Testrijden voor het blad motor!

Das schrikken,een duc in je nek! (klinkt bekent :+ ;) )
Hopelijk heb je niet te veel pijn aan je hand,en dat er zeker geen gips om moet! Beterschap.
 
Dat is even schrikken, kun je wel rijden nu met je hand? Ben ook benieuwd of hierover nog iets vermeld wordt in het blad.
 
Dat is even schrikken, kun je wel rijden nu met je hand? Ben ook benieuwd of hierover nog iets vermeld wordt in het blad.

Iets als "pas op voor achter u rijdende Ducati's, bij het naderen van een Cagiva willen de remmen nog wel eens blokkeren?" :+
 
ik gok dat dit de laatste keer is dat ze zomaar willekeurige mensen zo'n test laten doen }) ;) }) ;) })

ik ben na dit alles wel heel benieuwd wat er wel en wat er niet vermeld word

Gewoon goed opletten lijkt me. Als die achterste zo hard gaat rijden op onbekend terrein ben je een beetje stom bezig vind ik. Als het goed is heb je ook geleerd tijdens de lessen om ver vooruit te kijken...

Nu even rustig aan doen met je hand iniemienie, scheurtje in je bot doet zeer ja. Ik zal het blad in elk geval kopen als ie in de winkel ligt. Ben benieuwd naar de test over het algemeen :)
Suc6 verder met je hand en niet teveel dingen doen waar ie pijn van gaat doen he ? :)
 
Op vrijdag 12 juli 2002 00:10 schreef ieniemienie het volgende:
...
Maar ik denk dat je me wel even op Zandvoort ziet. Ik kom jullie aanmoedigen!

we krijgen nog goed weer ook :}

full
 
Nee, gelukkig was het niet mijn brommer, maar wel lullig allemaal. (Tsja het gaat niet zo goed met mf-ers die meedoen aan een test)

Het komt in het volgende nummer te staan. Van 25 juli.


Maar ik denk dat je me wel even op Zandvoort ziet. Ik kom jullie aanmoedigen!
Wanneer is er weer wat te doen dan op het circuit van Zandvoort. Ik kom dan ook wel weer ff kijken. De vorige keer ook wel genoten met kijken naar Unstable en Raul
[me]randy woont daar dus zou het eigenlijk moeten weten maar ;( [/me]
 
Wanneer is er weer wat te doen dan op het circuit van Zandvoort. Ik kom dan ook wel weer ff kijken. De vorige keer ook wel genoten met kijken naar Unstable en Raul
[me]randy woont daar dus zou het eigenlijk moeten weten maar ;( [/me]
Aanstaande maandag is een dag vrije training.

www.z-a-c.nl staan alle data.
 
we krijgen nog goed weer ook :}

full

Als ik naar Zandvoort kom gaat het zonnetje lekker schijnen :+
Vorige keer was het 36 graatjes toch?


Heb effe proberen te rijden en op zich gaat het wel. Koppeling in doet auw, maar op zich....
Wel behoorlijk wat spierpijn gekregen.
Ga vandaag niet fanatiek doen, dat doen we morgen wel weer })
 
idd. sterkte met je hand. Zo zien we maar weer, het leven van een testrijdster gaat niet altijd over rozen.

[offtopic]
ff over die discussie over intetriteit van motorbladen. Wat mij altijd opvalt is dat wanneer er een nieuw model uitkomt, er wordt gescheven over bla..bla beter...bla..bla...sneller enz enz. Totdat een nieuw model uitkomt en dan ineens was het oude model 3x nix.

Voorbeeld?
Toen de R1 uitkwam waren de superlatieven niet uit de lucht over de voorvering, m.n. over de xtra negatieve veerweg. Wat een uitvinding, geweldig van Yamaha.
Nu wordt de 'oude' 1e R1 afgekraakt vanwege z'n lange veerweg, die instabiliteit zou hebben veroorzaakt.
Nee, volgens mij zitten de redacteuren 9 van de 10x uit de persfolder te l*llen
[/offtopic]
 
Als ik naar Zandvoort kom gaat het zonnetje lekker schijnen :+
Vorige keer was het 36 graatjes toch?


Heb effe proberen te rijden en op zich gaat het wel. Koppeling in doet auw, maar op zich....
Wel behoorlijk wat spierpijn gekregen.
Ga vandaag niet fanatiek doen, dat doen we morgen wel weer })
was leuk vandaag. plezier met de remblokjes en nog bedankt voor het mogen inrijden van de stepjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan