Tilburg Topic Deeltje 21: Vakantietijd, voor sommige dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussen 15:00 & 16:00 uur zal er een kleine bui over Tilburg heen gaan (ik gok 15 tot 30 min).. Zo bij Eindhoven en verder naar rechts word het natter.

Leuke weerman die tenminste zegt dat het rechts natter wordt dan links *D
 
De laatste keer over de dijk heb in Tim ook aardig zien vliegen op zijn suzuki...... :Y


daarna reed hij hoofdschuddend rustig verder....!!!

Dat type motor heet een vliegende ss (super suzuki!)
Gvd dat was toen bij bleskensgraaf daar, was een lekker stukje vliegen ja!
 
Laatst bewerkt:
Zo nog een rondje doen en kijken of het gaat want ik zit met gekneusde ribben.......nog mensen beppen?
 
ooit 1 keer schotland gedaan met de motor :9~ een van de mooiste vakanties geweest :) wel veel geluk gehad met het weer toen :Y
 
net trouwens een muts van de politie tegengekomen op de mountainbike :( die vondt dat ik mijn fluor hesje uit moest doen |( ,leek te veel op een agent vondt ze ,gewoon gezegd dat een fluor hesje niet verboden
is en zelfs door bepaalde organisaties aangeraden wordt , en ben vervolgens gewoon doorgereden :Y
 
net trouwens een muts van de politie tegengekomen op de mountainbike :( die vondt dat ik mijn fluor hesje uit moest doen |( ,leek te veel op een agent vondt ze ,gewoon gezegd dat een fluor hesje niet verboden
is en zelfs door bepaalde organisaties aangeraden wordt , en ben vervolgens gewoon doorgereden :Y


dat is ook
Vooral van die pannekoeken die zo´n kleur helm hebben. Elke keer denk ik dat er een woud achter me zit en is het gewoon een bejaarde op een tourfiets
 
Dankje.... doe het mezelf wel aan dat dan weer wel. Morgen weer trapperdetrap..... Vandaag rondje Lek/Linge kinderdijken gedaan.... Heerlijk, had op veel plaatsen de dijk voor mij alleen :)
Heb ik gisteren gereden, bij de kinderdijk in die hoek vind ik het niet zo meer, veel obstakels end.
 
En ik ben pas net thuis dus voordat ik daar ben is het al 21:00 uur én donker.... ik skip maar even, vandaag :W
 
Zo, nog ff rondje tot Oirschot gedaan.. :)

En ja, ik zie teveel van die opa's op buffels met gele helmen rijden.. Zoiets doe je toch niet uit je eigen? Worden vast gepushed door de vrouw des huizes.. Anders moeten ze moet blote voeten te bed :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan