Tilburg Topic Deeltje 21: Vakantietijd, voor sommige dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste keer over de dijk heb in Tim ook aardig zien vliegen op zijn suzuki...... :Y


daarna reed hij hoofdschuddend rustig verder....!!!
 
Schotland is wel mooi, maar net als Ierland, het weer is onvoorspelbaar. Maar als het droog is, is het prachtig :)
 
Lucie en Erik geniet ervan je moet er weer een jaartje tegen kunnen.

Ook nat is het er prachtig. Alleen moet je dan geen 500 km per dag willen afleggen.

Als je daar heen gaat moet je je erop "instellen" dat het kan gaan regenen, effe regenpakkie aan en rustig verder. Doordat er veel losse stenen overal op de weg liggen word het soms ook wel tricky. Gewoon ergens in een B&B gaan en lekker in de lokale pub gaan vertoeven is ook heerlijk.
 
Joke en Arie ook veel plezier in de Eifel... al zullen die dit pas weer lezen als ze terug zijn ;)
 
Morgen :W, toch nog best frisjes zo vroeg op de motor... Maar de middag zal beter weer meebrengen, al zag ik iets van een bui op de buienradar verschijnen :o

Ach komt allemaal goed! :)
 
Morgen :W

Vandaag maar weer is naar het ziekenhuis, wil op de motor gaan heb al kei lang niet gereden maar weet niet welke bron ik moet geloven *D

De ene zegt dat het zuiden de heledag droog blijft en de andere zegt weer dat het juist in het zuiden gaat regenen :?

en dan vanmiddag maar weer is naar me tante om te klussen :)
 
Morgen :W

Vandaag maar weer is naar het ziekenhuis, wil op de motor gaan heb al kei lang niet gereden maar weet niet welke bron ik moet geloven *D

De ene zegt dat het zuiden de heledag droog blijft en de andere zegt weer dat het juist in het zuiden gaat regenen :?

en dan vanmiddag maar weer is naar me tante om te klussen :)

Tussen 15:00 & 16:00 uur zal er een kleine bui over Tilburg heen gaan (ik gok 15 tot 30 min).. Zo bij Eindhoven en verder naar rechts word het natter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan