Tilburg Topic Deeltje 21: Vakantietijd, voor sommige dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow .... Fietsje vanmiddag ook maar weer even lekker uitgelaten, was wel weer lekker weer om te rijden maar dammn wie heeft die drempels tussen Appeltern en Balgoijen bedacht :X
 
Sow .... Fietsje vanmiddag ook maar weer even lekker uitgelaten, was wel weer lekker weer om te rijden maar dammn wie heeft die drempels tussen Appeltern en Balgoijen bedacht :X


fijn zijn die he

Ik ga zo m'n db killers terug schroeven, gister effe eruit gehaald voor naar de pomp te rijden
K*T herrie :X
 
Zijn écht pokke dingen die ze daar neergegooid hebben ... en dan ook nog eens nét iedere keer bij het aansnijden of uitkomen van een bocht ook :X Wél effectief ... maar da's nie de bedoeling nie .... Voor ons.

En die Leovince dingen van jou maken óók met dB killers er in al een hoop herrie als je wat op toeren rijd, ja :+
 
Laatst bewerkt:
Taxatie is gebeurd.. Nu ff alles regelen en dan snel alles oplossen..

Enigste wat echt aan vervaning toe is, is een rempendaal. Die is krom staat naar binnen toe.. De rest is nog leefbaar, al ziet mn valdop er nie echt uit..
 
Taxatie is gebeurd.. Nu ff alles regelen en dan snel alles oplossen..

Enigste wat echt aan vervaning toe is, is een rempendaal. Die is krom staat naar binnen toe.. De rest is nog leefbaar, al ziet mn valdop er nie echt uit..


Noem het doorleefd,...mss dat het dan anders overkomt. Gelukkig valt het het mee, alleen het rempedaal dan. Spatbord voor wordt dan niet vervangen. Dacht dat je daar een scheurtje in hebt zitten? Of ook doorleefd?? ;)
 
Noem het doorleefd,...mss dat het dan anders overkomt. Gelukkig valt het het mee, alleen het rempedaal dan. Spatbord voor wordt dan niet vervangen. Dacht dat je daar een scheurtje in hebt zitten? Of ook doorleefd?? ;)
Daar had ik op getuft en schoon geveegd, was alleen een beetje rubber 8-)
 
Mag ik jullie mijn nieuwe motor voorstellen *O* ?

Honda CB600F uit '07 *O*

IMAG0070.jpg

IMAG0071.jpg

IMAG0072.jpg

IMAG0073.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan