v-twin boy
MF veteraan
- 17 jan 2004
- 4.346
- 0
Elke 6K km een kleine beurt (olie verversen het belangrijkste, filter gelijk vervangen is het makkelijkste)
En elke 12K km een grote beurt.
Ik heb wel een werkplaatshandboek, daar staat precies in wat er bij welke km stand moet worden gecontrolleerd en wat er om de zoveel jaar moet worden vervangen.
Alstu:ken je een kopietje maken voor me? en me toe mailen?..
want dan weet ik ook bij welke km standen het moet..
thanks
Te Koop!! GSXR 1000 K1 7750 Euro!!
kijk dan spam ik hier ook ff...
dus voor degene die tog een snellere fiets wil... 7750euro is ie van jou
ik zit hem ff te bekijken, maar hij loopt maar tot 24000km??
Post van RML in topic '"TL-1000 rijders deel-6"'
worldbeater,
wat kosten die barnett veren en is het moeilijk deze te verwisselen?
'De koppelingsveren waren 18 euro, en voorlopig uitverkocht.
Het vervangen is nog geen kwartier werk, en doodsimpel.
Moet nog wel een proefrit maken.
Ik ben al vanaf half 4 met mijn achterrem bezig.
Krijg er nog steeds geen druk in, terwijl de beide ontluchtingsnippels geen belletjes meer laten zien.
Zit nu toch maar even aan het avondeten.
'
hey WB..
wat is het bereik van jou moment sleutel?
als hij 8nm ken hebben dan wil ik hem wel ff lenen..
let me know
ik heb ze gewoon met de hand aangedraaid, wil ook goed hoor...
Moet ik ff zoeken van de week, heb speciaal een grote en een kleine gekocht.hey WB..
wat is het bereik van jou moment sleutel?
als hij 8nm ken hebben dan wil ik hem wel ff lenen..
let me know
Uit de rijke ervaring van het TL-1000 forum.. Motul gebruiken.aangezien hij nu nog niet helemaal 100% slip vrij is denk ik dat
het aan het aandraaien ligt.. mjah, mss krijg ik die tl uit 97 niet
meer helemaal slip vrij? (koppeling dan)..
woohoo deel 7
@kanarie, ziet er mooi uit hoor, die tweede. ik ga woensdag bob zijn tl in goede staat rijden en vrijdag gooi ik die van mij op de testbank, kijken wat ie doet. dan maak ik een beslissing denk ik.
btw, top van de TL is 296, (185 miles) maar op europses fietsen afgerond naar 299. ze kiezen gewoon een mooi getal, hij wijkt aardig af. maar zulke snelheden op een industrie terrein raad ik ernstig af
ik raakte een keer een hobbel met 230+ op een industrie terrein terwijl ik net was begonnen met remmen. ik werdt er bijna afgesmeten, in een reflex om me vast te houden kneep ik de voorrem nog harder in, de achterkant kwam los van de grond en werd door die hobbel een stuk opzij gegooid. ik weet nog niet hoe ik hem heb kunnen houden, maar het was niets dan geluk. sinsdien doe ik niet meer zo aan draggen op industrie terreinen.