TM racing topic 2, the story continues

Als ik jou was ging ik voor een 125/144/250 2t/4t..of een 450 van yamaha.honda.suzuki.kawasaki.ktm.husqvarna.gasgas.of een tm...make up youre mind gozer...ga daarna eens posten wat je wil...nu ben je net een toverbal!
 
bij vd vegt staan de nieuwste modelletjes en mag je ook proefrijden ook sm en enduro alles in vooraad inruil mogelijk (ook oude fietsen/horloge's/schoonmoeders/jankende kinderen en vuurwerk EN oude wasmachine's)


vdvegt........onthoud die naam.


https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...3A8jZ9OepLDnDNn0Sr55A&bvm=bv.1355534169,d.d2k


:P *O*

*O* TM/KAWASAKI/HONDA/KTM/YAMAHA/SUZUKI/HUSQVARNA/HUSABERG. *O*
kleding/helmen/service op maat/quads/aanhangers 4t/2t


KERSTSHOW!! http://www.motocrossplanet.nl/nieuw...erstshow_bij_Vd_Vegt_Motors_in_Oudleusen.html




kom snel langs en misschien staat jouw oude inruiler nog ergens in de winkel! koop een gebruikte motor of een overjarige van 10jaar oud! snelle inruil,geen gezeur over staat van inruiler genoeg keuze (ruim250motoren) en mocht u niets kopen dan is tussen de lange rijen motoren wandelen een beleving waar iedere motorfreak zn hartje sneller van gaat kloppen ;)



tot ziens in oudleusen :W
 
Laatst bewerkt:
-O-
full
 
@chriss waar gaan we rijden vandaag?

@con ja ik gun je een goede verkoop,ook vdvegt gun ik dat. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook wel hoor.hoe meer ze daar aan tm verkopen hoe liever ik het heb.persoonlijk klikt het wat minder...maar dat heb je zo eens...
 
Als ik jou was ging ik voor een 125/144/250 2t/4t..of een 450 van yamaha.honda.suzuki.kawasaki.ktm.husqvarna.gasgas.of een tm...make up youre mind gozer...ga daarna eens posten wat je wil...nu ben je net een toverbal!

ik wil graag een 125 proberen mocht dit bevallen wil ik evt.misschien in de toekomst een 125 kopen,niet zo heel onduidelijk toch?ik rij al 6 jaar 250 2-takt maar wil eens wat lichters proberen.heb verder nog nooit iets anders gepost en snap dus eigenlijk ook niet waarom je dit zegt. :? heb het ook nooit over gehad dat ik een 250f of 450f wou. :? ik wil gewoon wat info over een 125 meer niet,is schijnbaar via een erkende tm dealer niet mogelijk.
 
Laatst bewerkt:




je kunt altijd mog naar oudleusen al je perse een tm zou willen,Als je voor en 125 gaat kijken aldviseer ik je het volgende:

Bij een gebruikte 125 altijd big-end meteen vervangen nieuw zuigertje lager/keeringen van het blok. Probeer ook wanneer je gaat kijken voor zon ding of je erachter kan komen hoeveel kg de vorige bestuurder weegt,Vering is heel belangrijk en als jij 80kg weegt en de vorige eigenaar 55 dan snap je ook dat ook daar weer geld ingestoken moet worden om knap te krijgen.

dus blokkie opmaken revisie en de vering. komt zo op 450euro ERBIJ


Merk: er is eigenlijk 1 merk wat waardevast blijkt en kwaliteit: honda
goedkopere altenatieven zijn suzuki en ktm en kawa maar deze merken zijn gebruikt kwaliteitief sterk in het nadeel.

de rest van de merken gewoon laten staan ziet er leuk uit maar kost je heel veel centjes.
maar alles staat en valt met onderhoud,dat zeg ik er wel eerlijk bij!



MIJN advies: koop een honda cr125 v.a 2002 2003 !NIET2004! 2005 2006 2007. deze heeft een alu-frame zijn zeer goed,kunnen goed hard lopen en gaan minder vaak stuk als andere merken.let op bij het uitlaatsysteem als deze elecktronisch gestuurd word (ben even de naam kwijt maar staat op het cilindertje) laten staan kut dingen zijn dat. meen 2004. je kunt ook een oud 1990 tm 1999 hpp blok met 6 bak in een v.a 2002 frame stoppen dan heb je 6 bak en ook dit model is onverwoestbaar en kan snoeihard lopen.
onderdelen zijn goed en overal te verkrijgen.En nu het balangrijkste: 125cr ord niet meer gemaakt bij honda maar de vraag zal er wel blijven wil zeggen: de waarde is vast een mooie cr125 van 2007 zal altijd meer opleveren als een ander merk dus een goeie investering dus. ;)


succes!!
 
