Ik heb de oude eraf gehaald en nieuwe op dezelfde locatie geplakt.
Bekijk bijlage 1434990
Rechts zie je waar de oude sticker heeft gezeten.
Dit is het eindresultaat
Bekijk bijlage 1435007
Erg netjes geworden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de oude eraf gehaald en nieuwe op dezelfde locatie geplakt.
Bekijk bijlage 1434990
Rechts zie je waar de oude sticker heeft gezeten.
Dit is het eindresultaat
Bekijk bijlage 1435007
Vandaag bij Lelystad wat rondjes gereden, waarvan een deel in serieuze regenLaat even weten hoe het bevalt met deze doorsteek,
Ik vergis me betreft de remblokjes, ik heb er in elke klauw 4 kleintjes zitten.
Mijn Tuono is van begin 2007 maar de productiedatum is 2006.
Die Arai heb ik ook, matzwart dat wel. Fijn helmpje!
Ik weet dat het op hogere snelheden onstabiel kan aanvoelen/worden,Vandaag bij Lelystad wat rondjes gereden, waarvan een deel in serieuze regen
Bekijk bijlage 1435754
Maar.... de voorvork is top, erg blij met de combinatie van nieuwe veren, olie en seals en de doorsteek bevalt goed, de motor stuurt fijner in. Nadeel lijkt dat de achterkant soort van zoekerig is op snelweg. Binnenkort eens contact opnemen met Hyperpro en weer wat proberen.
Dat is wel erg snel,Bij 120+ kmh lijkt de motor wat zoekerig te worden.
Nou zat ik nog eens te denken, bedoel je voor of achter?Alles is verder in orde.
Ik zal eerst de veervoorspanning weer terug omhoog zetten, ik weet van de Z1000 en Shiver dat die hier ook gevoelig voor zijn.
3 ringen doorsteken en dan achter ook nog omhoog draaien ????????????????Achter inderdaad.
3 ringen doorsteken en dan achter ook nog omhoog draaien ????????????????
Ik hoor graag hoe het wel moet.
We praten over voor 1cm omlaag en achter 1 cm omhoog.
Ben benieuwd naar je tips!
Conclusie vandaag van Hyperpro:
De voorvork 3 ringen doorsteken en de kont zo hoog als ie nu staat is normaal geen probleem.
Probleem zit hem in het balhoofd, lagers zijn versleten.
Voor nu op zoek naar een punt waar de motor weer stabiel voelt door te spelen met de hoogte van de voor en achterkant en daarnaast het balhoofdlager laten vervangen.
Al kunnen rijden?Schokbreker helemaal schoon gemaakt en voor revisie en onderhoud bij HK suspension geweest.
Vanochtend eronder geschroefd - ben benieuwd hoe het rijdt.
Bekijk bijlage 1435379
Klinkt beetje zonde van je tijd on voor nu weer te gaan zoeken naar de juiste configuratie als het vervangen van balhoofdlager daadwerkelijk probleem is. Kun je dat niet eerst doen en dan eventueel achteraf nog wat fine-tunen?