Wat denk jij zelf ?Ckers!!! Hoe heb je de supercorsa’s ervaren op een nat wegdek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk jij zelf ?Ckers!!! Hoe heb je de supercorsa’s ervaren op een nat wegdek?
Veel beter dan ik dacht. Maar (zeker omdat het m'n eerste keer op het circuit was) ik heb relatief rustig aan gedaan met optrekken toen het echt nat was.Ckers!!! Hoe heb je de supercorsa’s ervaren op een nat wegdek?
Niet persé goedWat denk jij zelf ?
Respect met de SCs. In september ga ik 4000km in de Alpen rijden met de Tuono, maar voor de zekerheid gaan er dan wel Rosso 4’s onderWat een ontzettend mooie fiets blijft het toch Bekijk bijlage 1660675
Eigenlijk werken de SuperCorsa's pas goed bij een hogere buiten temperatuur en warm asfalt.Niet persé goed
Goed om te weten! Binnenkort maar andere banden eronder zetten danEigenlijk werken de SuperCorsa's pas goed bij een hogere buiten temperatuur en warm asfalt.
Op natte ondergrond, hebben ze weinig grip en zijn ronduit gevaarlijk.
Wanneer je een goede band voor openbare weg met goede grip ( ook op natte ondergrond ) wilt hebben.
Kan je beter voor de Diablo Rosso Corsa 2 gaan........ kan je óók een vlotte tijd mee zetten op het circuit
Er is eindelijk een update van aprilia voor het MIA systeem en dan heb je navigatie op je display dan hoef je niets meer op je stuur te monteren.Ha, zelfs mijn Garmin Edge Explore doet het er prima op. Wel n beetje klein..... maar hij doet wat ie moet doen. De weg wijzen......Bekijk bijlage 1657181
Is dit een SW update die de dealer moet uitvoeren? Volgende week de 1K beurt. Zouden ze het gelijk mee kunnen nemen... Of gaat het om een update van de app?Er is eindelijk een update van aprilia voor het MIA systeem en dan heb je navigatie op je display dan hoef je niets meer op je stuur te monteren.
Na een TL1000S, TL1000R en RSV Mille eindelijk een twin gevonden die van alle vorige twins de combi biedt die ik zocht. Als opvolger van mijn K2 GSXR1000 was de TLS toch iets te tam en de TLR wat te lomp/log. Toen een Mille gekocht met als plan hier een Tuono van te maken. Net een Mille en Tuono kroonplaat+risers gekocht, toch nog eens op internet gekeken en een gen2 Tuono gevonden...
Na wat wikken en wegen toch maar besloten alle andere twins te verkopen en de Tuono te halen. Na wat 'opstartprobleempjes' met de laadspannning de Tuono meegenomen voor een paar dagen rijden in de Duitse Eifel en dit is erg goed bevallen! Eindelijk weer een motor die het rijplezier geeft waarnaar ik op zoek was. Voorlopig mag de Tuono blijven, al is een gen2 Factory toch ook wel erg aantrekkelijk...
Laatste foto voordat de Mille de deur uit ging
Met de Mille R van een vriend van me
Even aan de druppellader in DE...
De Italianen beginnen in de meerderheid te komen
Eerste proefritje naar het TT-Circuit Assen
Néé joh !De 2008 factory met goeden velgen vind ik de mooiste
Heb em net verkocht voor een B King Bekijk bijlage 1661537
De 2008 factory met goeden velgen vind ik de mooiste
Heb em net verkocht voor een B King Bekijk bijlage 1661537
Verdorie! Wel een mooie Bking, nooit genoeg carbon! Godspeed!De 2008 factory met goeden velgen vind ik de mooiste
Heb em net verkocht voor een B King Bekijk bijlage 1661537
Thx, ja hoorde ik iets van. Heb het lampje brandend, maar ga de dealer vragen als tijdelijke fix, of ze de krukas kalibratie kunnen uitvoeren.Ben je er trouwens ook van op de hoogte dat aprilia bezig is met het schrijven van nieuwe software voor je motormanagement dit omdat bij de meeste nieuwe tuono's het motorstoringslampje nog wel eens vervelend kan doen , staat allemaal iets te strak in de software vanwege euro 5.
Krukas kalibratie is bij mij al 2 keer uitgevoerd en heeft het probleem met het lampje niet opgelost , ik wacht wel op de nieuwe software , afgelopen weekend had ik het lampje weer aan maar was na een aantal km ook spontaan weer uitThx, ja hoorde ik iets van. Heb het lampje brandend, maar ga de dealer vragen als tijdelijke fix, of ze de krukas kalibratie kunnen uitvoeren.
Blijft bijzonder dat er geen patroon in dit probleem zit. Bij mij is ie nog steeds niet terug na 1000den km. Huidige staat van software I guessKrukas kalibratie is bij mij al 2 keer uitgevoerd en heeft het probleem met het lampje niet opgelost , ik wacht wel op de nieuwe software , afgelopen weekend had ik het lampje weer aan maar was na een aantal km ook spontaan weer uit
Hulzen laten zitten.Vandaag mijn nieuw ingewikkelde stator van Sevior binnengekregen. Zit er weer uit als nieuw, wat dir eigenlijk ook is. Nu heb ik een vraag; op de uiteindes van de draden zitten hulzen. Moeten deze blijven zitten met het solderen?
Solderen met een huls ken ik namelijk niet, normaal wikkel in de draden in elkaar en laat ik ze vol lopen met tin.
Hieronder een foto van de hulzen:
Uiteraard het standaard lijstje welke voor iedere motor geld. Daarnaast specifiek onderhoudshistorie zodat je na kan gaan of de km stand kloppend is. Deze wil bij sommige nog wel eens gereset zijn na problemen met het laadsysteem. Dat is meteen het tweede punt. Er zijn 2 stekkers van het laadsysteem welke nog weleens willen coroderen. Daarnaast is de stator een zwak punt. Vraag dus even wat hier aan gedaan is.Beste Tuono rijders,
Ik wil en ben aan het kijken voor een naked bike. Nu is mijn oog gevallen op een tuono R uit 2007 met 25.000km op de teller.
Waar moet ik op letten als ik eventueel ga kijken?
Alvast bedankt en sorry dat ik zo even "inspring" in het topic.
Greetz