TLR , Mille of 916 ????????

whpracer

MF'er
29 mei 2005
31
0
jubbega
hey boys,

gewetens vraagje , ik wil een dikke 2 cilinder aanschaffen maar weet nog niet wat. er zijn 3 fietsen die ik helemaal geweldig vin maar weet niet wat ik moet kiezen
916
TL1000 R of S
RSV Mille

dus help mij eens een beetje

gr whpracer
 
916

Porno in de hoogste graad :} :}

Niet meer over nadenken, gewoon DOEN

owja wat iedereen uiteraard weer gaat zeggen, Ga is proefrijden op alle modellen dan weetje het zeker :z
 
als naked bike rijder....zou ik voor de 916 gaan....maar das mijn bescheiden mening...
succes met je keuze....
of wordt het een dikke naked.....?????
dennis
 
gewoon de mille kopen loopt harder en je zitpositie is ook veel beter dan bij de duc.
en een standaard duc 916 is niet voor uit te branden in 5 en 6 doet hij nagenoeg niets meer ( futloos).
suzuki tlr ook leuk maar wel ff andere tandwielen, heb er zelf ook 1 gehad ( leuke fiets ) maar wel mijn versnellingsbak bij 15000km aan gort!!
 
gewoon de mille kopen loopt harder en je zitpositie is ook veel beter dan bij de duc.
en een standaard duc 916 is niet voor uit te branden in 5 en 6 doet hij nagenoeg niets meer ( futloos).
suzuki tlr ook leuk maar wel ff andere tandwielen, heb er zelf ook 1 gehad ( leuke fiets ) maar wel mijn versnellingsbak bij 15000km aan gort!!

daarom stap je nu weer over op een SUUZ :P
Greetz Vasily

Owh ja ik zou toch echt voor de TLR gaan beste koppel meest vermogen en met een groter tandwiel achter idd heel veel achterwiel fun en natuurlijk de looks.
 
t ligt er gewoon aan wat je wilt ....

heb zelf een TLR gehad en kan je vertellen dat dat geweldig rijdt !! totdat je een bocht tegenkomt ... een TLR moet je de bocht in dwingen, anders wil ie dat gewoon niet ;) ander tandwieltje is wel handig ja. zou wel voor een groter achter gaan en niet een kleiner voor. major pluspunt van de TLR is wel dat hij een kofferbak heeft ! niet normaal wat je allemaal in die bult kwijt kan ...

een duc is gewoon een knal-bak. gevoelsmatig hebben ze minder vermogen maar dat is gedeeltelijk omdat ze zo simpel sturen. het probleem met een duc zijn de rechte stukken ... dingen zijn knoerthard geveerd dus als je niet oplet rammel je er gewoon af :) hoe dat ding continue op zn kant en je houdt die oor-tot-oor glimlach op je gezicht

een RSV heb ik geen ervaring mee, maar naar wat ik ervan gehoord heb lijkt hij mij een beetje tussen de TLR en de Duc in te vallen.

oftewel ... PROEFRIJDEN !!!
 
ow, en om de TLR nog een beetje te promoten ....

full


het is en blijft een ruig ding ...
 
Al ooit aan een 851/888 gedacht? Net iets exclusiever, en stuurt zeker zo strak. Is niet voor nix, dat Dough Polen in 1990 wereldkampioen Superbikes werd op een 851 :}
Maar als je dus echt gaat kiezen tussen jouw 3 opties, dan de 916

PUNT

Soes heeft een Donald Duck-kont, en de Appie klinkt duidelijk minder lekker. Vind ik, en met mij velen :+
 
Oww posertijd zie ik *D

full


Hier hoef ik niets aan toe te voegen natuurlijk ;)
 
daarom stap je nu weer over op een SUUZ :P
Greetz Vasily

Owh ja ik zou toch echt voor de TLR gaan beste koppel meest vermogen en met een groter tandwiel achter idd heel veel achterwiel fun en natuurlijk de looks.
nee hoor na een praatje met jeroen blijf ik op de 10 want de gixxer heeft niet meer vermogen en heeft ook wel een beetje problemen ( drijfstanglagers) ;)
 
Hoezo posen :?
Hij vraagt om een dikke 2 cilinder en ik weet niet of hij aan de S-optie gedacht had.
Stel nou dat ie nou gewoon 10.000 km per jaar wil rijden met een uitgekiende zithouding,dan is er nog maar 1 optie over:mijn 2 cilinder :)

En een wheely maken kan (bijna) iedereen toch? :)
 
hoe rijdt een mille eigenlijk met zn 2-en??


(ff off-topic)

en om op de vraag te reageren, ik heb met heel veel plezier op de tl1000R gereden.

met zn 2-en is het niks, en ik kreeg op het laatst wel polspijn problemen,\
maar het is de ultieme poser knal bike..
 
he bedankt,

heb gisteren even de tl-r en de tl-s vergeleken en gevoelsmatig voeld de tl-r iets minder wendbaar aan dan de tl-s.
qua looks vind ik de duc helemaal super maar ben wel een beetje bang voor het onderhoud, of valt dat allemaal erg mee ?

vtr vind ik geen optie, ( sorry honda boys ).
 
he bedankt,

heb gisteren even de tl-r en de tl-s vergeleken en gevoelsmatig voeld de tl-r iets minder wendbaar aan dan de tl-s.
qua looks vind ik de duc helemaal super maar ben wel een beetje bang voor het onderhoud, of valt dat allemaal erg mee ?

vtr vind ik geen optie, ( sorry honda boys ).


Ga je veel (duo)rijden of (mono)posen?
Daar zal dan de keuze door beslist worden denk ik 8-)
 
nee hoor na een praatje met jeroen blijf ik op de 10 want de gixxer heeft niet meer vermogen en heeft ook wel een beetje problemen ( drijfstanglagers) ;)


Oke dan ;)

en deze ff voor diegene die deze topic starte

full


oeps sorry voor het formaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan