te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

blokje47

MF'er
27 aug 2009
36
2
twente
Dag Helixaners, ik wil een van mijn twee Helix scooters verkopen. Gebruik hem nauwelijks. Mocht er interesse zijn van jullie zijde dan hoor ik dat graag. Het betreft een donkerpaarse cn 250 van 1994. 47000km. De voorband is aan vervanging toe. Motor loopt goed. Lichte lakschade. Prijs €1000
<blokje47@hotmail.com>
full
 
Succes met de verkoop, je zal echt een liefhebber moeten vinden.. ik bekijk het rationeel en zou er nog voor 1/5 van de prijs niet mee gezien willen worden..

De gustibus ...
 
Idd echt iets voor de liefhebber wel leuk, grappig, maar voor 1000 euro ?

Stevige prijs maar aan de andere kant wat is zoiets waard ?
 
Voor wie nog nooit een Helix heeft gezien is het even schrikken ja, dan wel uit afgunst, dan wel uit bewondering. Maar er zijn nog hele clubs aan liefhebbers voor te vinden. Vorig jaar in Marl (Duitsland) stonden er honderden, in alle kleuren en soorten. Van origineel tot helemaal aan de smaak van de eigenaar aangepast. En toen had ik zoiets van: die dingen zijn toch ergens best wel gaaf! :)

Maar goed, als ik de ruimte en het geld (en de tijd) had... wie weet. Maar die dingen heb ik momenteel niet. En ik ben erg blij met mijn Xmax. Maar mooi is 'ie wel!
 
Zekers kicke ding zeg,heb je meer foto's? Is wel een voor een liefhebber,maar die zijn hier wel ,denk ik,succes met de verkoop.
 
als je iets wilt wat net zo goed rijd als een nieuwe zit er maar 1 ding op, een nieuwe :')

het is niet mijn ding maar voor een iets lagere prijs moet er toch wel een nieuwe eigenaar voor te vinden zijn?
 
Werkelijk geen idee of dit een goed bedrag is voor de scooter, maar ik wil wel zeggen dat ik het een erg cool ding vind. Zijn idd zat liefhebbers voor te vinden, alleen zijn er daarvan maar weinig in Nederland...
 
Vind het nog steeds een geweldig ding
Rijd als een bankstel ,ziet er super uit
Maar heb helaas geen ruimte meer in mijn box
Als ze er netjes uitziet vind je wel een liefhebber
 
Dit is niet de plek om je scooter te verkopen.
www.motorshopper.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan