Dank,Gefeliciteerd met deze potentiële klassieker!
De bobines zijn een bekend probleem, las ik indertijd al op internet.
Ik had tien jaar geleden een Trident 900 gekocht voor 1.500 euro en heb precies dezelfde problemen gehad.
Bobine stuk en uitlaat vervangen.
Verder hele betrouwbare motorfietsen, de dealer raadde alleen aan om op tijd de nokkenasketting te vervangen.
Oh ik was al bekend.Dank,
ik heb inderdaad jouw posts gelezen in mijn zoektocht naar mogelijke oplossingen voor mijn problemen.
Zo wordt je ion korte tijd snel wijzer van de problemen met een type motor!
Een 900 lijkt me eigenlijk nog mooier vanwege de bottompower die meer aanwezig is. Maar het leuk van de 750 is dat het rode gebied van de toerenteller pas bij 11.000 rpm begint!!!
Bij hogere toeren vanaf zo'n 7.000 is het geluid prachtig!!!!
zou eigenlijk wel iets luidere uitlaten willen hebben of mooie twee in een.
Daar wordt het idd wel iets beter van. Ik vind het op zich niet een lelijke motor maar die tellerpartijMisschien een leuke mod die niets kost.. het dashboard iets aansluiten op de kroonplaat.
Toen veel gedaan met weinig gereedschap.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een klein klikje aan de dagteller geeft dit effect. in dit geval gingen eerstde honderdtallen mee dan de rest....Hoe krijg je dat voor elkaar.
Bovenste foto van de teller: dagteller 128,7 en op de tweede foto 228,7 km, terwijl de totaalteller hetzelfde is gebleven
Oog voor detail.Hoe krijg je dat voor elkaar.
Bovenste foto van de teller: dagteller 128,7 en op de tweede foto 228,7 km, terwijl de totaalteller hetzelfde is gebleven
Ik denk een Puig via Louis.Daar wordt het idd wel iets beter van. Ik vind het op zich niet een lelijke motor maar die tellerpartijIk wil er eigenlijk een stuurkuipje opzetten. Wat voor een had jij er op?
post maar! vooral waar het kuipje zichtbaar is!Oog voor detail.Ik denk een Puig via Louis.
Kan wel meer foto's posten, of doen de oude het nog?
Ok, even de beste gezocht.post maar! vooral waar het kuipje zichtbaar is!
Hier ook 50 km vandaag, lekker weertje! Dank u weergoden.vandaag op de motor naar het werk. Lekker!!!
Kawasaki staat mij ook iets van bij, in ieder geval zitten er de nodige onderdelen van Nippon Denso op..Mooie fiets. Volgens de geruchten heeft John Bloor voor de techniek gewinkeld bij Kawasaki. Weten jullie daar meer van?
The Triumph men solicited invitations to visit Kawasaski, Suzuki, and Yamaha factories.
Why would the Japanese help a potential rival? "They were very open, but they weren't scared of us," he recalls.
"They must have looked at us and thought 'If you can do it, good luck to you.'"
What Bloor saw convinced him that the old Triumph company's unfinished development projects were hopelessly obsolete.
"We decided to scrap the lot and start again," says Bloor.)
A Sweet Triumph Nineteen years ago John Bloor bought a defunct British motorcycle firm. (What was he thinking?) Now, $150 million later, he's on a roll. - April 1, 2002
10 jaar geleden.......Even RDW check gedaan, hij is pas nog van eigenaar verwisseld.
22-09-2007 10:15.
De koper heeft hem dus nog steeds.10 jaar geleden.......
die van mij 11-09-2017...
ik ga ook voor zo'n ruitje. Ik vind het klokkenspel niet mooi.
Klopt, ik ben een geboren en getogen Rozenburger.Zie ik daar de veerpont tussen Rozenburg en Maasluis?
Vind ik ook! Ik houd hem lekker! Karakter ten opzichte van de XS1 en de T500 is weer totaal anders. Ik vind het allemaal wel erg soepel gaan! Maar ten opzichte de Gpx 600r die ik kort heb gehad is het weer wat rauwer en leuker! Ook formaat van de trident staat me erg aan. Lekker grote motor.Trident heeft een stuk meer karakter dan een XJ
Blijft persoonlijk he.