Tuono Bastards Deel 21

Wel een hele mooie gezien in Duitsland, maar dan ben je 1400 km verder om weer terug thuis te zijn. Bovendien komt mijn duits niet verder dan "Bitte ein Bitt""
 
Heeft mee te maken of je een linkpijp plaatst met Kat. Dan wel!
maar aan gezien je een low race (CR-T?? )gaat kopen zou ik er maar een race map op laten zetten, omdat er geen Kat in de linkpijp zit en de uitlaat vrij kort is, volgens mijn vermeld SC projects dat op hun site.
Maar wat ivoschrien zegt klopt ook, meten is weten, en de lange akrapovic demper doet het goed op een tuono, dat heeft hij gezien op de testbank bij pajic Racing.
Race map veranderd oké de motor mappings zoals Sport, Track, Race. Ook loopt die zuiniger en beter, en zet de klep open in de uitlaat.
Na wat research komt er een race mapping op van roke in Mijdrecht. Sc low race inderdaad. Servo motor gaat er uit en er komt een Servo eliminator in. Moet voldoende zijn toch
 
Ziet er mooi uit maar hangt inderdaad wel wat laag.
denk dat ik voor de evotech ga of de R&G racing




Deze past alleen op de 2011-2016, tuono’s niet op de 2017+ Deze hebben schijnbaar een andere aansluit diameter.
Ik heb een volledig systeem gekocht op m'n eerste Factory van 2015 en is mee verhuisd naar de huidige 2018
Heb nu een SC demper en linkpijp op de bovengenoemde voorbochten aan laten sluiten. De binnenmaat van de linkpijp is 60mm.
 
Klopt! Het knopje om door de menu’s heen de ‘bladeren’ werkt niet. Is dit een bekend probleem? Iemand enig idee waar ik zo’n knopje kan bestellen?
Dat ik mijn 2007 nog had moest ik een paar x per jaar deze met contactspray inspuiten en tegelijk wat rommelen/indrukken.

Volgens mij niet los te koop maar is toch garantie ...?
 
Dat ik mijn 2007 nog had moest ik een paar x per jaar deze met contactspray inspuiten en tegelijk wat rommelen/indrukken.

Volgens mij niet los te koop maar is toch garantie ...?

Ik had hetzelfde op mijn Gen2, knopje defect, heel vervelend, heb hem vervangen door onderstaande, kun je mooi aan de klem van de koppelingscilinder plaatsen:


Mijn knopje deed het volgens de multimeter wel, na vervangen deed alles het weer:)
 
Wauw. Klopt helemaal. Thanks voor de tip! Er staat een icoontje van een killswitch op, dus vandaar dat ik het er niet achter had gezocht. Nogmaals dank!
Was een gokje, omdat ik het gevraagd had aan hem. Alleen had hij er geen antwoord op. Veel plezier met de Tuono, je bent mij voor.
 
Was een gokje, omdat ik het gevraagd had aan hem. Alleen had hij er geen antwoord op. Veel plezier met de Tuono, je bent mij voor.
Dank je wel. Ik zag 'm gisteren staan, ben gelijk gaan kijken en heb 'm gelijk meegenomen. Sorry dat ik je voor ben, maar er staan er nog wel een aantal mooie te koop in deze prijsklasse.
 
Dank je wel. Ik zag 'm gisteren staan, ben gelijk gaan kijken en heb 'm gelijk meegenomen. Sorry dat ik je voor ben, maar er staan er nog wel een aantal mooie te koop in deze prijsklasse.
Ik vond deze interessant vanwege de vering update en zag er mooi uit.
Weg is pech. Maakt niet uit, zoveel haast heb ik niet.
 
Ik krijg volgende week een akra race mapping op de Tuono. Dit word gedaan door roke in Mijdrecht. Kan iemand mij vertellen of dat er dan ook Aprilia racing op je dashboard komt te staan. Dit is op een Tuono uit 2017
 
Vandaag een paar kortere ritjes gemaakt. Paar keer het probleem gehad dat de Tuono niet wilde starten.

Heb de accu een paar uur aan de druppellader gehad, en toen startte hij wel weer.
Na een ritje van 20km. Half uurtje stil gezet, en opnieuw startte de Tuono niet.
Na een paar keer proberen sloeg hij weer aan.

Ik heb hier en daar gelezen dat het aan het startrelais zou kunnen liggen. Waar kan ik deze vinden en is dit makkelijk zelf te vervangen?

Bedankt voor de reactie’s
 
Vandaag een paar kortere ritjes gemaakt. Paar keer het probleem gehad dat de Tuono niet wilde starten.

Heb de accu een paar uur aan de druppellader gehad, en toen startte hij wel weer.
Na een ritje van 20km. Half uurtje stil gezet, en opnieuw startte de Tuono niet.
Na een paar keer proberen sloeg hij weer aan.

Ik heb hier en daar gelezen dat het aan het startrelais zou kunnen liggen. Waar kan ik deze vinden en is dit makkelijk zelf te vervangen?

Bedankt voor de reactie’s
Je hebt volgens mij 3 maanden garantie
 
Vandaag een paar kortere ritjes gemaakt. Paar keer het probleem gehad dat de Tuono niet wilde starten.

Heb de accu een paar uur aan de druppellader gehad, en toen startte hij wel weer.
Na een ritje van 20km. Half uurtje stil gezet, en opnieuw startte de Tuono niet.
Na een paar keer proberen sloeg hij weer aan.

Ik heb hier en daar gelezen dat het aan het startrelais zou kunnen liggen. Waar kan ik deze vinden en is dit makkelijk zelf te vervangen?

Bedankt voor de reactie’s
Startrelais is alleen verdachte als startmotor niet rond gaat. Of juist nooit weer uit gaat :+
Verder is dit model berucht om 1. Dynamo en 2. Bruine stekkers. Maar als ik jou was zou ik m lekker naar Dipi brengen, garantie mag wel voor die vraagprijs imho.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Terug
Bovenaan Onderaan