TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Wij hebben ons na de Rookiescup in de drukte gegooid, dat duurde ongeveer een half uurtje, toen via Witten naar Assen terug gereden en lekker op een terras gegeten, ergens rond 21.00 uit Assen vertrokken en om 22.45 thuis (vlak bij Rdam), op een klein stukje file bij Harderwijk op A28 na het hele eind met 20km te hard naar huis kunnen rijden :)

Ik woon een dorp verder.
Na de rookies cup naar de trein, en ik was om 19:15 uur thuis.
 
Zitplaatsen ook weer bevestigd gehad, exact dezelfde als vorig jaar. Winterdijk, rij 3 bij ingang pitstraat en recht voor het scherm. Super plek!
 
Ik ook voor de Gt vaste plek ieder jaar. Nu via de site ook nog twee kaarten voor de hoofdtribune vak P rij 13. Dit is het eerste vak naast de Gt. Heeft iemand enig idee hoe het zicht op de gt vanaf daar is? Ik ga nog wel naar de sbk om de plekken te bekijken. Voordeel hoofdtribune is het dak bij slecht weer.
 
Ik ook voor de Gt vaste plek ieder jaar. Nu via de site ook nog twee kaarten voor de hoofdtribune vak P rij 13. Dit is het eerste vak naast de Gt. Heeft iemand enig idee hoe het zicht op de gt vanaf daar is? Ik ga nog wel naar de sbk om de plekken te bekijken. Voordeel hoofdtribune is het dak bij slecht weer.
Als iedereen gewoon blijft zitten heb je prima zicht op de GT vanaf de hoofdtribune, in feite al vanaf de Ramshoek, en daarnaast een videoscherm recht tegenover je....
 
Als iedereen gewoon blijft zitten heb je prima zicht op de GT vanaf de hoofdtribune, in feite al vanaf de Ramshoek, en daarnaast een videoscherm recht tegenover je....

Nu zeg je iets... Als. Tegenwoordig zitten er ook op de tribunes behoorlijk wat tokkies die lekker blijven staan. Tevens kun je op de site van het TT circuit een 3D overzicht openen zodat je precies kan zien wat het uitzicht vanaf jouw stoeltje is.
 
Wel bijzonder al die bevestigingen. Ik heb nog niets ontvangen. Ff afwachten maar.
 
Ja dat steeds opstaan is bloed irritant maar is op de gt niet anders, ik ga de plekken toch maar even checken in april bij de sbk.

Als iedereen gewoon blijft zitten heb je prima zicht op de GT vanaf de hoofdtribune, in feite al vanaf de Ramshoek, en daarnaast een videoscherm recht tegenover je....
 
Ja. Nadeel hoofdtribune is dat na de race van de MotoGP je gehoor naar de klote is.
Wáááát?!
Niet alleen MotoGP hoor, zelfs Moto3 is zonder oordopjes niet te doen.
Oordopjes is sowieso standaard motoruitrusting dus gewoon in net voor de opwarmronde.
Dit jaar ook lekker in de schaduw gezeten 8-)
 
Even bellen of mailen. Mijn ervaring is dat ze snel antwoorden

Inmiddels gedaan en helaas bevestigd gekregen dat we niet op de felbegeerde GT tribune zitten. Verder is dit topic nu volgen, niet goed voor de gemoedsrust gezien de kaarten nog niet binnen zijn. Als ze verstuurd worden via Sandd zal het ook niet de eerste keer zijn dat post niet aan komt. Fingers crossed.
 
Inmiddels gedaan en helaas bevestigd gekregen dat we niet op de felbegeerde GT tribune zitten. Verder is dit topic nu volgen, niet goed voor de gemoedsrust gezien de kaarten nog niet binnen zijn. Als ze verstuurd worden via Sandd zal het ook niet de eerste keer zijn dat post niet aan komt. Fingers crossed.

De kaartenj zijn bij niemand nog binnen, wel de bevestiging.
 
Dovi in 2020 winnaar op Assen???

392019721_spdov.thumb.jpg.bce5cadecd78e619e9568151eed1401c.jpg
 
Dat gun ik hem wel, maar die Duc ; wat een lelijk hok.

We zitten weer op de Haarbocht, hadden aangevraagd voor GT maar helaas.
Vorig jaar ook Haarbocht; mij prima bevallen. Catering en plees dichtbij en dicht op de baan. Vanaf GT te volgen tot ze de veenslang opdraaien en video scherm voor de andere helft van de baan :t
Wel een teleurstelling voor anderen in ons cluppie.............
 
Terug
Bovenaan Onderaan