teruggevonden: stuntmotor van Da Liks

Dat is wel zwaar klote alex '(

met verzekering klopt inderdaad.

je moet scm goed gekeurd alarm (dat ook elk jaar gekeurd moet worden voor behoud van certificering als de motor ouder is dan 3 jaar) hebben of het standaard hiss systeem (startonderbreker) en het laatste heeft jou motor nog niet gezien de leeftijd.


Dat is echt kut.

(polisvoorwaardenonline.nl kan je je polisvoorwaarden vinden om het zeker te weten)
 
Ja, nu wel.

Er staat op het yzfforum ook een cijfer teveel in. Dat wijzig ik wel ff.

Ik hoop dat je je bike snel weer hebt.

'k wil geen rotopmerking maken, maar mooie paintjob zat erop!
 
Dat is wel zwaar klote alex '(

met verzekering klopt inderdaad.

je moet scm goed gekeurd alarm (dat ook elk jaar gekeurd moet worden voor behoud van certificering als de motor ouder is dan 3 jaar) hebben of het standaard hiss systeem (startonderbreker) en het laatste heeft jou motor nog niet gezien de leeftijd.


Dat is echt kut.

(polisvoorwaardenonline.nl kan je je polisvoorwaarden vinden om het zeker te weten)
heb jij een alarm erop zitten?
 
nee heb nieuwe motor dus hiss systeem.
alarm gaat stuk met stunten kan die in een keer op start onderbreker gaan ofiets dat is niet zo lekker.


Maar leks jou waarde van de motor is toch niet zo hoog. Dan is geen alarm nodig toch enkel goedgekeurd slot?

me computer is in safetymode dus kan de voorwaarden niet zien kan pas maandag op me werk.
 
Laatst bewerkt:
Niks gezien op skeef maar dat zou wel uberdom zijn. Maar je weet het nooit met die eikels
 
Klote voor je! Het hele YZF 750 forum houdt inmiddels ook een oogje voor je in het zeil.

Misschien slim om inderdaad wat advertenties te plaatsen op marktplaats enzo, waarin je aangeeft op zoek te zijn naar een goede stuntbike, of naar onderdelen daarvan?

Mag dit volgens de wet? Of valt dat onder "Entrapment" :?

De politie heeft met die regels te maken, een burger niet.
Die kan zoiets uitvoeren en uiteraard heeft hij bij de "ondekking van een strafbaar feit op heterdaad" ook de bevoegdheid de verdachte aan te houden.

WEL zorgen dat die aanhouding vervolgens verloopt zoals het hoort en dat je niet door emotie's overspoeld verder gaat met "lichamelijke aanrakingen" als nodig is om de verdachte ter plaatse te houden om 'm dan over te dragen aan de politie ;)
 
hee alex zat er een cetificaat sticker op je "gillend remschijfslotje " want dan is het een goedgekeurd alarm ....... ook voor de verzekering zeker als die binnen in de garage heeft gestaan aan de paal......inbraak en dergelijke

gr roo
 
De politie heeft met die regels te maken, een burger niet.
Die kan zoiets uitvoeren en uiteraard heeft hij bij de "ondekking van een strafbaar feit op heterdaad" ook de bevoegdheid de verdachte aan te houden.

WEL zorgen dat die aanhouding vervolgens verloopt zoals het hoort en dat je niet door emotie's overspoeld verder gaat met "lichamelijke aanrakingen" als nodig is om de verdachte ter plaatse te houden om 'm dan over te dragen aan de politie ;)


Hoe hoor je iemand dan correct aan te houden bakkie?


Dat mag toch ook na de blauwe ogen van die lantaarnpaal?
 
eehhhh moeilijk verhaal volgens de regels handelen zeker met dit soort dingen het is juist een kwestie van gevoel ........ik weet het regels zijn regels maar regels zijn er ook om gebroken te worden in dit geval betalen met gelijke munt lijkt me een beter advies, ben bijna wakker wordt straks wel weer lief !

gr ere burger
 
Hee Lex hoe is het vandaag? Met een enorm kutgevoel wakker geworden natuurlijk, klote is het.