Laatst bewerkt:
ik wil graag een 125 proberen mocht dit bevallen wil ik evt.misschien in de toekomst een 125 kopen,niet zo heel onduidelijk toch?ik rij al 6 jaar 250 2-takt maar wil eens wat lichters proberen.heb verder nog nooit iets anders gepost en snap dus eigenlijk ook niet waarom je dit zegt. :? heb het ook nooit over gehad dat ik een 250f of 450f wou. :? ik wil gewoon wat info over een 125 meer niet,is schijnbaar via een erkende tm dealer niet mogelijk.
Geintje kan blijkbaar tegenwoordig niet meer... ;)
Vandaag is er in Roosendaal een tm testdag,kun je rijden op wat je wil....
Georganiseerd door het Gravity racing tm team.
Ik kan in de nabije toekomst bij voldoende inschrijvingen ook een tm dag organiseren in Roosendaal op o.a. de 125/144/250 en 300 2t en de nieuwe 85...eveneens is er dan de mogelijkheid de 250/450 fi te testen.
 
je kunt altijd mog naar oudleusen al je perse een tm zou willen,Als je voor en 125 gaat kijken aldviseer ik je het volgende:

Bij een gebruikte 125 altijd big-end meteen vervangen nieuw zuigertje lager/keeringen van het blok. Probeer ook wanneer je gaat kijken voor zon ding of je erachter kan komen hoeveel kg de vorige bestuurder weegt,Vering is heel belangrijk en als jij 80kg weegt en de vorige eigenaar 55 dan snap je ook dat ook daar weer geld ingestoken moet worden om knap te krijgen.

dus blokkie opmaken revisie en de vering. komt zo op 450euro ERBIJ


Merk: er is eigenlijk 1 merk wat waardevast blijkt en kwaliteit: honda
goedkopere altenatieven zijn suzuki en ktm en kawa maar deze merken zijn gebruikt kwaliteitief sterk in het nadeel.

de rest van de merken gewoon laten staan ziet er leuk uit maar kost je heel veel centjes.
maar alles staat en valt met onderhoud,dat zeg ik er wel eerlijk bij!



MIJN advies: koop een honda cr125 v.a 2002 2003 !NIET2004! 2005 2006 2007. deze heeft een alu-frame zijn zeer goed,kunnen goed hard lopen en gaan minder vaak stuk als andere merken.let op bij het uitlaatsysteem als deze elecktronisch gestuurd word (ben even de naam kwijt maar staat op het cilindertje) laten staan kut dingen zijn dat. meen 2004. je kunt ook een oud 1990 tm 1999 hpp blok met 6 bak in een v.a 2002 frame stoppen dan heb je 6 bak en ook dit model is onverwoestbaar en kan snoeihard lopen.
onderdelen zijn goed en overal te verkrijgen.En nu het balangrijkste: 125cr ord niet meer gemaakt bij honda maar de vraag zal er wel blijven wil zeggen: de waarde is vast een mooie cr125 van 2007 zal altijd meer opleveren als een ander merk dus een goeie investering dus. ;)


succes!!
niks mis met een yz125.

heb er 6 jaar lang verschillende motoren van gehad en nooit problemen mee
 
Niet lullen Wout aub.



doen we onze ouwe kleren weer aan? ik vindt het prima tis nog nieuw dusss.



gaan we in dezelfde teamformatie verder? komen er nieuwe sponsoren bij of juist weg? gaat er iest veranderen met pre90mx.nl? ik ben er al een tijdje niet mee bezig vandaar eigenlijk een ALGEMENE vraag eigenlijk


@nick89 alles valt en staat met onderhoud,maar een hondaatje brengt uiteindelijk altijd meer op gebruikt als een yami zo is het gewoon. :) een audi levert ook altijd meer op als een renault simpel.
 
Laatst bewerkt:
doen we onze ouwe kleren weer aan? ik vindt het prima tis nog nieuw dusss.



gaan we in dezelfde teamformatie verder? komen er nieuwe sponsoren bij of juist weg? gaat er iest veranderen met pre90mx.nl? ik ben er al een tijdje niet mee bezig vandaar eigenlijk een ALGEMENE vraag eigenlijk


@nick89 alles valt en staat met onderhoud,maar een hondaatje brengt uiteindelijk altijd meer op gebruikt als een yami zo is het gewoon. :) een audi levert ook altijd meer op als een renault simpel.

Is allemaal al in het pre90 topic voorbij gekomen.
Inclusief een mail naar de sponsoren over hoe het in 2013 verder gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan