TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
1624778357841.jpeg
 
Ja mag het beestje best een naam geven.
Kansloze boeren..met name uit Drenthe.
Volk waar vele een hekel.aan hebben.
Ik ben ook voor het 0.0 beleid. In Spanje beviel mij dat erg goed.
Dit vind ik als Drent een flinke belediging. Ik zit normaal op de Hoofdtribune en zit tussen de misdragende Westerlingen.
Altijd dezelfde groep sigaren roken, kippenpoten gooien, en zodra de paraplumeisjes op de grid komen steevast "daar moet een piemel in" zingen. Maar generaliseren is een Westerling vaak niet vreemd.
 
Dit vind ik als Drent een flinke belediging. Ik zit normaal op de Hoofdtribune en zit tussen de misdragende Westerlingen.
Altijd dezelfde groep sigaren roken, kippenpoten gooien, en zodra de paraplumeisjes op de grid komen steevast "daar moet een piemel in" zingen. Maar generaliseren is een Westerling vaak niet vreemd.
Kijk
Dat dus.
het zijn gewoon vaak de zelfde groepje
heb jaren op het gras gestaan.
maar ben naar de tribune gevlucht.
om dit soort volk.
 
Dit vind ik als Drent een flinke belediging. Ik zit normaal op de Hoofdtribune en zit tussen de misdragende Westerlingen.
Altijd dezelfde groep sigaren roken, kippenpoten gooien, en zodra de paraplumeisjes op de grid komen steevast "daar moet een piemel in" zingen. Maar generaliseren is een Westerling vaak niet vreemd.


Ik als westerling heb juist jaren last gehad van dat kansloze volk. Helaas generaliserend...maar helaas verpesten zij het voor de rest. Excuses dat je je rot er onder voelt. Het begon vaak op die campings al.. dat kansloze zuipen en slopen. Zelfs op de tribunes was ik m'n plek kwijt... :(.
Kwam je op de motor..top. dan was je niet zo.
Kwam je lopend enof op de fiets...steevast zuipend volk..
 
Sinds 1988 altijd erbij geweest. Altijd gezegd dat het zonder mij niet door zou gaan. Mijn ongelijk is nu bewezen.
20210627_115502.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan