Nu heb ik toch een redelijk paar goede winterhandschoenen, met genoeg ruimte zodat er nog lucht in zit om de warmte te isoleren. Maar wat ik wel merk is dat als ik een uur ofzo in de kou rij, dat mijn vingertopjes toch zeer koud worden (gevoelloos).
Weet iemand toch een makkelijk trucje om te voorkomen dat je te koude handen krijgt?
Wat ik nu doe is af en toe mijn handen tegen het blok aan houden (als ik stil sta, bijv. bij stoplichten) om ff handschoenen op te warmen. Wat ook goed wil helpen zijn van die windkapjes die je erop zet, maar jah.. das weer geen gezicht: ik rijd een chopper, geen crossmotortje.
iets veel goedkopers!
van die wegwerp doktersoperatiehandschoenen(lekker lang woord) werkt perfekt,houdt de warmte goed vast tot zweten toe! Kan ook over de motorhandschoenen heen.
iets veel goedkopers!
van die wegwerp doktersoperatiehandschoenen(lekker lang woord) werkt perfekt,houdt de warmte goed vast tot zweten toe! Kan ook over de motorhandschoenen heen.
Als mijn handen koud worden dan zet ik de verwarming van mijn auto wat hoger. Werkt echt goed
Hehehehe, same here.Als mijn handen koud worden dan zet ik de verwarming van mijn auto wat hoger. Werkt echt goed
Dan maar geen echte, maar wel warm.
Tjonge, wat een neprijdersZo is datHier ook lekker met de auto als het slecht weer is (zoals bijv. vandaag... regen regen regen..wind wind wind..) neuh ik rij als het normaal weer is temperatuur maakt me niet uit, maar regen/sneeuw/ijzel wel. En dan ben ik ook maar geen echte motorrijder.
Nou, euh...ik ben maar wat blij dat ik een blik heb momenteel...het is gewoon gevaarlijk man, zoveel regen!
Moest gisteren gewoon 60 rijden waar je normaal 80 kan...is voor mijn doen HEEL bijzonder
Is een eitje...Zelf de interval op m\'n 205 gebouwd & kreeg het ding eerst niet aan de gang... Beetje meten, uiteindelijk moest ik het gele draadje hebben. Achterruitewisser op dezelfde 205: Gele draadje. Mistlampen op de 205: Gele draadje. Klokje, 205: Gele draadje...Ruitenwisser op de snelste stand doet wonderen.
Ik noem dat altijd \'standje 3\'
1 = handmatig
2 = normaal
3 = snel
mijn interval is kapot, dus dat is ook schijt. Maar die fix ik nog wel een keertje als ik geen reet te doen heb, en het buiten weer lekker weer is.
Is een eitje...Zelf de interval op m\'n 205 gebouwd & kreeg het ding eerst niet aan de gang... Beetje meten, uiteindelijk moest ik het gele draadje hebben. Achterruitewisser op dezelfde 205: Gele draadje. Mistlampen op de 205: Gele draadje. Klokje, 205: Gele draadje...
Ergo: Peugeot is dol op gele draadjes