Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

"TL-1000 rijders deel-7"

Status
Niet open voor verdere reacties.

v-twin boy

MF veteraan
17 jan 2004
4.346
0
lekker begin plaatje hehe.. maaruhm.. moet me nie zo af laten leiden




ken je een kopietje maken voor me? en me toe mailen?..
want dan weet ik ook bij welke km standen het moet..
 
Nou dan zal ik de JDR ´left over´ Wheeliecrew maar weer ff representen
 
ik kom tegenwoordig alleen nog tegen betaling...

































Muis zal nie komen..denk ik... die is tyfus druk....
 
Post van RML in topic '"TL-1000 rijders deel-6"'
worldbeater,

wat kosten die barnett veren en is het moeilijk deze te verwisselen?

De koppelingsveren waren 18 euro, en voorlopig uitverkocht.
Het vervangen is nog geen kwartier werk, en doodsimpel.
Moet nog wel een proefrit maken.

Ik ben al vanaf half 4 met mijn achterrem bezig.
Krijg er nog steeds geen druk in, terwijl de beide ontluchtingsnippels geen belletjes meer laten zien.

Zit nu toch maar even aan het avondeten.
 
'

hey WB..

wat is het bereik van jou moment sleutel?
als hij 8nm ken hebben dan wil ik hem wel ff lenen..

let me know
 
ik heb ze gewoon met de hand aangedraaid, wil ook goed hoor...

ja heb ik ook gedaan, maar tussen me oren zit dat niet goed
weet niet waarom, mjah..

aangezien hij nu nog niet helemaal 100% slip vrij is denk ik dat
het aan het aandraaien ligt.. mjah, mss krijg ik die tl uit 97 niet
meer helemaal slip vrij? (koppeling dan)..
 
hey WB..

wat is het bereik van jou moment sleutel?
als hij 8nm ken hebben dan wil ik hem wel ff lenen..

let me know
Moet ik ff zoeken van de week, heb speciaal een grote en een kleine gekocht.
aangezien hij nu nog niet helemaal 100% slip vrij is denk ik dat
het aan het aandraaien ligt.. mjah, mss krijg ik die tl uit 97 niet
meer helemaal slip vrij? (koppeling dan)..
Uit de rijke ervaring van het TL-1000 forum.. Motul gebruiken.
 
woohoo deel 7

@kanarie, ziet er mooi uit hoor, die tweede. ik ga woensdag bob zijn tl in goede staat rijden en vrijdag gooi ik die van mij op de testbank, kijken wat ie doet. dan maak ik een beslissing denk ik.

btw, top van de TL is 296, (185 miles) maar op europses fietsen afgerond naar 299. ze kiezen gewoon een mooi getal, hij wijkt aardig af. maar zulke snelheden op een industrie terrein raad ik ernstig af


ik raakte een keer een hobbel met 230+ op een industrie terrein terwijl ik net was begonnen met remmen. ik werdt er bijna afgesmeten, in een reflex om me vast te houden kneep ik de voorrem nog harder in, de achterkant kwam los van de grond en werd door die hobbel een stuk opzij gegooid. ik weet nog niet hoe ik hem heb kunnen houden, maar het was niets dan geluk. sinsdien doe ik niet meer zo aan draggen op industrie terreinen.
 

Thanks

Was geen industrie terrein hoor maar gewoon op het laatste deel van de snelweg op de maasvlakte
 
hardrijden op de snelweg is sws geen bal aan
(ondanks dat het filmpje strasbourg anders doet vermoeden )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.