Ik begrijp dat er wat onzekerheid is over de verzekeringsvoorwaarden. Welke polis en verzekeraar heb je? Ik wil de voorwaarden wel even doornemen, het is prettig als je weet waar je aan toe bent. Ik ga zo wel ff naar het strand, maar ik kijk vanavond nog even hier.

En tenslotte: Als je wil stunten, kan je mijn XL daarvoor gebruiken. Tis geen fireblade natuuurlijk, maar het aanbod staat wel.
 
Volg het RWP stunride topic al een tijdje, Wat een stelletje vieze gore klootzakken dat ze je motor hebben gestolen.

Ik heb de foto's even doorgemaild naar een paar vrienden van me in R'dam en omstreken die wonen ook in wijken waarvan we allemaal weten dat het niet altijd zuivere koffie is.

Dus mocht er iets gezien of gehoord worden hoor je het...!

Sterkte..
 
ja, is de exblade van Louis .. '(
en sjeeseend, kreeg je sms.. klote he.. nou ja als de verzekering goed zit bouwen we een nieuwe stuntfiets op!
 
Hee Lex hoe is het vandaag? Met een enorm kutgevoel wakker geworden natuurlijk, klote is het.

Ik begrijp dat er wat onzekerheid is over de verzekeringsvoorwaarden. Welke polis en verzekeraar heb je? Ik wil de voorwaarden wel even doornemen, het is prettig als je weet waar je aan toe bent. Ik ga zo wel ff naar het strand, maar ik kijk vanavond nog even hier.

En tenslotte: Als je wil stunten, kan je mijn XL daarvoor gebruiken. Tis geen fireblade natuuurlijk, maar het aanbod staat wel.
idd klote gevoel.. verzekerd bij fortis asr, beperkt casco.. bedankt ook voor het aanbod man!
 
idd klote gevoel.. verzekerd bij fortis asr, beperkt casco.. bedankt ook voor het aanbod man!

Ik heb even gekeken maar de voorwaarden staan niet op de site van fortis asr. Heb je ze zelf wel? Laat maar weten als ik je met de verzekeringszooi moet helpen, je kan me altijd bellen. En je kan dus altijd de XL meenemen.
 
:( In de berm zetten en afschieten :(

sorry, maar het lijkt wel alsof je dit tegenwoordig maar gewoon moet píkken ofzo :?

Wel erg leuk om te zien dat er toch nog heel veel mensen het RWP-topic en jullie kunsten trouw blijken te volgen. Strax gewoon weer verder op je ouwe of een nieuwe bike, want dat met die verzekering komt wel goed :Y

Sterkte iig en misschien tot vanavond! (K)
 
Zit vanaf morgen in Den Haag....
Zal mijn ogen extra open houden, in de hoop op.

Fucking kut hufters, benzine er over B|
 
Wat was het kenteken van de motor?
Ik zou als ik jou was wat gestolen advertenties op marktplaats ed zetten.
 
ik vrees dat de verzekering trouwens niet gaat vergoeden als ie niet wordt teruggevonden, aangezien er geen gecertificeerd alarm op zit. wel een gillend schijfremslotje + art. 4 slot om de zuil..


damn klote man :( das al de zoveelste motor in korte tijd, ik weet wat je meemaakt -O-

maar je moet je polisblad ff doornemen en kijken welke clausules op jou van toepassing zijn, ik had een zx12r die gewooon buiten stond, en ik hoefde hem alleen maar met een art4 gekeurd slot OF alarm op slot te hebben niet eens vast aan een paal oid (had ik wel maar hoefde volgens clausules niet)


sterkte en succes met de afhandeling, ik ben ook nog aan het wachten op antwoord van verzekering :)
 
:( :( :(

Degene die met zo'n opvallende fiets gaat rondrijden is echt oerdom. Om het over degene die hem gejat heeft maar niet te hebben. :(
 
:( :( :(

Degene die met zo'n opvallende fiets gaat rondrijden is echt oerdom. Om het over degene die hem gejat heeft maar niet te hebben. :(

:z

Kan je net zo goed bijna alle zxr rijders dom noemen. Aangezien hun opvallende gifgroene kleur. En verder zijn bijna alle motors opvallend :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan