Hi mannen,
helaas heb ik mijn Tuono 1100 V4 Factory verkocht omdat ik er weinig tijd voor had om te rijden met de geboorte van ons dochtertje.
Nu heb ik nog aantal spullen te koop voor de Tuono V4 1000 en voor de Tuono V4 1100.
Zadel van een Tuono 1100 Factory, een hele goedkope maar super fijne upgrade voor je Tuono 1000 V4 (85,-)
MRA ruitje zwart Tuono 1000 V4 (45,-)
MRA ruitje helder Tuono 1000 V4 (45,-)
Ohlins shock van een RSV4 Factory, super upgrade voor je Tuono (375,-)
ECU zodat je de originele kunt laten herprogrammeren en toch je garantie behoud of later de geprogrammeerde ECU weer los kunt verkopen en de originele kunt behouden als je je motor verkoopt. (150,-)
Akrapovic racing linkpijp (60mm dacht ik) van titanium (220,-)
≥ Aprilia Tuono 1100 zitje zadel ruitje shock ecu - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
≥ Ohlins shock Aprilia Tuono RSV 4 Factory - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
Had ik graag bij willen zijn maar zijn dan op vakantie
Nope, ik ga naar dat andere circuit in NL, zelf rijden :DGaan er hier nog meer naar ital-day 2 september?
vind het meer een duc feestje
vind het meer een duc feestje
Goedemiddag,
Ik bezit sinds een maandje of 4 een tuono uit 2006, dus 2gen. Ik heb afgelopen week gemerkt dat er soms wat druppels benzine uit het overloopslangetje bij de zijstandard komen. Ik heb verschillende dingen getest en kan zeker stellen dat het gebeurt bij een redelijk tot hele volle tank icm met sportief rijgedrag (dus veel op het gas en af en toe met het voorwiel omhoog). Ik heb het ook gestest bij normaal beschaafd rijden met verschillende tankniveaus maar hier heb ik het tot op heden nog niet ondervond.
-is dit normaal of is dit het begin van het lekke slangen kwaaltje?
-ik lees nooit over dit kwaaltje bij een 2gen?
-kan het komen door dat de motor meer benzine vraagt bij hogen toeren of door veel klotsen in de tank?
Ik hoor graag jullie mening/ervaring!
Mvg
Dennis
Hallo allemaal. Na jaren van afwezigheid, mbt posten, toch maar weer eens reageren.
Ooit besloten niet meer te posten maar door veel te lezen over de tuono, nu toch maar weer een reactie.
Ooit in een ver verleden het allereerste zx-6r topic gestart, waarna ik al snel een gen1 tuono aanschafte. Met de oer heb ik 7 fantastische motorjaren gehad. Ontzettend genoten van die dikke tweecilinder. Sinds vorig jaar de gelukkige eigenaar van een v4. Wederom een fantastische motor die ik nog veel te veel rijd als een tweecilinder. De gewenning duurt even zullen we maar zeggen.
Net als bij mijn oer, houd ik ervan om ook mij v4 te voorzien van een hoop ‘persoonlijke’ elementen: o.a. veel Carbon (wel in verhouding) andere velgen, kuipruit, remhendels, led knipperlichten, leo Vince demper (echt de mooiste op een v4) navi, stickers, rsv4 kont, (met carbon afdekkapje ) etc etc etc..
Langs deze weg min introductie. Mijn intentie is het om nu weer wat actiever te gaan posten.
Groeten!
[afbeelding]
Goedemiddag,
Ik bezit sinds een maandje of 4 een tuono uit 2006, dus 2gen. Ik heb afgelopen week gemerkt dat er soms wat druppels benzine uit het overloopslangetje bij de zijstandard komen. Ik heb verschillende dingen getest en kan zeker stellen dat het gebeurt bij een redelijk tot hele volle tank icm met sportief rijgedrag (dus veel op het gas en af en toe met het voorwiel omhoog). Ik heb het ook gestest bij normaal beschaafd rijden met verschillende tankniveaus maar hier heb ik het tot op heden nog niet ondervond.
-is dit normaal of is dit het begin van het lekke slangen kwaaltje?
-ik lees nooit over dit kwaaltje bij een 2gen?
-kan het komen door dat de motor meer benzine vraagt bij hogen toeren of door veel klotsen in de tank?
Ik hoor graag jullie mening/ervaring!
Mvg
Dennis
RN-Motoren - Uw Aprillia Specialist uit het Noorden - Webshop mischien kunnen ze je hier veder helpen.
Heeft het MRA SportScreen ook zo'n bolling ter hoogte van de toerenteller net zoals bij het originele screen? Bij mijn vorige motor (Kawasaki Z750) had ik namelijk ook een screen van MRA die knelde aan de bovenzijde van de toerenteller. Hierdoor is het screen na verloop van tijd gescheurd.