midlifecrisis
MF veteraan
Wat voor maat achterband gebruik je eigenlijk?Dat kan en is ook slimmer, maar ik vind leuk om te doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor maat achterband gebruik je eigenlijk?Dat kan en is ook slimmer, maar ik vind leuk om te doen.
190-55
Persoonlijk vindt ik een 190-60 ook wel fijn rijden
zo'n multimeter is abracadabra voor mij, je hebt hem wel goed staan?
Ik zie links Voltage staan, gelijk en wisselspanning , wissel is dat golfje en gelijk is dat streepje met de stippellijn eronder.
Als het verschil tijdens het indrukken van de startknop zo klein is denk ik dat je startrelais niet werkt,
als je je plusdraad vanaf de accu volgt kom je daar vanzelf bij uit. Of heb je de startmotor nog niet ingebouwd/aangesloten?
Als je op de startknop drukt moet er spanning op een van de 2 kleine stekkertjes komen, de andere stekker is waarschijnlijk massa, als dit niet het geval is zou ik beginnen met de zekeringen, dan de startknop, en als laatst de bedrading.
Die 14,2 Volt, is die net na het laden? , morgenochtend zou de spanning rond de 12,7 moeten zijn. (als de accu tot rust is gekomen)
Waar kom je vandaan?
Hoi mede Tuono rijders
Ook maar eens de overstap gemaakt van de Tuono 1000 RR gen 2 (2011) naar de Tuono 1100 RR V4 (2015).
Nu heb ik een vraag: rijdt er iemand van jullie met het Osco kettingsmeersysteem en zoja waar heb je die dan bevestigd?
Ben erg benieuwd.
Ik heb geen Tuono meer maar hier had ik hem geplaatst, ik smeer trouwens met Kroon XS100 kettingzaag olie op het voortandwiel (doe je toch stapvoets)
Stukje aluminium hoeklijn 50x50 op maat gemaakt.
Doe het nog steeds zo, alleen nu bij de KTM.
Edit: sorry, ik zie nu pas dat je het vraagt voor de V4
Bekijk bijlage 1439053
Maar voor o.a. mij wel handig
Wel nog een vraagje; waarom heb je 'em rechts geplaatst? Je smeer uiteindelijk toch aan de linker kant...
Er staat een Tuono Factory op MP te koop voor de liefhebbers.
Is dus de mijne die voor een redelijk bedrag weg kan/mag. Voorlopig ff niks is de planning, straks wellicht weer een nieuwe met active vering maar zal jaartje of wat duren nog.
Woonwerk brommertje is in te ruilen trouwens, n.n.t.b. dus.
Wat een vet ding he! Tuono versie komt misschien in 2021...Nieuwe RS660 en Tuono 660 zien er wel gelikt uit zeg...
Enige minpuntje dat ik kan benoemen is dat het aluminium brugframe nu zwart gecoat lijkt...
denk overigens dat de nieuwe Tuono en RSV 1100 v4 modellen ook deze vette voorkant gaan krijgen ?
Ja goed, de Ohlins achterveer is wel echt een groot verschil t.o.v. de sachs. Zelfs op wegen met veel hobbels en richels blijft het achterwiel aan de weg geplakt. Echt wel een aan te raden upgrade (of gelijke een Factory kopen :-)Gouden spulletjes! Hoe bevalt de vering?
Die zijn geschikt voor A2 rijbewijs te maken En om eerlijk te zijn is 95 pk bij normaal straatgebruik meer dan voldoende. Bij echt hooligan en circuit ga je pas te kort komen denk ik.Toffe fietsen inderdaad. Toch vraag ik me af of hier markt voor is. 660cc is wel erg weinig. De Shiver 900 verkoopt al amper (onterecht, wat mij betreft). Waarom zou iemand dan wel een Tuono 660 aanschaffen? Wel mooie apparaten.
Die zijn geschikt voor A2 rijbewijs te maken En om eerlijk te zijn is 95 pk bij normaal straatgebruik meer dan voldoende. Bij echt hooligan en circuit ga je pas te kort komen denk ik.
Maar de half gekuipte versie is wel vet.