TT-assen komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, ook ik weer van de partij. voor de 21 of 22ste keer zonder een keertje gemist te hebben.
Sfeer word ieder jaar minder, zo ook de races (vind ik). Mis het 2 takt gehuil
 
volgende week dinsdag mijn rijbewijs ophalen, en de woensdag daarna de motor!
goedkoop kaarten kunnen kopen via de abn amro, dus ik ben er ook bij dit jaar!
 
Ik ga al jaren niet meer, en eerlijk gezegd begrijp ik niet dat mensen hier zeggen dat ze de sfeer niets meer aan vinden, de races minder vinden worden, maar toch gaan, omdat ze dat nu eenmaal al zoveel jaar doen zonder onderbreking.
 
Ik ga al jaren niet meer, en eerlijk gezegd begrijp ik niet dat mensen hier zeggen dat ze de sfeer niets meer aan vinden, de races minder vinden worden, maar toch gaan, omdat ze dat nu eenmaal al zoveel jaar doen zonder onderbreking.
Och. Als je al jaren met dezelfde vrouw gaat wordt de sex ook minder, maar toch blijf je het doen
:+

TT wordt minder, maar blijft natuurlijk nog steeds een vet gaaf evenement.
Alleen vroeger (500 cc tijd :} :} :} :} ) was het gewoon NOG gaver.
 
Mijn kaarten zijn in ieder geval binnen, dus ik heb er zin in. Het is voor mij de eerste keer dus vandaar nog even een vraag; zijn er lange wachttijden bij de entree en wat is het handigste tijdstip om op zaterdag te arriveren ? :]
 
wachttijd valt meestal wel mee, en zo vroeg mogelijk voor het mooiste plekje!
 
Laatst bewerkt:
wachttijd valt meestal wel mee, en zo vroeg mogelijk voor het mooiste plekje!

Hoofdtribune is gewoon nog steed goed te doen, ook qua sfeer.... En je hebt een perfect zicht op de paddock én de rest van de baan middels de schermen (Thanks Dorna).

't is alleen lullig dat je tijdens de start niet meer "aan" de grid mag staan..... maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar is ook mijn 1e keer. Ik ben van plan om met de motor te gaan, en ook het weekend er te zijn. Iemand nog tips voor een goede camping?
 
Ik ga niet meer.
Vooral omdat de prijzen erg hoog geworden zijn en er steeds meer beperkingen bij komen. Ik geloof dat je nog net een pakje kauwgom van thuis mee mag nemen en de rest is verboden.
Misschien dat dit soort regels wel nodig zijn bij zulke grote evenementen maar ik ga dan liever naar classic races. (misschien ook omdat ik wat ouder wordt :+ )
 
Motor!
anders sta je lekker in de file terug..

Heb alleen geen zin om de hele dag met power ranger pak rond te huppelen....
images


en niet te vergeten, als het regent dan smelt je.... Echt waar !

ff kijken of we dat kunnen tackelen en dan ga ik op de motor 8-)
 
Vorig jaar niet kunnen gaan omdat ik toen getrouwd ben, en dit jaar wel weer van de partij. Al 15 jaar achter elkaar aanwezig op de stekkenwal.

En naderhand lekker een biertje drinken met Iwema bij Napoleon

Kon je niet op start - finish het ja woord geven aan elkaar? ;)
 
Nog even een vraag die mij te binnenschiet: kan je bij het circuit normaal parkeren (verharde parkeerplaatsen) of hebben daar onverharde parkeerplaatsen (zeg maar: weiland of zandgrond).
 
Het is allemaal weiland waar betonnen randen in zijn gelegd, zodat je jiffy op beton staat en niet kan wegzakken. Geen omvallende motoren dus, zoals vroeger wel gebeurde.
 
Ik ga niet ieder jaar, ligt een beetje aan het weer ook, maar wat mij wel opvalt is dat de laatste jaren het aantal dronken idioten steeds groter wordt.
Wat me ook is opgevallen de laatste paar jaar is dat (wij zitten altijd ergens tussen mandeveen en ruskenhoek (vroeger meer mandeveen duikersloot, na verleggen van de baan daar, vooral meeuwenmeer/ruskenhoek) waar je ook zit, er zit altijd binnen 10 meter wel iemand de hele dag te blowen -O- En dat spul stinkt!
Ik vraag me ook altijd af, waarom zou je 45 euro voor een kaartje betalen om vervolgens geen seconde van de race mee te maken? Het zij dronken of stoned.
 
Inderdaad....En hoe je er als vrouw ook bij loopt of eruit ziet (of zet als man zijnde een pruik met lange haren op), je wordt daar na geroepen alsof je een stuk los lopend vee bent waar een piem0l in moet. Mannen die dronken zijn.... :') Best trieste bedoening! :r

In ieder geval hopen op mooi weer dit jaar! En anders gaan mooi de regenlaarzen mee. 8-)
 
Inderdaad....En hoe je er als vrouw ook bij loopt of eruit ziet (of zet als man zijnde een pruik met lange haren op), je wordt daar na geroepen alsof je een stuk los lopend vee bent waar een piem0l in moet. Mannen die dronken zijn.... :') Best trieste bedoening! :r

In ieder geval hopen op mooi weer dit jaar! En anders gaan mooi de regenlaarzen mee. 8-)

Ja idd... Dit jaar met de motor naar de superbikes geweest.. Overal werden we aangesproken en nagekeken.. Daar word je na 5 minuten ook behoorlijk zat van :r
 
Ja idd... Dit jaar met de motor naar de superbikes geweest.. Overal werden we aangesproken en nagekeken.. Daar word je na 5 minuten ook behoorlijk zat van :r
Dit jaar is mijn haar bruin in plaats van hoogblond. Dat zal al een heel stuk schelen! :Y Dan nog een Rossihoed er over heen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan