TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Wij hebben ook mooie terugrit gehad, compleet met nsb dashcam aan de helm;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
We staan als officials al om 8 uur langs de baan,
en als je dan al mensen met bier ziet lopen.... die hebben weinig meegekregen van de races denk ik.....
 
Denken jullie dat de halve Nederlandse F1 GP in Oostenrijk tijdens het TT weekend nog veel impact heeft gehad op de TT (dus dat er TT bezoekers afgehaakt zijn om naar oostenrijk te gaan)?
 
Denken jullie dat de halve Nederlandse F1 GP in Oostenrijk tijdens het TT weekend nog veel impact heeft gehad op de TT (dus dat er TT bezoekers afgehaakt zijn om naar oostenrijk te gaan)?

Nou dat is een grote stap....zat van mijn vrienden zijn MotoGP en F1 gek en bezoeken veel Gp's van beiden maar bleven nu thuis om niks te missen live.....dus thuis vanaf het bankie.
 
Is het een optie om via de n271 te rijden en dan bij Havelte de snelweg op richting het zuiden. Die a28 staat helemaal vol.
 
Oké, als ik het zo lees maakt het niet zo veel uit. Is ook maar twee baans natuurlijk. De A28 schoot de laatste keer ook niet op. Rijen koekblik en met een slakkengang er tussendoor.Half zes van circuit afgereden, 2200 uur thuis (zeeland). Vandaar mn vraag.
 
Oké, als ik het zo lees maakt het niet zo veel uit. Is ook maar twee baans natuurlijk. De A28 schoot de laatste keer ook niet op. Rijen koekblik en met een slakkengang er tussendoor.Half zes van circuit afgereden, 2200 uur thuis (zeeland). Vandaar mn vraag.

Lekker een paar dagen op de camping gaan staan. Na de race is het de gezelligste avond en kun je met een biertje in je hand nalullen over de races en naar de file zwaaien :Y Doe je dat niet, dan zul je de drukte op de weg hoe dan ook voor lief moeten nemen.
 
Wij hebben ons na de Rookiescup in de drukte gegooid, dat duurde ongeveer een half uurtje, toen via Witten naar Assen terug gereden en lekker op een terras gegeten, ergens rond 21.00 uit Assen vertrokken en om 22.45 thuis (vlak bij Rdam), op een klein stukje file bij Harderwijk op A28 na het hele eind met 20km te hard naar huis kunnen rijden :)
 
Na de rookies naar de motor gelopen op Laaghalerveen, toen in Smilde rechts gegaan terwijl iedereen links moet. En vanaf daar binnen 40 minuten in Drachten.

Het is handig als je de weg kent.
 
Denken jullie dat de halve Nederlandse F1 GP in Oostenrijk tijdens het TT weekend nog veel impact heeft gehad op de TT (dus dat er TT bezoekers afgehaakt zijn om naar oostenrijk te gaan)?
Ja, op de campings is dat te merken.
Dat zijn overigens niet de hard-core MotoGP-fans, maar meer liefhebbers van het totale evenement. Maar wij hebben bezoekers op onze TT-camping die al 25 jaar komen en nu ook nog steeds op zaterdag naar huis gaan. Dat deden ze vroeger om de TT thuis te kijken op TV, maar nu de TT op zondag is gaan ze nog steeds op zaterdag naar huis.
Maar er waren zeker minder grote groepen met Nederlanders dit jaar, al moet ik zeggen dat we onze grootste rotzooischoppers niet echt gemist hebben ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan