fles Spa = 15,5 liter....
ik heb nooit meer getankt dan 14l. dus ik dacht wel safe te zitten met 17l inhoud. mooi niet dus.

voor de rest wel lekker gereden en achteraf wel om gelachen natuurlijk... _O-

Ik was ook in de veronderstelling dat het bezinelampje wel iets anders ging doen als je reserve echt wordt aangeroepen.... nee dus.

Raar dat je niet aan de 17 liter kwam ?
 
wat ik gisteren mee gemaakt heb!
niet te geloven!!

Ik op de SV naar een vriend om te klussen. Komt zijn buurvrouw (65+) naar buiten, kijkt naar mijn SV en zegt: "Mooi hoor zo'n Harley, daar wilde ik vroeger altijd al op rijden. Maar ik mocht nooit een motor rijbewijs halen"
tja als je t verschil tussen een Harley en een SV niet ziet moet je zeker niet aan een motorrijbewijs beginnen


Tsss een harley, kom nou :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan