Toseland in 2008 bij Yamaha Tech 3

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
James Toseland zal volgend jaar zijn debuut maken in de MotoGP. De 26-jarige Brit, die momenteel aan de leiding gaat in het WK Superbike, heeft een contract gesloten met Yamaha Tech 3. Zo is woensdag bekend geworden. De naam van Toseland is de afgelopen maanden zo'n beetje met bijna elk ander MotoGP-team in verband gebracht, waaronder Ducati, Rizla-Suzuki en het fabrieksteam van Yamaha.

Yamaha Tech 3 viert het aan boord halen van de voormalig Superbike-kampioen als een overwinning. "Ik ben erg blij dat we een rijder van het kaliber van James hebben kunnen strikken en kijk er enorm naar uit om met hem samen te gaan werken", zei teambaas Herve Poncharal. "Het strikken van James is een enorme overwinning voor het Yamaha Tech 3-team. Het zijn spannende tijden voor ons en ik weet zeker dat James een belangrijke rol zal spelen in de toekomst van ons team."

Bron: http://moto.gpupdate.net/nl/ en www.racesport.nl

Persoonlijk vind ik het jammer. Ik had gehoopt dat hij bij een ander team terecht zou komen. Hopelijk in 2009 bij een beter team. Maar ik wens hem toch veel succes toe.
 
Laatst bewerkt:
Tech 3 nog steeds met Dunlops? Had ergens gelezen dat ze misschien met Michelin zouden rijden...
 
Ik denk at ie dan bter dit seizoen al op de motor van Hoffman of Barros had kunnen zitten. Ik schat de combinatie Duc GP7 / Bridgestone hoger in dan Yamaha op dit moment. Maar wie weet met wat voor M1 Yamaha in 08 op de proppen komt. Ben in ieder geval erg benieuwd wat James ervan gaat bakken :Y
 
Toseland in de Motogp op een Yamaha,zal hem tegenvallen om niet voor de podiumplaatsen te rijden 8-)

Als Edwards het veld moet ruimen bij Yamaha zou ik zeggen tegen hem,go back naar het WKSBK richting Honda/Ten Kate :Y

Mits zij hem willen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Toseland in de Motogp op een Yamaha,zal hem tegenvallen om niet voor de podiumplaatsen te rijden 8-)

Als Edwards het veld moet ruimen bij Yamaha zou ik zeggen tegen hem,go back naar het WKSBK richting Honda/Ten Kate :Y

Mits zij hem willen natuurlijk.
Wat denk je van een Tech3 team met Toseland én Edwards? })

..en behoorlijk wat fabrieks support.. :z
 
fabriek support krijgt die zeker wel.
Denk niet dat james naar een of ander peppi en kokki team gaat.

Team zal dus volgend jaar meer yamaha ondersteuning krijgen.
en misschien slim om op Bridgestone over te gaan in plaats van michelin?
 
Dit word helemaal niks 0,0. ;( .Dit zal niet aan james liggen,maar het team zie ik echt niet zitten. :o









Onee wacht de zon begint teschijnen ik zie het helemaal zitten *O* .
 
Dit is natuurlijk wel het bewijs dat de andere fabrikanten hun matriaal ook op hoog niveau hebben.Als andere fabrikanten ook een goed pakket aan kunnen bieden zal de rijder toch de doorslag geven.Daar komt natuurlijk nog bij dat honda geen aanbieding heeft gedaan richting James.Het is natuurlijk ook niet meer zo als voor een paar jaar terug (500cc) en begin viertakt dat je een honda nodig had om te winnen. :W
 
Ik vind het wel vreemd dat die nu op eens niet bij Honda gaat rijden :?
Honda heeft altijd al onderscheid gemaakt tussen het eerste team en de andere Hondateams.
Melandri heeft veels te laat de nieuwe uitlaatjes en de laatste modificaties gekregen.
Misschien past Toseland hier voor:?,al is dat afwachten hoe het voor hem uitpakt bij Yamaha.
Suzuki zou hem beter passen,gewoon een gevoel van mij;)

Nakano rijd nog steeds met die ouwe Honda-zooi :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft hem vandaag nog over de telefoon gesproken, moest de groeten nog van hem hebben.

het bleeft een toffe gozer en ik vind het jammer dat hij weg gaat bij Ten Kate maar schijnbaar gaat het verhaal dat hij het zelfde matriaal gaat krijgen als Rossi dus wie weet maar zodra de laatste race verreden is van de Superbike zal Toseland meer uitleg geven.

eerst wil hij zich richten op de titel dit jaar en zodra dat geweest is dan horen we het allemaal... hoop ik.
 
Ik heb Rossi nog nooit horen piano spelen maar waarschijnlijk heb je gelijk.
Maar Rossi reed wel sneller rond op de honda superbike dan Edwards in het jaar dat Edwards wereld kampioen SBK werd, terwijl hij toen nog 2 takt gewend was (Ik zie Toseland als Edwards kaliber).
En hij doet ook snel zijn rondes in een F1 of Rally blik waar menig koekblikchaufeur jaloers op kan zijn :+

Ff terug komend op de overstap, ik weet zeker dat Yamaha tech3 geen pruts team is zoals enkelen hierboven mij sugereren.
Vind ze zelfs als team samen met Kawasaki de grootste stap voorwaards hebben gezet dit seizoen, dus meer dan lof is welop zijn plaats.
Hun debet is natuurlijk de Dunlop banden en minder kaliber coureurs echter de laatste GP eindigden ze wel voor Edwards op zijn thuis circuit.
Volgend jaar worden de Dunlops vervangen door Michelin en ook Bridgestone werd genoemd dus volgend jaar zulen ze zeker competief zijn.

zullen we eens kijken hoe Toseland en Lorenzo het doen op gelijkwaardig materiaal, denk toch dat Lorenzo ;( beter met de besten ter wereld meekomt dan Toseland maar ik hoop dat ik ongelijk krijg
 
Mijn vriendin heeft hem vandaag nog over de telefoon gesproken, moest de groeten nog van hem hebben.

het bleeft een toffe gozer en ik vind het jammer dat hij weg gaat bij Ten Kate maar schijnbaar gaat het verhaal dat hij het zelfde matriaal gaat krijgen als Rossi dus wie weet maar zodra de laatste race verreden is van de Superbike zal Toseland meer uitleg geven.

eerst wil hij zich richten op de titel dit jaar en zodra dat geweest is dan horen we het allemaal... hoop ik.
dan hoop ik niet dat je vriendin een grid girl is. want ik ken er ook 1 en die is geneukt door onzer james en had ook zn nummer.



ff om over na te denken :P
 
tis de waarheid :Y

En over vrouwen, (niet over zijnes) maar in algemeen.
Als vrouwen zwanger zijn, is in 30% van de gevallen de partner niet de verwekker van het kind.Wil alleen zeggen dat vrouwen slinks kunne zijn. Ik zeg niks over zijnes
 
Terug
Bovenaan Onderaan