TM racing topic 2, the story continues

Wat is er dan zoal mis met de ajp?
Denk dat ik eerder voor de Magura pomp zou gaan.
Heb alleen die twee o-ringen van het zuigertje nodig, de rest is nog allemaal goed.
 
Denk dat ik het probleem opgelost heb, zal morgen nieuwe o-ringen halen (al ligt het daar niet aan).

Andere vraag, waarvoor dient het stelschroefje met borgmoer onder aan het carter (in de buurt van de rempedaal). Heeft dit te maken met de verplaatsing van de schakelpook (in axiaal richting), of iets geheel anders?
 
A9Cz0pNCIAARuME.jpg:large
 
Dat zou ik nog kunnen doen ja, hoelang moet die zijn?

Probleem opgelost, kwam doordat de kurk frictieplaten niet geweekt waren in de olie alvorens de montage.
 
Laatst bewerkt:
Mooi man Rossi op TM!

Over die koppeling, ik heb ook een TM 300 uit '01 gehad. En heb ook verl geouwehoer geha met die koppeling. Dan weer de o-ringen van de plunjer op het blok, toen weer de plunjer in de pomp zelf die lekte. Die heb ik toen in de draaibank zf aangepast door er een extra afdichting bij te zetten. Maar het was elke keer wat met die koppeling..
 
nu heb ik bij mijne de koppelingsplaat bijgestoken maar nu vertrekt hij wel maar als ge vol gas geeft komt hij wel op toeren maar gaat niet hard vooruit
ze zal slippen vermoed ik
kan het ook aan het hydraulisch circuit liggen?
ik heb precies het zelfde als webar voor
 
Heb hem al in het echt gezien, de mooiste 85 ooit gemaakt.

De kickstartas die te ver in geslepen is, hebben de 2013 modellen ook nog, jammer dat TM hier niets aan doet.
 
Laatst bewerkt:
Ga dan voor de 144....net ff wat meer power...als je een 250 gewend bent wel lekker.
tm is wel weer in opkomst...de dealers groeien net zo snel als paddestoelen.
En...kun je lekker tm cup rijden.
 
Ga dan voor de 144....net ff wat meer power...als je een 250 gewend bent wel lekker.
tm is wel weer in opkomst...de dealers groeien net zo snel als paddestoelen.
En...kun je lekker tm cup rijden.

wellicht een optie voor 2014,wil ook adac nordreincup gaan rijden,zon 250 is net snel zat op harde banen.eerst maar zien dat ik weer aan het rijden kom,misschien blijft de 250 aankomend seizoen gewoon,ding is gewoon goed en heb nog nooit zon fijne vering gehad als deze yz.......twijfel...twijfel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan