TT-assen komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zeker weer dit jaar. Ik was er voor het eerst in 1974 als jongetje van 10 jaar. Heb vanaf 1974 geen enkele keer meer over geslagen en ga dus dit jaar ook weer. Maar ik moet er wel bij vertellen dat de hele sfeer van jaren terug er niet meer is en ook nooit meer terug komt. Sterker nog ik persoonlijk vind het hele WK motoGP veel minder worden. En nu er geen tweetakten meer zijn is ook al veel minder.
 
Ik ga zeker weer dit jaar. Ik was er voor het eerst in 1974 als jongetje van 10 jaar. Heb vanaf 1974 geen enkele keer meer over geslagen en ga dus dit jaar ook weer. Maar ik moet er wel bij vertellen dat de hele sfeer van jaren terug er niet meer is en ook nooit meer terug komt. Sterker nog ik persoonlijk vind het hele WK motoGP veel minder worden. En nu er geen tweetakten meer zijn is ook al veel minder.

Ik zeg over 2 jr (als er dan nog een TT is :X ) gratis VIP kaarten + 3 ronden op een GP-racer naar keuze 8-)

Maar respect dat je al die jaren nooit een keer overgeslagen hebt :}
 
Ik zeg over 2 jr (als er dan nog een TT is :X ) gratis VIP kaarten + 3 ronden op een GP-racer naar keuze 8-)

Maar respect dat je al die jaren nooit een keer overgeslagen hebt :}


Zou mooi zijn en twijfel geen moment om op een GP racer te stappen. Maar dan wel een oude tweetakt racer en bij voorkeur de suzuki RG 500 van Wil Hartog waar hij 25 juni 1977 de TT mee heeft gewonnen. Maar dit zal nooit gebeuren en kan het me ook wel voorstellen dat dit niet kan.
full
 
Zou mooi zijn en twijfel geen moment om op een GP racer te stappen. Maar dan wel een oude tweetakt racer en bij voorkeur de suzuki RG 500 van Wil Hartog waar hij 25 juni 1977 de TT mee heeft gewonnen. Maar dit zal nooit gebeuren en kan het me ook wel voorstellen dat dit niet kan.
[afbeelding]

Maar je hebt er iig wel op gezeten!

Ik vond de tweetakten btw ook spectaculairder, veel moeilijker te ''temmen''.
Kijk stiekum nog weleens filmpjes uit die tijd met Schwantz, Lawson etc. :}

Wil Hartog is net voor mijn tijd, dus daar heb ik iets minder mee :$
Heb nog net Jack Middelburg een beetje bewust meegemaakt nadat hij de TT won.
 
Laatst bewerkt:
de sfeer is anders dan 10 jaar terug,vroeger kon je lekker op het paddock kijken dat kan nu niet meer, je mag blij zijn als je via via een paddock kaart kan bemachtigen. maar voor dat je daar naar binnen gaat moet alles gescand worden. je kan alleen nog maar achter de pitboxen komen, de hospitality area en de motorhomes daar kom je echt niet zomaar meer in de buurt.

de huidige sfeer bij de superbikes is de sfeer van 15 jaar terug motogp.

wat dat betreft is dorna de boel echt aan het kapot maken, lees uitmelken
 
Beter zie je het nooit, dan thuis voor de HD-buis. En de zo genaamde gezelligheid in Assen is er allang niet meer, en als je pech hebt is je motor ook nog gejat na afloop.
 
Laatst bewerkt:
de sfeer is anders dan 10 jaar terug,vroeger kon je lekker op het paddock kijken dat kan nu niet meer, je mag blij zijn als je via via een paddock kaart kan bemachtigen. maar voor dat je daar naar binnen gaat moet alles gescand worden. je kan alleen nog maar achter de pitboxen komen, de hospitality area en de motorhomes daar kom je echt niet zomaar meer in de buurt.

de huidige sfeer bij de superbikes is de sfeer van 15 jaar terug motogp.

wat dat betreft is dorna de boel echt aan het kapot maken, lees uitmelken


Het is precies zoals hierboven omschreven.
 
K ga er zoals elk jaar heen, vanaf 1979 voor het eerst, alleen 1983 gemist ivm verblijf in buitenland.
Ga dit jaar voor het eerst met me beide zonen welke in tussen ook motorrijden.
 
ik ga, wilde eerst thuisblijven maar ga toch

en slechter weer dan tijdens de WSB zal het waarschijnlijk niet worden
 
hopelijk blijft mooi en droog.. vorig jaar met zo'n 13 graden was echt ..brrrrrrrrrrrrrrr

Vorig jaar was inderdaad klote weer. Maar de warmte van 1976 hoef ik ook niet meer en de hagel in 1982 was ook geen fijn TT weer. Ik stel voor een graat of 22 en een zonnetje erbij.
 
Hier iemand interesse om een kaartje voor de Winterdijktribune over te nemen?
 
Vorig jaar niet kunnen gaan omdat ik toen getrouwd ben, en dit jaar wel weer van de partij. Al 15 jaar achter elkaar aanwezig op de stekkenwal.

En naderhand lekker een biertje drinken met Iwema bij Napoleon
 
Nu al 8 jaar naar de training geweest met mijn schoonzus, nog een grotere motorliefhebber dan ik ben. Vorig jaar met mijn vrouw. Was het met me schoonzus toch gezelliger, 2 jaar geleden won haar zoon nog een crossbike bij de loterij. Wordt weer op donderdag en vrijdag, wedstrijd kijk ik thuis wel met het live geluid als de deuren open staan.(woon op 3 km afstand geluid draagt ver genoeg.)
 
Nu al 8 jaar naar de training geweest met mijn schoonzus, nog een grotere motorliefhebber dan ik ben. Vorig jaar met mijn vrouw. Was het met me schoonzus toch gezelliger, 2 jaar geleden won haar zoon nog een crossbike bij de loterij. Wordt weer op donderdag en vrijdag, wedstrijd kijk ik thuis wel met het live geluid als de deuren open staan.(woon op 3 km afstand geluid draagt ver genoeg.)

Dat wordt scheiden!
 
Vorig jaar niet kunnen gaan omdat ik toen getrouwd ben, en dit jaar wel weer van de partij. Al 15 jaar achter elkaar aanwezig op de stekkenwal.

En naderhand lekker een biertje drinken met Iwema bij Napoleon
Hoe stom kon je zijn om op deze dag te trouwen _O-

Maar een hoop negatieve reacties hier :X Wij gaan in ieder geval wel weer, sfeer maak je zelf!!!
 
Vorig jaar niet kunnen gaan omdat ik toen getrouwd ben, en dit jaar wel weer van de partij. Al 15 jaar achter elkaar aanwezig op de stekkenwal.

En naderhand lekker een biertje drinken met Iwema bij Napoleon


Je bent dit jaar dus niet meer getrouwd? :+

Die regen vorig jaar was op een gegeven moment wel vervelend omdat het zo hard ging dat mijn bierglas vol bleef :+
Normaal neit erg maar het gaat zo waterig smaken....
 
Zolang er mensen heengaan blijf je de prijsstijgingen in stand houden lijkt mij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan