Dag Aprilianen,
ik overweeg weer op een Aprilia te stappen, na een overhaaste overstap van een Caponord naar een Honda VFR 1200 F. De Caponord liet me namelijk nogal schrikken, door bij 120+ km/h de olie de vrije loop te laten. Gelukkig is de A73 over grote delen redelijk recht en was de vloer van het toch bereikte tankstation vloeistofdicht.
Nu twijfel ik toch weer om terug te vallen op de Emozione en wel in de vorm van een Tuono V4 2012. Maar wat zijn hier mogelijke issues? Het is overigens geen APRC. Of zou dat een betere keus zijn?
Ik hoor graag jullie ongekleurdeen deskundige mening...
Hallo Roger
Goede keus z,n V4r
Zelf heb ik ook een V4r van 2013 en geen APRC.
Ik heb het pakket nooit gemist , het is meer een hebbe dingetje.
Maar ik zit er aan te denken om hem in te ruilen voor een MT10.
Dus hierbij is de mijne ook te koop.
Nee man!
Ik ben bezig met opruimen en kwam nog wat spullen tegen iemand intresse?
- Laser uitlaat met E keur zonder killer. Komt met bijpassende Eprom 100,-
- Spanningsregelaar RR97 (zit kleine beschadiging in isolatie + draad werkt verder goed.) 50,-
- Rizoma rempotje (imitatie) 15,-
- Luchtfilter kast compleet. ( geen plaatje maar standaard box + intake) 30,-
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er iemand met ervaring met van die bar end spiegels op de Tuono (V4)? Ik twijfel eraan om die erop te zetten. Vanwege een kleine schuur moet de motor moet heel precies staan om de deur dicht te krijgen. Letterlijk met de spiegel milimeters van de muur af. Nu heb ik de standaard spiegels er af gehaald en dat maakt het een stuk makkelijker. Bijkomend voordeel is de Tuono er visueel een stuk van opknapt. Alleen vraag ik mij af of je uberhaupt iets ziet met die kleine bar end spiegels? Je wilt kunnen zien wie er achter je zit
Dag Aprilianen,
ik overweeg weer op een Aprilia te stappen, na een overhaaste overstap van een Caponord naar een Honda VFR 1200 F. De Caponord liet me namelijk nogal schrikken, door bij 120+ km/h de olie de vrije loop te laten. Gelukkig is de A73 over grote delen redelijk recht en was de vloer van het toch bereikte tankstation vloeistofdicht.
Nu twijfel ik toch weer om terug te vallen op de Emozione en wel in de vorm van een Tuono V4 2012. Maar wat zijn hier mogelijke issues? Het is overigens geen APRC. Of zou dat een betere keus zijn?
Ik hoor graag jullie ongekleurdeen deskundige mening...
Ben benieuwd naar je ervaring, als ze bevallen laat het even weten. Kunnen we 2 setjes bestellen.ik ga ze er ook op zetten kijken of het me bevalt! ik heb van die Chinese ronde van 80mm. ik probeer eerst deze en dan ga ik waarschijnlijk voor de Rizoma Spy-R60 of de CRG lane splitters omdat je die nog kunt inklappen! en dan de 55mm variant! want de 80mm vindt ik persoonlijk te groot, maar wil eerst weten of ze me goed bevallen!
Ben benieuwd naar je ervaring, als ze bevallen laat het even weten. Kunnen we 2 setjes bestellen.
Als het weer wat opknapt binnenkort weer eens een ritje doen?
ja zal ik doen, is de tuono weer helemaal klaar?
gaan we zeker doen een ritje
Rijd jij altijd zonder zadel dan
en zonder kentekenplaat
Dikke fiets, ben zelf nooit kapot geweest van de koplamppartij op een oer, dit doet hem erg goed imo!
Van mij staat er ook weer klaar voor, met nieuwe rimstriping.
[afbeelding]