Toch geen container als schuur!

Dan krijgt ie zijn water niet kwijt (wil niet afpompen)

1 - Er zit wat/iets in de pomp - Haal het filter maar eens los
2 - De pomp is overleden en die koop je voor een paar tientjes.
3 - Ik heb echt geen idee

3 - er zit teveel gewicht in de trommel, of een dik stuk zoals een badkamermat met veel opgeslorpt water dat op zich teveel weegt om te beginnen zwieren. Trust me i know ... :(

nieuw topic hoofdstuk? Do's & don'ts bij wasmachines:?
 
Laatst bewerkt:
hahaha het zal een mooie zijn, tips voor de huisvrouw die machines bedienen, maar goed mijn vrouw krijgt alles gesloopt, heb de wasmachine 10 jaren geleden van me overgrootvader gehad toen hij in een rusthuis ging waar ze was gedaan werd, dus al met al denk ik dat ik niet mag klagen heeft 10 jaar ze werk goed gedaan, filter nog bekeken maar daar zag ik niks bijzonders in.
dit heeft wel een beetje budget weg gesnoept van me schuur want me hadden ons spaarvarkentje net stuk geslagen op het motor rijbewijs van mijn vrouw, dus 21e weer loon en dan weer verder, heb wel al golfplaten die gaan er dit weekend op.
 
neuh, zij houdt mij tog niet bij, ik ga vaak met me broer toeren, zij heeft een suzuki gs300 dus dat ding houdt een beetje opgevoerde scooter nog niet bij.
 
Ontopic;

Ik kan aanbevelen om aan de zijkanten een geultje te maken waar het water weg kan.
In 1989 heeft mijn vader een schuurtje/tuinhuisje gebouwd met een houten geraamte en als bedekking kunstof schrooten.
Afgelopen zomer heb ik deze schuur afgebroken, ingekort en weer opgezet bij mij.
Er lag een geultje om het bouwwerk, maar 1 van de buren had dit vol gegooid met aarde.
Dit was de enige plek waar het hout (onbehandeld) aan het rotten was.

Dus: zorg ervoor dat je houtwerk niet in het vocht staat.
 
Ik weet iemand van MF die een 40 voeter heeft staan als schuur _O-

Als je wilt weten wat het kost om een kraan te huren zul je een kranenboer moeten bellen. Een 80-tonner zal allicht duurder zijn als een 30-tonner, en dat ligt natuurlijk helemaal aan de afstand die de container vanaf de straat moet afleggen waar jij staat met je vrachtwagen.

Ik zou wel de ruimte willen hebben trouwens om een container neer te zetten. :P

Edit, zie nu de foto, afstand is geen probleem zo te zien.



echt waar? wie dan?

ik heb een 40 voeter, dat is een oude reever (koelcontainer) geweest.

het voordeel van een reever zijn de geisoleerde wanden.
bij een "gewone" word het echt koud daar binnen in de winter.
 
echt waar? wie dan?

ik heb een 40 voeter, dat is een oude reever (koelcontainer) geweest.

het voordeel van een reever zijn de geisoleerde wanden.
bij een "gewone" word het echt koud daar binnen in de winter.



Reefer heet zo'n ding. Je hebt ook nog freezers, die zijn nog beter,
 
ik vond de prijs wel meevallen ik geloof 8€ de m2

dit is mijn motor schuur ik kan er langs de andere kant uit
full
 
hahaha het zal een mooie zijn, tips voor de huisvrouw die machines bedienen, maar goed mijn vrouw krijgt alles gesloopt, heb de wasmachine 10 jaren geleden van me overgrootvader gehad toen hij in een rusthuis ging waar ze was gedaan werd, dus al met al denk ik dat ik niet mag klagen heeft 10 jaar ze werk goed gedaan, filter nog bekeken maar daar zag ik niks bijzonders in.
dit heeft wel een beetje budget weg gesnoept van me schuur want me hadden ons spaarvarkentje net stuk geslagen op het motor rijbewijs van mijn vrouw, dus 21e weer loon en dan weer verder, heb wel al golfplaten die gaan er dit weekend op.


Als die wasmachine zo oud is, kan het zijn dat er nog een schakelklok met contactjes in zit. Bij deze schakelklokken brandden de contactjes in omdat je er een spoel (de pomp-motor) mee schakelt. Deze contactjes kan je licht opschuren met heel fijn schuurpapier en dan doet hij het weer een tijdje.

Bij modernere wasmachines zijn de contactjes vervangen door veredeld zand, dat verbrandt in een keer goed :D .
 
Ik heb gewoon 2 motorkluizen neer gezet niet low budget maar wel snel klaar daarna nog ff isoleren en je heb ideale en inbraak veilige motor stalling.www.demotorstalling.nl
 
ik denk dat dat geultje niet nodig is, het hout raakt de grond niet rechtstreeks door de latei,
ik vind die kunststof bekleding wel mooi op zich, maar ik ga nu voor het makkelijke en snelle, houten schutting planken die al behandeld zijn.
het duurt me allemaal iets te lang nu, en heb al weinig vrije tijd, ik kan door de weeks al weinig wil het aankomen weekend toch echt wel een eind af hebben.
ik denk zondag een grote update.
 
tijd moet je maken,raffel het niet af,krijg je spijt van..
zou er ook over na denken om te gaan isoleren (sleuteld lekkerder) en voldoende licht..(stroom punten)..
 
jazeker maar geen tijd voor fotos te nemen,
de lange zijde is al volledig dicht, dak ligt er 75% op, en de voorzijde is voor 80% dicht,
toen was de zondag om en me zin ook.
probeer deze week savonds nog wat te doen.
 
allee foto maken 2 min.
Ik ben ook nieuwsgierig hoor, maar laat die man nou even. Zijn vrouw vindt een wasmachine belangrijker dan een motorschuur; hij heeft het dus al moeilijk genoeg. TS: post maar een mooie foto als de schuur af is met de bouwer en zijn trotse vrouw op de voorgrond! Maakt niet uit wanneer dat is.
 
Ik ben ook nieuwsgierig hoor, maar laat die man nou even. Zijn vrouw vindt een wasmachine belangrijker dan een motorschuur; hij heeft het dus al moeilijk genoeg. TS: post maar een mooie foto als de schuur af is met de bouwer en zijn trotse vrouw op de voorgrond! Maakt niet uit wanneer dat is.


En de wasmachien uiteraard erbij!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan