teveel rijwind bovenbenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aico

Rookie
5 jul 2008
5
0
Dordrecht
Heb een CPI GTR en de voorkant is zo gemaakt dat er veel rijwind is bij mijn bovenbenen. Onder de koplampen is er een sneevorm, zodat daar veel lucht komt. Dat stroomt dan precies tegen mijn bovenbenen aan en de lucht voelt koud aan. Is hier speciale motorkleding voor of andere spullen om deze kou tegen te gaan?

26744_0_1_2_gtr%2050_Image%20credits%20-%20CPI.jpg

http://www.bikez.com/pictures/cpi/2008/26744_0_1_2_gtr 50_Image credits - CPI.jpg
 
Dit is een motor forum, dat ding is toch 50 cc?
Trouwens die brommer vind ik er echt niet uit zien.

Maar een motor broek aan doen en opgelost is het probleem met de kou.
 
Een langere korte broek aan doen die tot voorbij je knieën loopt, waait het niet meer zo in.
 
inderdaad, scooter-forum.nl :)...

en die chineze dingen zijn gemaakt voor kleine mensen (chinezen :D) en niet voor nederlanders, die van de natuur heel erg groot zijn! dus daar kan het ook aan liggen!
 
inderdaad, scooter-forum.nl :)...

en die chineze dingen zijn gemaakt voor kleine mensen (chinezen :D) en niet voor nederlanders, die van de natuur heel erg groot zijn! dus daar kan het ook aan liggen!


CPI is zwitsers dacht ik...
 
deze jongen heeft een vraag over kleding..aangezien je dat bijna niet nodig hebt bij het scootahforum..vraagt hij het hier..verstandig dus..

ik zou gaan voor een broek met extra dikke laag op de bovenbenen. je zou dit kunnen vragen aan een motorzaak die veel kleding heeft. Termaat in nijmegen bijvoorbeeld.

Wat je ook zou kunnen doen is thermo-ondergoed er onder. dat voorkomt een hoop kou.

optie 3: probeer de wind ergens anders naar toe te leiden (dit zou je in overleg met de leverancier van de scootah kunnnen doen.

succes
 
Een textielen motorbroek zou de ergste rijwind wel weghouden vermoed ik.

Overigens denk ik dat je met een gewone regenbroek ook al heel veel kou kunt weghouden.
 
Laatst bewerkt:
jongens, da's een scooter, waarschijnlijk rijdt hij in een korte broek of spijkerbroek rond. wat thermo of leer??? gewoon een textiel motorbroek en probleem opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan