TT-assen - Wat zijn de beste plaatsen?

TT Assen - de beste zitplaats?

  • Hoofdtribune

    Stemmen: 5 8,2%
  • Talud / S bocht tribune

    Stemmen: 2 3,3%
  • Haarbostribune

    Stemmen: 4 6,6%
  • Strubbentribune

    Stemmen: 7 11,5%
  • Stekkenwal tribune

    Stemmen: 15 24,6%
  • De Bult Tribune

    Stemmen: 1 1,6%
  • Winterdijktribune

    Stemmen: 12 19,7%
  • Finishtribune

    Stemmen: 15 24,6%

  • Totaal aantal stemmers
    61
Red69 ,als je kaartjes zoekt voor de hoofdtribune ,ik heb er misschien nog wel 4 over ,vak M rij 3 tegenover start /videoscherm }) .

Hoezo heb je ze misschien over?

Anyway dank voor het aanbod, maar ik laat hem schieten. Heb bij niet TT races al een paar keer daar gezeten, los van de fijne blik op de grid girls en de start vind ik andere plekken leuker.
 
Heeft iemand een overzicht van waar alle beeldschermen staan?
Afgelopen TT hadden we kaarten geboekt voor de Bult tribune, deze was niet echt goedkoop maar het leek me een leuke plek :)

Na 2 uur lopen kwamen we aan bij onze plaatsen.. GEEN beeldscherm, alleen een megafoon om ons op de hoogte te houden :? Dit wil ik dit jaar voorkomen en hoop dat iemand me een kaartje kan laten zien waar alle screens staan aangegeven :) Ik heb de hele tt site al doorzocht maar nix gevonden :X

thx :)
 
Heeft iemand een overzicht van waar alle beeldschermen staan?

Staat op de site van TT-assen geloof ik


Mooiste plek: Meeuwenmeer

Je kunt de rijders een heel lang stuk volgen, en als ze uit die dubble rechter komen (mandeveen/duikersloot) vol op het gas door die knikken naar de bult :9~

Oh ja,

tis daar ook nooit zo druk bij de trainingen, ook wel lekker
 
Schopje om wat meer respons te krijgen!

Hop schop!
 
Ik weet het, het is nog geen weer om eraan te denken :( . Desalniettemin een schopje.
 
Willen dit jaar weer eens op de haarbostribune zitten.
Ga ieder jaar naar de TT en af en toe ook superbike (dit jaar zeker)alle plaatsen al zo'n beetje gehad. Ik zit alleen even te kijken welk vak we het beste kunnen zitten. Op www.tt-assen.nl werd mij niet duidelijk hoe de vakken per tribune verdeeld zijn (of ik kon het niet vinden). iig geval wil ik zo dicht mogelijk bij de bocht liefst pal of net iets voor de haarbocht zitten. Iemand enig idee voor welk vak ik dan de kaarten moet bestellen :?

Thanx :)
 
ook handig... 8-)

full
 
winterdijk tribune zaterdag met de training :? zien we dan wel ,

Voor de 1e x op de :] naar de TT super !!

Naar de tt ben ik wel al vaker geweest ook naar SB
:P
 
heb ik ook kaarten voor, kan alleen nergens op internet de vakverdeling vinden. ik zit in vak LW, rij 18. is dit meer aan de finishtribune-kant of juist meer richting de andere kant? hoeveel rijen zijn er eigenlijk op die tribune?
ey,

waar kun je eigenlijk de kaartjes bestellen?

edit: laat maar
 
Laatst bewerkt:
Da's altijd, de TT is de enige GP race die op zaterdag. Op zondag zit iedereen in de kerk.


tis een traditie daarom wordt ie ook niet veranderd

en vroeger had het inderdaad met de kerk te maken tegenwoordig merk je daar helemaal niks van
 
Mooiste plek: Meeuwenmeer

Je kunt de rijders een heel lang stuk volgen, en als ze uit die dubble rechter komen (mandeveen/duikersloot) vol op het gas door die knikken naar de bult :9~

Oh ja, 't is daar ook nooit zo druk bij de trainingen, ook wel lekker
Euh, zoals je het hier beschrijft..rijden 'ze' dus de verkeerde kant op! :X
 
als je het goed gaat bekijken heeft iedere bocht wel z'n eigen charme, maar de strubben, mandeveen en veenslang zijn qua uitzicht erg mooi en de Gt, meeuwenmeer en nationale bocht voor de spectaculaire bochten techniek, en hoofdtribune voor het acustiekje.
OK OK heb wel wat tribunes gemist maar ieder plekje heeft wel wat zoals gezegd.
 
YES! *D Op de beurs dus toch nog een plek op de nieuwe 'zweef-finishtribune' kunnen reserveren! :} Dat wordt een mooie TT.. :9
Nu maar hopen dat ze de stoeltjes niet net als bij de hoofdtribune zo kort op elkaar zetten. :(
Je zou maar naast iemand met een dikke kont komen te zitten, dan heb je de hele dag een ongewilde billen vrijpartij.
Ik ga wel op meeuwemeer zitten of liggen, prima overzicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan