TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Op de tribune word ook gezopen door dat aso kut tokkie laag ontwikkelde volk.
Zaterdag GT / Winterdijk schreeuwende groep, man of 10/12 of meer.
En maar langs wringen tijdens vrije traning Motogp om bier te halen ,we werden er schijtziek van.
Met Q1/2 wat verderop gaan zitten waar het aanzienlijk rustiger was.
Voor de zon schuilen onder de tribune's was het ook raak veel aangeschoten tegen dronken aan nietsnutten.

Ik ga volgend jaar maar naar Motegi ,wedden dat het daar rustig is op de tribune's ;)

Of Losail
 
Jazeker.....ik ben er 3 jaar geleden geweest en de hoofdtribune was afgeladen (400 toeschouwers) , mijn vrouw was er vorig jaar en toen was die tribune voor de helft gevuld ......dat is voor een coureur toch ook geen bal aan ,...ja de knaken rollen daar in het rond met die maffe oliebaronnen .

Is onze schuld, wij blijven de auto maar vol tanken ;) :P
 
Jazeker.....ik ben er 3 jaar geleden geweest en de hoofdtribune was afgeladen (400 toeschouwers) , mijn vrouw was er vorig jaar en toen was die tribune voor de helft gevuld ......dat is voor een coureur toch ook geen bal aan ,...ja de knaken rollen daar in het rond met die maffe oliebaronnen .
Rare wereld waar wij in leven,het gaat alleen maar om die klootte knaken.
Maar ik ga voor de sport niet voor het publiek.
Een racedag/avond meemaken in het donker is wel kicke.

Misschien ooit eens.
 
Rare wereld waar wij in leven,het gaat alleen maar om die klootte knaken.
Maar ik ga voor de sport niet voor het publiek.
Een racedag/avond meemaken in het donker is wel kicke.

Misschien ooit eens.

Dat is het zeker ,....maar voor de rest is er geen ruk aan , het is dat ik daar een vriend en familie heb wonen anders had ik er natuurlijk nooit heengegaan .
 
waar ik mij het meest aan kon ergeren is het asociale rijgedrag van een hoop motor rijders op de terug weg, het verkeer was allang op gang gekomen maar toch menen er een hoop dat ze bij 120 km/h nog ''even'' overal tussen door moeten en links of rechts om maakt dan ook niet uit.
 
waar ik mij het meest aan kon ergeren is het asociale rijgedrag van een hoop motor rijders op de terug weg, het verkeer was allang op gang gekomen maar toch menen er een hoop dat ze bij 120 km/h nog ''even'' overal tussen door moeten en links of rechts om maakt dan ook niet uit.

In langzame files maak ik altijd ruimte , maar met hogere snelheden kunnen ze van mij de tyfus krijgen , ik rij zelf ook motor maar ik wacht wel ff ....gas erop en je bent er zo voorbij , maar meeste sukkels denken allemaal dat ze Rossi zijn ofzo.
 
Tja ,als er hele rijen links menen te rijden en er is rechts nog honderden meters vrij dan ga ik.......🤔
Sorry hoor,mijn hok trekt dat dan weer gemakkelijk (hoef je geen Rozzi voor te zijn 🤗 )
 
In langzame files maak ik altijd ruimte , maar met hogere snelheden kunnen ze van mij de tyfus krijgen , ik rij zelf ook motor maar ik wacht wel ff ....gas erop en je bent er zo voorbij , maar meeste sukkels denken allemaal dat ze Rossi zijn ofzo.
Vooral met een Engels kenteken, die hebben echt haast om op tijd te zijn voor die boot bij Hoek van Holland.
Het is wat met die TT:)
 
In langzame files maak ik altijd ruimte , maar met hogere snelheden kunnen ze van mij de tyfus krijgen , ik rij zelf ook motor maar ik wacht wel ff ....gas erop en je bent er zo voorbij , maar meeste sukkels denken allemaal dat ze Rossi zijn ofzo.

Nee hoor, ik denk dat ik Kevin ben en vlieg ze links en rechts voorbij terwijl ik tweetakt geluid nadoe :+
 
Overigens ben ik niet Roomser dan de paus. Heb ook goed door gereden op de terug weg met mijn beautycases op de motor. Als er ruimte is en men blijft op een slakkengangetje rijden, dan ga ik er voorbij.
 
Precies; knallen met dat hok ;) Als er ruimte is, gas erop en voorbij. Alleen de vluchtstrook is een no go, verder kijk ik niet zo nauw .

Probleem is wel dat er steeds mer NSB-ers op de weg rijden,die je vrolijk aangeven,jawohl 🧐
 
Probleem is wel dat er steeds mer NSB-ers op de weg rijden,die je vrolijk aangeven,jawohl 🧐

als ik op de rem moet omdat er iemand via de vluchtstrook mij voorbij komt en veel te krap inhaalt terwijl ik al ruimte maak door zoveel mogelijk rechts te rijden dan spoor je gewoon niet maar goed , dat is mijn mening :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
als ik op de rem moet omdat er iemand via de vluchtstrook mij voorbij komt en veel te krap inhaalt terwijl ik al ruimte maak door zoveel mogelijk rechts te rijden dan spoor je gewoon niet maar goed , dat is mijn mening :+

Daar doe ik niet aan mee:N

Maar menig NSB-er voelt zich al in de zak getast als ik op de rechter rijstrook voorbij kom zwieren,terwijl hij met zijn kudde gedrag " toch maar" het linker rijtje volgt:z
 
Diegene die jaloers naar je kijken in hun Opel met 2 jengelende blagen en labrador op de achterbank en chagrijnig vrouwtje naast zich :+

Wat te denken van die lui met hun "das auto "golf en aanverwanten 🤔 incl petje
 
Terug
Bovenaan Onderaan